![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik las eerst : akelig gewonDE mensen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Logisch in de materiéle wereld die de staat en andere landen gelijk America ons opleggen bvb ne pc in huis en zo .
Logisch dat men dan even gek wordt als men steeds meer en meer NODIG heeft om een deel uit te maken van die zogenaamde maatschapij die men vormt. Dat men dan agressief wordt tgo geliefden is dan een vanzelf sprekendheid omdat alles kapot lijkt te gaan rondom ons dus mijne partner zit niet in met mij enkel zijne pc ofzo . En om evente melden het zijn ni enkel de mannen die agressief worden als ze honger of tekorten hebben ook vrouwen hebben dit gedrag is typisch de westerse mens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja , maar toch ... Hoe was het in Rome nu weer ??? Broer huppelt over den andere z'n muurtje , dus gaat broer eraan ...
Dat muurtje was nu ook ni echt een luxeprodukt ... ![]()
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() das just maar de meest oudste en wildste culturen hadden dan wel een beter en natuurlijker bouwsteen materiaal dan wij vandaag den dag .
Bepaalde stenen overleefden zelfs eeuwen ....kunnen wij zoiets schrijven of zeggen van bvb een brug/gebouw zelfs een stadje als Doel ?! Erg allemol pfff ![]() Ach stelen, plunderen en grof moordend overleven wordt de nieuwe moderne toekomst man ....leren we immers van onze oversten hé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 't Is gewoon allemaal te wijten aan opkroppen en aan die mooie psychische spellekes van de vrouw. Tesamen met het uitzicht op het verlies van de kinderen mocht je als man maar denken aan een scheiding leidt dat nogal tot spanningen. Ook om je vrouw bijvoorbeeld te zien veranderen (vooral psychisch) door opeenvolgende zwangerschappen en het niet meer herkennen van diegene waar je oorspronkelijk van start mee ging. Het gemis aan affectie door de kinderen. De mogelijke stress (of ook de niet-stress) op het werk. Vele dingen maken één geheel. De kunst is de balans niet te laten overhellen naar de negatieve zijde. Dan kan één woord, één gebaar, één hersenstroom de aanleiding geven tot een explosie van kracht gebaseerd op al dan niet innerlijke woede.....
Succes is verder relatief..... |
![]() |
![]() |