![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moslimpunkers in het Westen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=55212 Gelukkige ex-moslima http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=4771 En welke valse teksten? Al de teksten (die jij weigerde te lezen) en die aantonen wat een misdadiger rotmo (oorlog zij met hem) wel was en wat een gevaarlijke vreselijke ideologie de islam in werkelijkheid wel is, komen rechtstreeks uit 'uw boekske'. Islam's lelijke gezicht http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=6401
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 26 november 2006 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom begraven we ons in een of ander geloof. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat Sanrah er niet durft op ingaan. Dat is pas echt angst, angst dat ze zou inzien dat haar geloof geen steek houdt. Precies zoals wij tot die conclusie kwamen en onze oogkleppen afwierpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was je dan voorheen zo een verloren zieltje of had je een zware depressie of zo! Dat je iets nodig had om je aan op te trekken. Sommigen vinden die "steun" bij sekten of religies, wat hun keuze is moet men respecteren. Zolang ze andere burgers niet lastig vallen of hun leven ontnemen! islam is fundamentalistisch. Fundamentalisme = gevaarlijke bekrompenheid Geen nood we kennen al uw antwoord : wij zullen wel diegene zijn die bekrompen zullen zijn ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 26 november 2006 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze moeten zich aanpassen aan de Vlaamse cultuur... zeg me dan es wat die juist inhoud? Aan welke Vlamingen moeten ze zich juist spiegelen? Ze komen van duizenden km verder weg, ze moeten toch ergens een leidraad hebben, niet? Zeg jij me dat dan eens, dan kan ik ook es nagaan of ik leef volgens 'de Vlaamse cultuur'. Ik snap helemaal niet hoe mijn partner en zijn broer/vrienden geworden zijn wie ze nu zijn terwijl ze opgegroeid zijn in de verschrikkelijke wereld zoals jij het daar beschrijft. Ik ben helemaal niet bang om voor enkele weken naar Syrië te gaan, ik wil zelf ondervinden of het daar in de moslimlanden is zoals sommigen onder jullie het hier voorschotelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is interessant om de mening van niet vlamingen-Belgen-europeanen ook eens te horen ivm dit onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Hou ons op de hoogte ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar weet je, zo een moslim-man, ik vind dat super handig, ik kan niet tegen rook en hij rookt niet omdat het haram is, ik heb een hekel aan dronken mensen en op café gaan, hij drinkt niet omdat... en hij mag niet vreemdgaan omdat.... is handig hoor, zo'n moslim in huis ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... het is maar hoe je het kind een naam geeft natuurlijk.
Hij mag niet vreemdgaan, maar hij kan wel nog drie vrouwen "islamitisch huwen" ook in België natuurlijk. Hier noemen ze dat echter gewoon "er een minnares op nahouden" . |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En tja als je het anders bekijkt 'mag' ik dat ook zeker? Er is nog zoiets als wederzijds vertrouwen, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij kunnen die godsdienst toch niet goedkeuren, als die meisjes daardoor met ons geen kennis mogen maken, gaan dansen, naar de bioskoop gaan, en meer indien het "klikt" tussen ons?Dan is die godsdienst toch onmogelijk goed?! ![]() |
|
![]() |
![]() |