Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2006, 20:40   #581
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Bankier: ik hoef geen Franse teksten te gaan lezen over de Islaam, ik heb jaren Koraan bestudeerd dus ik weet al wat er in staat.
Hou jullie valse teksten maar bij, ik lees wel de Juiste teksten.
Kijk eens aan. Zij heeft jaren de koran bestudeerd en weet wat er in staat. Toch raar dat deze gelukkige ex-moslima die jaren opgeleid werd tot islamlerares (zeer goed weet wat er in de koran staat) en haar einddiploma met succes behaalde nu afziet om kinderen islamles te gaan geven. Zij kan immers onmogelijk (nu ze de waarheid over de islam kent) kinderen iets wijs maken waar ze zelf niet meer achter staat. Zij kon, volgens haar eigen zeggen, de lelijkheid van dit geloof niet langer negeren.

Moslimpunkers in het Westen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=55212

Gelukkige ex-moslima

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=4771

En welke valse teksten? Al de teksten (die jij weigerde te lezen) en die aantonen wat een misdadiger rotmo (oorlog zij met hem) wel was en wat een gevaarlijke vreselijke ideologie de islam in werkelijkheid wel is, komen rechtstreeks uit 'uw boekske'.

Islam's lelijke gezicht

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=6401

Laatst gewijzigd door smiley : 26 november 2006 om 20:58.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 22:28   #582
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bobke, neen hoor, Dutroux was van "jullie soort"
Ik heb al gevraagd om de post waarop ge reageert te quoten.
Dan zou je tenminste zelf ook zien dat ge naast de kwestie zit te praten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 22:34   #583
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bart Lays: een studie van een niet ongelovige.. En op basis van wat heeft hij zich gebaseerd???
Was hij erbij in de tijd van Mohamed vzmh? Of is hij terug de tijd in gegaan??
Toen 1500 jaar geleden wist men niet eens wat Epilepsie was dus zevert ergens anders hé.
Erg hé, dat de schepper het verwarde met bovennatuurlijke machten.
Oud 26 november 2006, 22:42   #584
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Kan jij niet lezen Samrah? T'is Basy Lys.
T'is niet omdat men in het verleden niet wist wat epilepsie was, dat die ziekte niet bestond hé wijsneus.
Kan jij niet lezen online? 't Is Laya, niet Layla
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 22:45   #585
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eigenlijk besef ik nu (danzij iemand die het mij doen inzien heeft) waarom jullie zo tegen Islaam zijn..
Jullie weten dat dat de Waarheid is, Jullie vrezen God maar weten niet hoe er mee om te gaan... Jullie hebben gewoon angst...
Natuurlijk, wij sidderen en beven.
Daarom begraven we ons in een of ander geloof.
Oud 26 november 2006, 22:52   #586
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Nee, dat is niet waar. Het is puur onwetendheid en de mensen zien alleen de buitenkant van de Islam. Namelijk, zwarte gewaden en verpauperde wijken met moskeeën. De meeste mensen weten echter niks over de werkelijke Islam.
Er worden hier anders wel genoeg stukken uit geciteerd.
Jammer dat Sanrah er niet durft op ingaan.
Dat is pas echt angst, angst dat ze zou inzien dat haar geloof geen steek houdt.
Precies zoals wij tot die conclusie kwamen en onze oogkleppen afwierpen.
Oud 26 november 2006, 22:53   #587
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En Smiley, de enige wicht bent jij die angst heeft na het bestuderen van de Islaam en daarom jezelf probeert te overtuigen dat het allemaal niet klopt wat de Koraan zegt, dat de Koraan liegt maar je kan niet blijven vechten tegen je innerlijke.. Ooit ga je moeten toegeven aan jezelf dat het toch klopt..
In tussentijd: doe maar verder met je beledigingen.. Je bent grappig echt waar.. Jij komt zeker aandacht te kort.
ZOooo bezig met "je" islaam zeg.....

Was je dan voorheen zo een verloren zieltje of had je een zware depressie of zo! Dat je iets nodig had om je aan op te trekken.
Sommigen vinden die "steun" bij sekten of religies, wat hun keuze is moet men respecteren. Zolang ze andere burgers niet lastig vallen of hun leven ontnemen!

islam is fundamentalistisch. Fundamentalisme = gevaarlijke bekrompenheid

Geen nood we kennen al uw antwoord : wij zullen wel diegene zijn die bekrompen zullen zijn

Laatst gewijzigd door colargo : 26 november 2006 om 23:06.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 23:02   #588
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
ZOooo bezig met "je" islaam zeg.....

Was je dan voorheen zo een verloren zieltje of had je een zware depressie of zo! Dat je iets nodig had om je aan op te trekken.
Sommigen vinden die "steun" bij sekten of religies, wat hun keuze is moet men respecteren. Zolang ze andere burgers niet lastig vallen of hun leven ontnemen!

islam is fundamentalistisch. Fundamentalisme = gevaarlijke bekrompenheid
Volgens mij ben jij niet minder bezig met de islam dan Samrah, misschien zelfs meer...
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 23:03   #589
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Daar heb je een punt.
Het kan trouwens dienen op een vraag van Layla die totaal geen weet heeft van wat de Vlaamse cultuur inhoudt.
Wel Layla, in Vlaanderen worden pedofielen berecht en opgesloten.
In moslimgebied wordt een notoir pedofiel vereert en strekt zijn pedofiele levenswandel nog tot voorbeeld. Men denke aan de Soedi's die jonge Filipino's als slaven kopen en als huis- en sexpersoneel te werk stellen. Men denke aan Pakistan waar volksrechtbanken (bemand door oude islamitische fundi's) zomaar kunnen beslissen dat een meisje een groepsverkracting moet ondergaan ter compensatie bij vb van een ordinaire burenruzie over een blaffende hond.
Men denke aan het alom verspreidde gebruik om minderjarige meisjes uit te huwelijken (= mensenhandel) aan oude perverts.
Men denke aan de taliban die zich in hun madrassa's lustig vergrijpen aan wezen-kleutertjes.
Het is Laya, niet Layla..

Ze moeten zich aanpassen aan de Vlaamse cultuur... zeg me dan es wat die juist inhoud? Aan welke Vlamingen moeten ze zich juist spiegelen? Ze komen van duizenden km verder weg, ze moeten toch ergens een leidraad hebben, niet? Zeg jij me dat dan eens, dan kan ik ook es nagaan of ik leef volgens 'de Vlaamse cultuur'.
Ik snap helemaal niet hoe mijn partner en zijn broer/vrienden geworden zijn wie ze nu zijn terwijl ze opgegroeid zijn in de verschrikkelijke wereld zoals jij het daar beschrijft. Ik ben helemaal niet bang om voor enkele weken naar Syrië te gaan, ik wil zelf ondervinden of het daar in de moslimlanden is zoals sommigen onder jullie het hier voorschotelen.
Oud 26 november 2006, 23:09   #590
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht

Ze moeten zich aanpassen aan de Vlaamse cultuur... zeg me dan es wat die juist inhoud? Aan welke Vlamingen moeten ze zich juist spiegelen? Ze komen van duizenden km verder weg, ze moeten toch ergens een leidraad hebben, niet? Zeg jij me dat dan eens, dan kan ik ook es nagaan of ik leef volgens 'de Vlaamse cultuur'.
Ik snap helemaal niet hoe mijn partner en zijn broer/vrienden geworden zijn wie ze nu zijn terwijl ze opgegroeid zijn in de verschrikkelijke wereld zoals jij het daar beschrijft. Ik ben helemaal niet bang om voor enkele weken naar Syrië te gaan, ik wil zelf ondervinden of het daar in de moslimlanden is zoals sommigen onder jullie het hier voorschotelen.
En ik die dacht dat ze hier geboren was.
Oud 26 november 2006, 23:09   #591
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Volgens mij ben jij niet minder bezig met de islam dan Samrah, misschien zelfs meer...
Ik word ermee geconfronteerd in binnen en buitenland, willen of niet.
En het is interessant om de mening van niet vlamingen-Belgen-europeanen ook eens te horen ivm dit onderwerp.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 23:21   #592
Banneling

Standaard

Citaat:
Laya;2197697]Het is Laya, niet Layla..

Als je geen pedofiele profeten vereert, ben je al aardig op weg

Citaat:
De avonturen van een Vlaamse kafira in moslimland.
Hou ons op de hoogte !
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 23:34   #593
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Als je geen pedofiele profeten vereert, ben je al aardig op weg

De avonturen van een Vlaamse kafira in moslimland.
Hou ons op de hoogte !
Online, wees gerust (in hoeverre het al nodig is dat jij je over mij zorgen maakt) ik ben niet het type om moslima te worden, ik zeg nooit nooit maar die kans is uiterst klein, mensen die me kennen weten dat. Ik heb zo mijn eigen gedacht over sommige dingen in de Koran maar ik laat iedereen in zijn waarde..
Maar weet je, zo een moslim-man, ik vind dat super handig, ik kan niet tegen rook en hij rookt niet omdat het haram is, ik heb een hekel aan dronken mensen en op café gaan, hij drinkt niet omdat... en hij mag niet vreemdgaan omdat.... is handig hoor, zo'n moslim in huis
Oud 26 november 2006, 23:39   #594
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Tja... het is maar hoe je het kind een naam geeft natuurlijk.

Hij mag niet vreemdgaan, maar hij kan wel nog drie vrouwen "islamitisch huwen" ook in België natuurlijk. Hier noemen ze dat echter gewoon "er een minnares op nahouden" .
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 23:46   #595
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Tja... het is maar hoe je het kind een naam geeft natuurlijk.

Hij mag niet vreemdgaan, maar hij kan wel nog drie vrouwen "islamitisch huwen" ook in België natuurlijk. Hier noemen ze dat echter gewoon "er een minnares op nahouden" .
Nee Circe, dat 'mag' hij niet want het religieus huwelijk moet asap gevolgd worden door een wettelijk huwelijk... Met meerdere vrouwen trouwen wordt trouwens in zijn geboorteland ook zo goed als niet meer gedaan.
En tja als je het anders bekijkt 'mag' ik dat ook zeker? Er is nog zoiets als wederzijds vertrouwen, niet?
Oud 27 november 2006, 00:11   #596
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Online, wees gerust (in hoeverre het al nodig is dat jij je over mij zorgen maakt) ik ben niet het type om moslima te worden, ik zeg nooit nooit maar die kans is uiterst klein, mensen die me kennen weten dat. Ik heb zo mijn eigen gedacht over sommige dingen in de Koran maar ik laat iedereen in zijn waarde..
Maar weet je, zo een moslim-man, ik vind dat super handig, ik kan niet tegen rook en hij rookt niet omdat het haram is, ik heb een hekel aan dronken mensen en op café gaan, hij drinkt niet omdat... en hij mag niet vreemdgaan omdat.... is handig hoor, zo'n moslim in huis
Vanwaar komt de uitdrukking "roken als een Turk" dan ?
Oud 27 november 2006, 00:12   #597
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

loop daar dan vooral in een leuk minirokje rond, en met zo een héél klein t-shirtje, dat men u kan bewonderen
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 00:20   #598
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
mannen die drinken noch roken vind ge niet enkel bij moslims, wat is dat nu voor zever?!Anderzijds ken ik wel Magrebijnen die roken (véél zelfs en niet enkel toebak), zowat hun leven in café's doorbrengen, en die met alles neuken wat een rok draagt en dat ze kunnen versieren.Zuipen doen ze inderdaad minder, de meesten, maar ook niet allemaal hoor.Ik heb al echte arabische alkoliekers gekend ook.Zware zatlappen die tot 8 liter wijn per dag dronken!En alhoewel die jongens wellicht niet dikwijls naar de moskee gaan, toch zijn het moslims als ge het hun vraagt, geen éne tegengekomen dat zegt niet gelovig te zijn, en zijn voeten te veegt aan allah...
Oud 27 november 2006, 00:49   #599
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Haha, iedereen wordt als moslim geboren.
Hoe idioot is men wel niet als men zo'n onzin meermaals uitkraamt.
Uw wonderbaarlijke allah maakt nogal wat programmeerfoutjes Samrah, om precies te zijn 5 miljard programmeerfoutjes, mits 5 op de 6 miljard mensen geen moslim zijn, het nooit geweest zijn en het nooit zullen worden. Wat een minder derderangsgodje uw allah
iedereen word als mens geboren.Sommigen worden daarna moslim...
Oud 27 november 2006, 00:56   #600
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Circe jij liegt. Mannen mogen wel met niet gelovigen trouwen. Jouw tekst klopt niet.
wat de jongens onder ons interesseert, zijn de meisjes onder jullie.Maar natuurlijk niet als ze moslima zijn, en zich voor ons verstoppen onder beddegoed. Alhoewel...
Wij kunnen die godsdienst toch niet goedkeuren, als die meisjes daardoor met ons geen kennis mogen maken, gaan dansen, naar de bioskoop gaan, en meer indien het "klikt" tussen ons?Dan is die godsdienst toch onmogelijk goed?!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be