Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2007, 12:32   #41
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
Kleine nuance, dat stukje papier is natuurlijk wel goed gekeurd door een democratische meerderheid. Het zijn zulke stukjes papier die ons trouwens behoeden van totale willekeur. Wie waakt er over de wachters??
En wie denk je dat de toestemming heeft gegeven vroeger en nu aan de CIA? De CIA zelf? Dacht het niet.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2007, 12:35   #42
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vox Populi Bekijk bericht
Uiteraard bedoelde ik dat niet, dat weet je goed genoeg, en zoiets zie ik nu ook niet bepaald snel gebeuren.
Jij vind dat men nooit de regels mag overtreden. Spijtig genoeg kun je met DIE regel het terrorisme bv niet bestrijden.
Ander vb, de regel is op een autostrade mag niet sneller gereden worden dan 120. Awel, als agenten zich aan hun eigen regels moeten houden dan zullen er niet veel criminelen gevat kunnen worden.
Voor alle soorten criminele feiten moet men het kunnen bestrijden met de middelen die men nodig heeft, als dit het overtreden van de wet vraagt...dan is dit maar zo.

Undercover agenten...indien zij alles moesten doen volgens de wet...tzou nooit mogelijk zijn.

Laatst gewijzigd door illwill : 29 juni 2007 om 12:37.
Oud 29 juni 2007, 13:28   #43
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wie denk je dat de toestemming heeft gegeven vroeger en nu aan de CIA? De CIA zelf? Dacht het niet.
Ik dacht het wel, ofwel de uitvoerende macht, ik zie het Congres niet direct toestemming geven voor zulke praktijken.
Oud 29 juni 2007, 18:43   #44
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat is nu eenmaal deel van de business van geheime diensten, lastige elenmenten doen verongelukken, ... de smeerboel van de politiekers opkuisen of hem juist creeren, ...
Jammergenoeg niet in het algemeen belang.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2007, 09:22   #45
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
Ik dacht het wel, ofwel de uitvoerende macht, ik zie het Congres niet direct toestemming geven voor zulke praktijken.
Zij zullen veel zelf mogen beslissen maar zeker niet alles. Dat geloof ik nooit. Het congres...ik denk idd niet dat zij hen constant gaan lastig vallen nee.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be