![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou u dat verbazen? Het is toch algemeen bekend dat Vlamingen hoofddoeken willen bannen?
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
|
![]() Liever zo een kruidenierszaak als die van mevrouw de Bolle. Een doordenkertje
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk eerder: het zou me verbazen dat dit voorvalt in Genk. In één of andere plattelandsgemeente had ik het plausibeler gevonden.
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over iemand die in dienst kwam zonder hoofddoek, later verzocht om er eentje te dragen waarvoor toestemming gegeven werd maar omdat zowel klanten als collega's hier opmerkingen over maakten werd die toestemming weer ingetrokken. Daar wilde die mevrouw zich niet bij neerleggen en dus werd het contract niet verlengd. Mij lijkt dit toch het recht van een werkgever, hun eerder genomen beslissing werd herzien, waar die mevrouw zich niet in kon vinden en dus werd het contract niet verlengd, ik zie niet in waarom je daar tegen zou moeten optreden, tenzij je vind dat hoofddoeken moeten steeds en overal en dit boven de mening van werkgevers staat. Dat lijkt op dwang, daar ben je toch geen voorstander van? Die mevrouw had ook een andere keuze kunnen maken, gewoon werken zonder hoofddoek, blijkbaar is de hoofddoek belangrijker dan werken bij de Hema, dat mag maar dan moet je niet zeuren en consequent zijn en werk zoeken waar je die hoofddoek wel mag dragen. Niet de Hema doet moeilijk maar die mevrouw die meent zonder hoofddoek niet te kunnen functioneren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Banneling
|
![]() doe de moeite en lees deze schrijnende verhalen maar eens:
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...forum.php?f=40 Het verhaal van een moeder: http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...p?f=28&t=18173 Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 9 maart 2011 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas Filo, is dat geen urban Legend, maar harde realiteit.
![]() |
#592 | ||
|
![]() Citaat:
In Antwerpen (daar waar toch veel allochtonen leven) mag men toch ook geen hoofddoek dragen meestal hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Banneling
|
![]() Er komen gemeenteverkiezingen in 2012.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Schepen
|
![]() Euh, ja. Wat bedoel je daarmee?
![]() |
![]() |
#595 | ||
|
![]() Citaat:
En ja, de werkgever heeft zich niet te bemoeien met iemands kledingsstijl. En al helemaal niet wat het keppeltje, hoofddoek en kruisje betreft. Stiekem vind ik het wel knap hoe de joden dit soort shit aanpakken. Die bannen de autochtonen en openen hun eigen zaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk ben ik nooit tegen hoofddoeken in privé (ondernemingen) geweest. Maar dit soort koppige dwaasheden en religieuze arrogantie (weigering van zich aan te passen aan een correcte/legale/niet persoonlijke vraag van de werkgever) doet mij ernstig twijfelen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wat er zo omgaat in zo een autochtone kop wanneer die iemand achter de kassa ziet met een hoofddoek.
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie je nu nog niet in waarom er steeds meer mensen iets krijgen tegen deze arrogante opdringerige religie en haar volgelingen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2) De werkgever is baas over hoe hij zijn bedrijf wil organiseren, welk personeel hij aanvaardt, ... Niemand kan hem dit kwalijk nemen. Gedraag u zoals de baas het wilt en u zal beloond worden. 3) Wat houdt ze tegen? En als het ze niet aanstaat kunnen ze nog steeds in het buitenland hun eigen zaak beginnen? Maar ja, joden staan nu eenmaal bekend als ondernemers en harde werkers. Moslims daarentegen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |