![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk heeft iedereen recht op verdediging. Maar elke advocaat heeft ook het recht om clienten te weigeren. Als je dergelijke clienten aanneemt dan moet er iets gebeurd zijn tussen de start van uw studies en het aannemen van uitschot. Want ik kan me, zoals gezegd, niet voorstellen dat er ook maar iemand aan de studies rechten begint met het idee om van het verdedigen van kinderverkrachters zijn of haar beroep te maken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe je echter met advocaten die ervan overtuigd zijn dat internering bij sommige mensen meer kan helpen dan decennia te worden opgesloten en dan zonder begeleiding te worden vrijgelaten? Of advocaten die oprecht overtuigd zijn van de onschuld van hun cliënt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik spreek wanneer ik wil. Het gaat hier over de rechtspraak. Dus als ik daar opmerkingen over heb en het U niet aanstaat dan ga je klagen bij de moderator. En als die oordeelt dat ik hier best buiten vlieg dan zal ik wel er het mijne over denken. Maar over het hier "off topic" op te dringen heb ik zeker geen lessen van U te ontvangen. Jij weet overal en altijd ook het beter. Ik zie je trouwens op alle topics. Op hoeveel zit ik hier "off topic"? Niet veel he vent. Tel maar eens na. Begrepen? En ga nu maar tegen de moderator zagen. Ik moet ook niet weten dat jij niet kan verdragen dat hier zaken gezegd worden die niet in uw kraam passen. Maar goed. Als jij vindt dat er hier uitsluitend gevolg moet gegeven worden op uw braaksels dan stop ik wel even hoor. Ik doe altijd graag iemand een plezier. Waarom ook niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, heel die verdediging is om van te kotsen. Ik besef heel goed dat sommige zaken genuanceerd bekeken moeten worden. Maar er zijn heel veel zaken waar dat genuanceer niet meer is dan het vergoelijken van bepaalde zaken zodat Meneer of Mevrouw de advokaat nog recht in de spiegel zou kunnen kijken terwijl hij of zij factuurtjes uitschrijft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 9 mei 2019 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zéér zeldzame uitzondering niet te na gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen doet wat hij wil he. Ik zeg dus helemaal niet dat het onaanvaardbaar is. Wat ik wel zeg is dat dergelijke advocaten er bij mij nooit inkomen. Ik walg van zo een creaturen. Ik geef toe dat ik niet vies ben van wat geld verdienen, maar nooit of te nimmer op zo een manier
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meesten doen het dan ook voor de poen. Men moet wel heel naief zijn het tegengestelde te denken aka roeping
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een misser van de rechtbank?
![]() Man misbruikt eigen dochter honderden keren: zeven jaar cel, maar niet onmiddellijk aangehouden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mais bon wederom merk ik selectieve verontwaardiging; een burgertrut van hier komt iets tegen en ze staan op hun achterste poten, maar nagenoeg niemand die het bijna dagdagelijkse (seksuele) misbruik aanklaagt dat bvb de meisjes in de rue d'Aerschot ondergaan. Eentje is recent zelfs nog vermoord daar, maar da's uiteraard een fait divers voor de Vlaamse goedgemeente. "Het zijn toch maar Oost-Europese/Russische seksslavinnen hé."
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Europees Commissaris
|
![]() Zet uw bril op vent en lees dan zelf de titel. Sprak die over de advocatuur? Het is inderdaad een onderdeel van de rechtspraak. Maar beweren dat er geen rechtspraak is in sommige gevallen is geen onderdeel van rechtspraak maar wel de essentie er van. Jullie spreken graag over muren; dakgoten en vensters maar over de fundaties van een huis moet gezwegen worden. Dat is "off topic". Het hele kot stort verdomme in als de basisprincipes verkracht worden. Wat betekenen duizenden wettekstjes en allerlei organisatieprulletjes als de primaire eerlijkheid van recht spreken onthouden worden aan sommige burgers? Als men dit fundament onderuit haalt en zich verschuilt achter het woord "omerta" dan is dat een woord dat ze beter in Napels in hun reet steken maar niet in een land waar zogezegd democratie heerst. En dat vooral is de grote leugen. Niet het misbruik van een paar regeltjes maar vooral het misbruik van eerlijkheid. Maar nu ga ik stoppen met commentaar. Ik verspil hier toch mijn tijd. Als men burgers wil kloten dan moet men die mogelijkheid blijvend koesteren. Heren worden niet graag beperkt als ze gangster spelen. En nu salut en de kost. Ik laat u de ruimte. Gebruik ze goed. Papier is verduldig. ![]() En als een minister opdracht geeft aan een ondergeschikte die Directeur Stedebouw was om een heel gebied bouwgrond in een dorpskom af te sluiten voor enige toegang dan hoeft men ook niet uitsluitend De Gucht ambeteren maar ook die minister. De wet is er voor iedereen! Laatst gewijzigd door werkman : 9 mei 2019 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat van die "burgertrut" bewijst een totaal gebrek aan respect voor een jonge dode vrouw en kan men nog als een oprisping van een gefrustreerd individu catalogeren. Bovendien was zij geen publiek figuur of en speelde al zeker geen enkele politieke rol. Het verleden heeft bewezen, ook op dit forum, dat politieke standpunten tot zeer kwetsende uitspraken aanleiding kan geven. Maar de uitdrukking "komt iets tegen" !!!!! Julie Van Espen werd verkracht en gruwelijk vermoord !!!! Dat is erover. Zelden zo'n minimalisering gezien ! Gewoon crapuleus! Degoutant!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 10 mei 2019 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar heeft deze zaak het hof van beroep in Antwerpen ertoe aangezet om op koortsachtige manier meer dan honderd zaken te controleren of er nog ergens zo'n tikkende tijdbom zou loslopen, wachtend onder een brug of in een donker hoekje op zijn slachtoffer...
Het gerecht in België, de grootste klucht van dit land... Onaantastbaar jammer genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |