Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2010, 05:45   #601
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Wel Artisjok, geloof het of niet. Dat wordt als argument gebruikt, dat de cannabis van vandaag niet meer die van vroeger was.
Ergens logisch he? Telers van heel de wereld sturen het beste van het beste door naar mekaar. Zie ook eens hoever Greenhouse is gegaan voor hun Malawi gold. Die zijn ze letterlijk daar gaan halen.
Ja; maar waarom zouden ze enkel cannabis toelaten met een matig THC-gehalte?
Voor alcohol wordt toch ook geen max-gehalte bepaald.

Citaat:
Aha, waarom zouden ze dat doen he?
Omdat het verbod niet werkt; en te veel nadelen heeft

Citaat:
Elke plant heeft voeding nodig Artisjok, ELKE plant
En ook hennep trekt heel veel bezoek van ongedierte aan hoor.
Mineervliegen, spint, trips, witte vlieg, ...
Ja, elke plant heeft voeding nodig; maar cannabis hoef je toch niet te bemesten.
Probeer eens om buiten te kweken.

Laatst gewijzigd door artisjok : 2 juni 2010 om 05:46.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 05:47   #602
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Niet te geloven. Straks ga je me nog vertellen dat die verhoging er op een NATUURLIJKE manier is gekomen?
Of .....stel je voor .... wéét je helemaal niet hoe je die verhoging tot stand kan brengen en waarom de eerste gen dan giftig is

http://nl.wikipedia.org/wiki/Colchicine
Niet te geloven; nu denk je al te moeten vertellen wat een ander zal vertellen!
Oud 2 juni 2010, 06:05   #603
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Gecontroleerde legalisatie (in bepaalde perken)mag gerust zoals in Nederland maar de keerzijde van de medaille dat er hier een gros aantal durgstoeristen zullen stranden wat dan ook voor overlast zal zorgen.
Welke overlast?
Van alle steden met coffeeshops in de grensstreek van Nederland met België en met Duitsland zijn er enkele waar men spreekt van overlast.
Die overlast is de overlast die elke stad met centrumfunctie; met veel toeristen heeft.
Waar het voor de andere toeristen mogelijk is om praktische oplossingen te bedenken (shoppingcenter buiten het centrum; parking aanleggen) is dit blijkbaar niet mogelijk in deze gevallen.

Laatst gewijzigd door artisjok : 2 juni 2010 om 06:05.
Oud 2 juni 2010, 08:46   #604
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Probeer eens om buiten te kweken.
Volle grond zou ze idd moeten voorzien van alles.
Maar dat is zeeeeeer regio gebonden Artisjok. En vergeet ook niet dat zaad dezer dagen een geschiedenis van "eeuwen" achter zich hebben, waarin ze van een ruim voedingpakket voorzien werden.

Lemige gronden dienen echt wel opgewaardeerd te worden.
Het is trouwens ook noodzakelijk ze te voorzien van genoeg kalium naartoe het einde (buiten) om meer weerstand op te bouwen. En dan nog fosfor opbouwen voor de "rijke bloei" . Die npk, magnesium, calcium, zijn in mijn bescheiden mening wel een noodzaak.
Dan moete nog zien dat het microleven en de sporenelementen een goede stimulus krijgen enzovoort

Nu mag het wel zo zijn dat als je enkel volle grond geeft, nog rookbaar gerief eraf haalt. Ik zou dat risico niet nemen in het Belgische klimaat en ze toch de reserves meegeven die ik kan.
Oud 2 juni 2010, 12:08   #605
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dat is zeeeeeer regio gebonden Artisjok. En vergeet ook niet dat zaad dezer dagen een geschiedenis van "eeuwen" achter zich hebben, waarin ze van een ruim voedingpakket voorzien werden.

Het is trouwens ook noodzakelijk ze te voorzien van genoeg kalium naartoe het einde (buiten) om meer weerstand op te bouwen. En dan nog fosfor opbouwen voor de "rijke bloei" . Die npk, magnesium, calcium, zijn in mijn bescheiden mening wel een noodzaak.
Dan moete nog zien dat het microleven en de sporenelementen een goede stimulus krijgen enzovoort

Nu mag het wel zo zijn dat als je enkel volle grond geeft, nog rookbaar gerief eraf haalt. Ik zou dat risico niet nemen in het Belgische klimaat en ze toch de reserves meegeven die ik kan.
Ooit al gekweekt op kokos? Ik heb een tijdje geleden zo'n blok gekocht, goed voor 9 tot 10 liter potaarde. Naar het schijnt enorm in trek bij de kweker vandaag de dag. Zitten enorm veel voedingsstoffen in. Nog max enkele weekjes en ik probeer het ook eens.

Een vriend van de familie hier, een geboren kweker, trekt af en toe in de belgische bossen om daar op een aangeduid plekje een zaadje te zetten. Iets dat ik ook wel zie zitten. Bosgrond loopt uit zichzelf al over van de meststoffen, en als dit klimaat bijft duren de plant op een zuidelijk plekje zetten waar veel zon en warmte aankan, zie ik het wel nog slagen
Hoe natuurlijker hoe beter hij zal zijn denk ik. Hoe zielig is het niet voor zo'n plant om die een tiental weken op te sluiten in een kast met een lamp.

Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 2 juni 2010 om 12:14.
Bottenskrapet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 12:24   #606
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Het kweekgerief is tegenwoordig inderdaad vooral voor binnenkweek bedoeld. Dit betekent niet dat je (met bepaalde soorten) niet even goede resultaten kan behalen.
Wij hebben altijd buiten gekweekt; en goed gerief gehad. Zonder extra verbruik van elektriciteit; zonder pesticiden of andere briel.
Oud 2 juni 2010, 12:27   #607
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Hoe zielig is het niet voor zo'n plant om die een tiental weken op te sluiten in een kast met een lamp.
FREE THE PLANTS.

En met de onzin die jij uitkraamt over homo's en lesbiennes, zetten we jou in de plaats ZONDER LAMP!!

Laatst gewijzigd door Cdude : 2 juni 2010 om 12:27.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 21:43   #608
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het kweekgerief is tegenwoordig inderdaad vooral voor binnenkweek bedoeld. Dit betekent niet dat je (met bepaalde soorten) niet even goede resultaten kan behalen.
Wij hebben altijd buiten gekweekt; en goed gerief gehad. Zonder extra verbruik van elektriciteit; zonder pesticiden of andere briel.
Artisjokje aub he
Binnenkweek is ALTIJD beter (in BE) dan buitenkweek.
Waarom? ideale omstandigheden.

Je hoeft geen pesticiden te gebruiken idd, er zijn andere middeltjes zoals pepers, look, ...
Buiten kan het zelfs best mogelijk zijn dat je geen spint krijgt als de roofmijt overheerst in de buurt.

Evengoede resultaten zijn relatief
Want sommige binnenplanten doen het buiten niet goed, en andere buitenplanten doen het binnen dan weer niet goed.

Zie zou je bv purple widow niet binnen moeten zetten, zij straalt buiten.
Maar dat neemt niet weg dat zij ook de nodige npk's van doen hebben.
Waarover het dus ging
Oud 2 juni 2010, 21:50   #609
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ooit al gekweekt op kokos? Ik heb een tijdje geleden zo'n blok gekocht, goed voor 9 tot 10 liter potaarde. Naar het schijnt enorm in trek bij de kweker vandaag de dag. Zitten enorm veel voedingsstoffen in. Nog max enkele weekjes en ik probeer het ook eens.
Neen, maar idd coco's wordt de hemel in geprezen.
Hoewel ik voor de batmix van plagron zou opteren
Eerste zes weken mag je gewoonweg NIETS voeding geven bij die batmix (=guano).
Het is zelfs aangewezen ze de eerste twee weken in zaai en stekgrond te steken, aangezien die grond zo goed is dat jonge wortels er zich aan zouden verbranden
Calianté baby haha

Citaat:
Een vriend van de familie hier, een geboren kweker, trekt af en toe in de belgische bossen om daar op een aangeduid plekje een zaadje te zetten. Iets dat ik ook wel zie zitten. Bosgrond loopt uit zichzelf al over van de meststoffen, en als dit klimaat bijft duren de plant op een zuidelijk plekje zetten waar veel zon en warmte aankan, zie ik het wel nog slagen
Guerilla
Nooit zou ik me daar aan wagen. Hoeveel der ni gestolen worden he
Stel U voor, half jaar werk... ge komt aan, weg is het!
Ik weet idd dat volle grond veelal voedingstoffen bevat... wormenmest is in principe compost he. En volle grond krioelt van zulke beesten dat "mesten". Die klei dan ook weer. Al die lagen grond...

Volle grond, best ook een staaltje naar een labo sturen voor analyse he...
Sommige grond bevat veel lood he. Hoe ver gaan we in dat "natuurlijke" dan als we het zelf zouden telen he

Toch zou ik opteren voor een beetje schaduw in de dag, mits zij volle grond krijgt. Die potten zijn verplaatsbaar he

Citaat:
Hoe natuurlijker hoe beter hij zal zijn denk ik. Hoe zielig is het niet voor zo'n plant om die een tiental weken op te sluiten in een kast met een lamp.
Zielig is dat niet. Ik was ook meer voor outdoors te vinden. Dat is tenminste zwoegen en een heel proces.
Maar als uw jaar tegenslaagt, is zo'n kaske altijd wel handig he
Die plant heeft trouwens geen ogen he bottens
Zij handelen op de omgeving, maar niet op hoe die eruit ziet. Maar op het water, zuurstof, licht
Vooral licht Licht is gewicht.
Och ik krijg al heimwee naar een groene dame in mijn geburen...
Twas ne plezante tijd.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 2 juni 2010 om 21:56.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 23:24   #610
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Neen, maar idd coco's wordt de hemel in geprezen.
Hoewel ik voor de batmix van plagron zou opteren
Eerste zes weken mag je gewoonweg NIETS voeding geven bij die batmix (=guano).
Het is zelfs aangewezen ze de eerste twee weken in zaai en stekgrond te steken, aangezien die grond zo goed is dat jonge wortels er zich aan zouden verbranden
Calianté baby haha

Guerilla
Nooit zou ik me daar aan wagen. Hoeveel der ni gestolen worden he
Stel U voor, half jaar werk... ge komt aan, weg is het!
Ik weet idd dat volle grond veelal voedingstoffen bevat... wormenmest is in principe compost he. En volle grond krioelt van zulke beesten dat "mesten". Die klei dan ook weer. Al die lagen grond...

Volle grond, best ook een staaltje naar een labo sturen voor analyse he...
Sommige grond bevat veel lood he. Hoe ver gaan we in dat "natuurlijke" dan als we het zelf zouden telen he

Toch zou ik opteren voor een beetje schaduw in de dag, mits zij volle grond krijgt. Die potten zijn verplaatsbaar he

Zielig is dat niet. Ik was ook meer voor outdoors te vinden. Dat is tenminste zwoegen en een heel proces.
Maar als uw jaar tegenslaagt, is zo'n kaske altijd wel handig he
Die plant heeft trouwens geen ogen he bottens
Zij handelen op de omgeving, maar niet op hoe die eruit ziet. Maar op het water, zuurstof, licht
Vooral licht Licht is gewicht.
Och ik krijg al heimwee naar een groene dame in mijn geburen...
Twas ne plezante tijd.
Vleermuizenmest blijkt idd ook enorm populair te zijn voor die planten, maar geen idee waar ik zoiets kan halen, en het duurt nog wel een tijdje eer ik nog eens in Amsterdam ofzo geraak

Ik zie het wel zitten om eens 1 zaadje te proberen in een bos. Ge hebt wel 1 groot voordeel en dat is dat ze u eigenlijk nooit kunnen pakken als ge een beetje oplet. Ik heb mijn toekomstig kweekplekje enorm zorgvuldig uitgekozen. Staat lekker in het licht, goed op het zuiden gericht, liggen ook geen afgezaagde bomen, unline sommige andere plaatsen in het bos, dus er komt niemand. Ook voldoende schaduw moest de plant dat nodig hebben, door de omringende bomen en planten die tot hoog aan den hemel reiken.
Meststoffen zijn er in overvloed. Er liggen enkele omgewaaide of gewoon dode bomen rond het plekje, en ge kunt de schors er gewoon afhalen, daaronder is het gewoon een paradijs als het op goed bemeste aarde aankomt, die bomen maken het gewoon zelf. Mede dankzij de insectjes natuurlijk Voor de rest is het hopen dat hij goed zal groeien. Ik probeer hem wel meer eind juli ofzo te zetten, zodat hij daar geen half jaar moet staan. Minder kans op gestolen worden enzo. Of het zal schelen in de opbrengst heb ik totaal geen ervaring mee, nog zelf nooit gekweekt maar als er enkele tientallen grammetjes aanzitten hebt ge zowieso al winst gedaan op de zaadjes die ge gekocht hebt

Feit ja, ik zal waarschijnlijk ook altijd wel iets in een kastje hebben staan, maar gewoon een beetje het principe. Een plant hele weken door kunstmatig belichten. Ik steek er liever een beetje de vrije geest van de natuur in
Voor advies bij binnenkweken contacteer ik u nog wel eens, want van meststoffen weet ik echt geen kloten. Meeste van al mijn planten vliegen gewoon buiten de grond in, beetje prana sturen en ze redden het perfect.
Eergisteren nog een halve struik bijvoet ergens uit de grond getrokken, opnieuw geplant in de tuin, half dagje bij gezeten want hij zag er maar slap uit, en nu is hij alweer voor de volle 100% aan het glanzen.
Oud 2 juni 2010, 23:25   #611
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
FREE THE PLANTS.

En met de onzin die jij uitkraamt over homo's en lesbiennes, zetten we jou in de plaats ZONDER LAMP!!
Tot zover meneer zijn zware bijdrage voor een beter leefmilieu.

Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 2 juni 2010 om 23:26.
Bottenskrapet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 23:42   #612
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Vleermuizenmest blijkt idd ook enorm populair te zijn voor die planten, maar geen idee waar ik zoiets kan halen, en het duurt nog wel een tijdje eer ik nog eens in Amsterdam ofzo geraak

Ik zie het wel zitten om eens 1 zaadje te proberen in een bos. Ge hebt wel 1 groot voordeel en dat is dat ze u eigenlijk nooit kunnen pakken als ge een beetje oplet. Ik heb mijn toekomstig kweekplekje enorm zorgvuldig uitgekozen. Staat lekker in het licht, goed op het zuiden gericht, liggen ook geen afgezaagde bomen, unline sommige andere plaatsen in het bos, dus er komt niemand. Ook voldoende schaduw moest de plant dat nodig hebben, door de omringende bomen en planten die tot hoog aan den hemel reiken.
Meststoffen zijn er in overvloed. Er liggen enkele omgewaaide of gewoon dode bomen rond het plekje, en ge kunt de schors er gewoon afhalen, daaronder is het gewoon een paradijs als het op goed bemeste aarde aankomt, die bomen maken het gewoon zelf. Mede dankzij de insectjes natuurlijk Voor de rest is het hopen dat hij goed zal groeien. Ik probeer hem wel meer eind juli ofzo te zetten, zodat hij daar geen half jaar moet staan. Minder kans op gestolen worden enzo. Of het zal schelen in de opbrengst heb ik totaal geen ervaring mee, nog zelf nooit gekweekt maar als er enkele tientallen grammetjes aanzitten hebt ge zowieso al winst gedaan op de zaadjes die ge gekocht hebt

Feit ja, ik zal waarschijnlijk ook altijd wel iets in een kastje hebben staan, maar gewoon een beetje het principe. Een plant hele weken door kunstmatig belichten. Ik steek er liever een beetje de vrije geest van de natuur in
Voor advies bij binnenkweken contacteer ik u nog wel eens, want van meststoffen weet ik echt geen kloten. Meeste van al mijn planten vliegen gewoon buiten de grond in, beetje prana sturen en ze redden het perfect.
Eergisteren nog een halve struik bijvoet ergens uit de grond getrokken, opnieuw geplant in de tuin, half dagje bij gezeten want hij zag er maar slap uit, en nu is hij alweer voor de volle 100% aan het glanzen.
LOL Bottenskrapet, ik ben geen kweekdokter he Alles voor indoor valt online terug te vinden in growguides
Ik ben er zelfs volledig met gestopt. Ik praat er nog wel eens over enzo.
Maar al bij al, ik ben momenteel gefocused op andere doelstellingen. Ik rook nochtans wel geregeld Zelfs al moest ik dat ooit laten, ik zal altijd wel langs een kant interesse hebben voor canna. Maar nu ik bijna op tram dertig zit, wordt het eens tijd voor iets nieuw. En dan heb ik het niet over drugs he lol.

Die "meststoffen" kunde trouwens mineraal halen ook he, dat is universeel voor buiten zowel als binnen. Zijn echt hele goede fora en sites voor te vinden.
Plagron is een erkend merk en moet die site van hun maar es bekijken
Hesi is ook goe. Maar Plagron is een mekka voor organisch.

Dit gezegd zijnde, denk ik dat ge voor uw verdere avontuurtjes met de planten tot zulke fora richt Want ik ben er van teruggekomen.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 2 juni 2010 om 23:44.
Oud 2 juni 2010, 23:54   #613
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
LOL Bottenskrapet, ik ben geen kweekdokter he Alles voor indoor valt online terug te vinden in growguides
Ik ben er zelfs volledig met gestopt. Ik praat er nog wel eens over enzo.
Maar al bij al, ik ben momenteel gefocused op andere doelstellingen. Ik rook nochtans wel geregeld Zelfs al moest ik dat ooit laten, ik zal altijd wel langs een kant interesse hebben voor canna. Maar nu ik bijna op tram dertig zit, wordt het eens tijd voor iets nieuw. En dan heb ik het niet over drugs he lol.

Die "meststoffen" kunde trouwens mineraal halen ook he, dat is universeel voor buiten zowel als binnen. Zijn echt hele goede fora en sites voor te vinden.
Plagron is een erkend merk en moet die site van hun maar es bekijken
Hesi is ook goe. Maar Plagron is een mekka voor organisch.

Dit gezegd zijnde, denk ik dat ge voor uw verdere avontuurtjes met de planten tot zulke fora richt Want ik ben er van teruggekomen.
Ik weet het maar ik hoor het, naast de honderden beschikbare kweekgidsen, toch ook eens graag van iemand die het met zijn eigen handen gedaan heeft.
Want als ik zo soms docu's over kweken bekijk verspeelt ge meer geld aan kweekmateriaal en ruimte dan ge winst maakt op wat ge gekweekt hebt
Die namen zal ik zeker bijouden, zullen wel nog van pas komen!
Oud 3 juni 2010, 18:49   #614
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Artisjokje aub he
Binnenkweek is ALTIJD beter (in BE) dan buitenkweek.
Waarom? ideale omstandigheden.

Je hoeft geen pesticiden te gebruiken idd, er zijn andere middeltjes zoals pepers, look, ...
Buiten kan het zelfs best mogelijk zijn dat je geen spint krijgt als de roofmijt overheerst in de buurt.

Evengoede resultaten zijn relatief
Want sommige binnenplanten doen het buiten niet goed, en andere buitenplanten doen het binnen dan weer niet goed.

Zie zou je bv purple widow niet binnen moeten zetten, zij straalt buiten.
Maar dat neemt niet weg dat zij ook de nodige npk's van doen hebben.
Waarover het dus ging
Wat bedoel je met beter? Meer THC?

Ja; dat zal wel; maar zo onoverkomelijk veel zal het niet schelen; je moet wel de goede soorten kiezen om buiten te kweken.
Oud 3 juni 2010, 19:15   #615
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet het maar ik hoor het, naast de honderden beschikbare kweekgidsen, toch ook eens graag van iemand die het met zijn eigen handen gedaan heeft.
Want als ik zo soms docu's over kweken bekijk verspeelt ge meer geld aan kweekmateriaal en ruimte dan ge winst maakt op wat ge gekweekt hebt
Maw, iemand moet het voordoen anders snap ik het niet?
Leren door experimenteren is niet jouw ding eh?
Waarom zou je. Even plantjes dromen en klaar is kees. Beste kwaliteit na één nachtje slapen

Laatst gewijzigd door Cdude : 3 juni 2010 om 19:19.
Oud 3 juni 2010, 19:44   #616
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Red het land, sta drugs toe
Het verbod op drugs kost miljarden: het leidt tot misdaad en is slecht voor de volksgezonhdeid. Hef het op."
A. Drugs zijn blijkbaar je stokpaardje. Je bent er voor zolang alcohol zonder beperkingen legitiem kan worden geconsumeerd. Juist, een overdosis kan voor de omgeving, familie, meer schade aanrichten dan een streepje cocaïne. Ja en ? Ga niet om met wie zich drogeert. Moeilijker dan dan dat is het toch niet.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 20:08   #617
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
A. Drugs zijn blijkbaar je stokpaardje. Je bent er voor zolang alcohol zonder beperkingen legitiem kan worden geconsumeerd. Juist, een overdosis kan voor de omgeving, familie, meer schade aanrichten dan een streepje cocaïne. Ja en ? Ga niet om met wie zich drogeert. Moeilijker dan dan dat is het toch niet.
Neen; niet drugs is mijn stokpaardje; maar het verbod.

Wat raad jij je me aan? Blijft uit de buurt van wie zich drugs gebruikt (inclusief alcohol?) en alle nefaste gevolgen van het verbod zijn verdwenen.
Ik vrees dat het toch iets moeilijker ligt.

Wens jij op te draaien voor de kosten van een verbod dat niet werkt? Ik niet.

"Het WODC berekende de totale kosten van de criminaliteit in 2006 op 31,5 miljard euro. De misdaad die het drugsverbod veroorzaakt kost de samenleving minstens de helft, 15,75 miljard euro, dat wil zeggen aan elke Nederlander 924 euro per jaar. De kosten van rechtshandhaving van het drugsverbod bedroegen volgens prof. Rigter (Erasmus Universiteit) over 2003 1,6 miljard euro. Daar bovenop komen dan nog de indirecte handhavingskosten."
Oud 3 juni 2010, 22:10   #618
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je met beter? Meer THC?

Ja; dat zal wel; maar zo onoverkomelijk veel zal het niet schelen; je moet wel de goede soorten kiezen om buiten te kweken.
Binnen is gewoonweg betere kwaliteit (in België).
Haze kan je trouwens met heel veel moeite afbloeien hier, en dan heb je meestal enorm veel toprot want het de moeite niet echt waardig maakt, tenzij je gaat verduisteren.
(Haze is klaar ver in november he)

Buitenwiet vanuit beter klimaatgerichte landen kan misschien wel eens beter zijn dan binnenwiet. Daar spreek ik me niet over uit.

Maar buiten is het altijd een onzekerheid naar de oogst toe. Terwijl het binnen gegarandeerd is, in de relatieve modus.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 3 juni 2010 om 22:11.
Oud 3 juni 2010, 22:12   #619
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wel gouden raad gaf ik U al.
Plagron is het mekka voor organische meststoffen

Winst is het verkeerde woord he Besparing noem ik dat.
Want wat je niet moet kopen, blijft lekker staan.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 3 juni 2010 om 22:25.
Oud 3 juni 2010, 22:15   #620
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel gouden raad gaf ik U al.
Plagron is het mekka voor organische meststoffen
Er staan coco's matten in den Aldi.

Kga ook ns wat wildplanten denk ik.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be