![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Concreet vertaalt dat zich in hoge torens met architecturale waarde, een gezonde, spontane afwisseling van woon & werkfunctie (gebouwen met gemengd gebruik dus), hoge mobiliteit (brede lanen met veel lichtinval en veel voetgangersruimte, functioneel openbaar (maar geprivatiseerd) vervoer, luchthaven, scheepshaven, etc), aangename openbare ruimtes (parken en pleinen waar horeca aanwezig is, musea, etc.) en bovenal karakter. Een aangename stad, is een dynamische, zichzelf vernieuwende omgeving waar mensen deel van uitmaken. Het is ten alle tijde te vermijden dat een stad haar inwoners nietig laat voelen. TED heeft daar een paar mooie video's over. Bekijk zeker deze, als het je interesseert. Citaat:
Allemaal dingen die ik niet wil opgeven om ondergronds te gaan wonen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De mijnen bevolken, gaat er nog van komen wacht maar. Is trouwens al geweest volgens dit: Lizard People Laatst gewijzigd door Ovidius : 1 november 2007 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het grote probleem met ondergrondse woonplaatsen is het vocht.
Onlangs heb ik een ontwerp van een woning gezien waarbij een gedeelte ervan ondergronds was (diepte 3.5m). Om die zone te beschermen tegen schimmelvorming aan de binnenkant is er tegen de funderingsmuur een drainage aangelegd. Ik vraag mij af wat ze dan gaan moeten uithalen om een constructie op -100m te gaan beschermen. Bovendien appreciëren de meeste levende wezens wel een beetje daglicht, tenzij je politics.be verslaafd bent natuurlijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan geen bewondering opbrengen voor Dubai. Het is allemaal het resultaat van slavenarbeid. Onmenselijk. Een atoombom zou oplossing brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee beste Uh-Huh, Ik heb genoeg reportages gezien over de opbouw van die megaprojecten in Dubai om compleet gedegouteerd te zijn. Ik ben serieus daarover. Ik wil geenszins dat Brussel of Antwerpen zulke megaprojecten worden maar het feit dat de werfwerkers daar doorgaans Chinezen, pakistanis of anderen zijn wiens paspoort wordt afgenomen eens ze daar aankomen en vanaf dan slavenarbeid moeten uitoefenen waarbij sterfte op de werkvloer erg hoog is en zelfmoord na de uren nog hoger, dat steekt me wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mwah... laat me gewoon zeggen dat dat een overdreven vorm was om mijn woede over die dingen te verwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zijn mooie gebouwen, zeker het bezoeken waard, en zo zijn er nochtans wel wat in Vlaanderen
![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, ik ben nog slim genoeg om mijn stamcafé's niet te posten
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 1 november 2007 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en er staan trouwens geen foto's op internet van mijn staminees ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 1 november 2007 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() foto nemen he...
|
![]() |
![]() |
![]() |