![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ![]() Een kind. Een kind verdomme. Back to nature. Wat als het mijn kind was? Hoe zou ik me voelen? Zou ik de gier wegjagen? Zou ik huilen? Zou ik stilstaan bij de moraliteit van de mensheid? Zou ik zelfmoord plegen? Of zou ik mij verderslepen om mijn eigen miserabele bestaan te rekken, misschien om mijn andere kinderen nog een kans te geven? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik mij schaam en dat ik en de hele mensheid met mij er elke dag aan moet herrinnerd worden dat dit gebeurt. Want dit is iets om je voor te schamen, geen opgedrongen schuldgevoel, maar REALITEIT, IN YOUR FACE!!! Ik ben niet verantwoordelijk, maar ik BEN WEL EEN MENS Hé, meneer de fotograaf. Ik bezit moraliteit, en elk vezeltje in mijn lichaam vertelt mij dat dit niet juist is, DAT DIT NIET KAN, en dat ik en elke normale mens met mij er alles aan zou doen om zoiets te voorkomen, en dat we er in MOETEN geloven dat we er iets aan kunnen doen, dat de gedachte alleen maar dat het niet mogelijk is onleefbaar is. Kijk nog eens naar de foto. Waarom doe ik en de anderen er dan niets aan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Net zomin we "trots" mogen zijn om waar we geboren zijn, moeten we daar "schuldgevoel" over hebben.
Wat niet wil zeggen dat je er niets mag aan doen. Het is zelfs je morele plicht. Meer kan ik er niet op zeggen, ik kan er niet gevat op reageren. Geen snedige opmerking maken op de tekst. Nu blijkt hoe inhoudsloos het eigenlijk is.
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb er even een andere foto bijgeplaatst. Met open grenzen kan dat bazeke voor een overlevingsloontje mijnen hof komen onderhouden. Maar dat noemen ze uitbuiten zeker?
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron : http://www.inminds.co.uk/
niet echt objectief te noemen. Ik vermoed zelfs, als ik meer dan 5 sec. naar de foto kijk dat die in scene is gezet of 'gephotoshopped'. Bon, het is alleszins erg dat dit kindje moet lijden om de macht van de krijgsheer te bevestigen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al is de foto fake, dan ben ik zeker dat in het echt toch gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() The Paulus Experience:
Ik vermoed zelfs, als ik meer dan 5 sec. naar de foto kijk dat die in scene is gezet of 'gephotoshopped'. ydde: Zelfs als de foto in scene gezet is, is de boodschap duidelijk. Ik wil toch even opmerken dat ondergetekende, in zijn kinderjaren en zoals zovelen met hem, zilverpapier, cola stopjes en dergelijke verzamelden om "dat" uit de wereld te helpen, of om tenminste het leed te verzachten! Het is maar wat de politici ervan gemaakt hebben. En vergeet vooral niet, en dat is nu eens niet ironisch bedoeld, welke politieke partijen het ALTIJD al voor het zeggen gehad hebben ... ! (Ook ironie, sarcasme en humor hebben hun grenzen ![]()
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Bekijk deze foto dan maar eens en stel U de vraag of we er thuis niet eerst iets aan doen, alvorens we de wereld gaan verbeteren...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
NB: Hetgeen geen afbreuk doet aan Uw vraag, maar aan "de twee gelijk" iets verbeteren moet toch in onze mogelijkheden liggen, veronderstel ik esp?
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mensen die hun kinderen voor de gieren smijten horen hier niet thuis! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() knip
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Nu zijn ze allemaal verontwaardigd...
ik post volgende foto, ![]() en krijg als reactie: "Is die mens niet zelf verantwoordelijk voor zijn toestand..." Als dat niet degoutant is, dan weet ik het ook niet meer. We kunnen die vraag namelijk even goed stellen over de mensen in dat Afrikaanse land! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is dit een non-argument. Je stelt de zaak valselijk voor alsof het een of/of probleem is, terwijl de meesten erover eens zijn dat je aan beiden moet/kunt werken. Daarenboven ga je er vanuit of er een soort rangschikking in mensen is, dat het leven van een Belg meer waard is dan van een zwart kind, en dat we dus de noodleidende Belg moeten helpen, en niet het zwart kind. |
|
![]() |
![]() |