![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu eens het toppunt van francofone arrogantie ! Ventje, Brussel ligt wel IN Vlaanderen hé ! De kaart van belgie, pardon, Vlaanderen 5 seconden bekijken. Dan uw arrogant muiltje dicht doen en zwijgen in �*lle talen, eerst en vooral in het frans. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met betrekking tot de randgemeenten: de Franstalige politieke partijen vragen een aansluiting bij Brussel, niet bij Wallonië. U moet dringend eens onderscheid leren maken tussen Franstalige Brusselaars en Walen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij een splitsing van een land, zijn er trouwens nog nooit referenda geweest in de gemeenten van een regio om te vragen tot welk land ze willen behoren. In Joegoslavië en de Sovjetunie werden de deelstaatgrenzen de nieuwe grenzen en daarmee was het verhaal afgelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 12 augustus 2012 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik zie geen enkele reden waarom een gemeente met een meerderheid aan Franstaligen niet tot Vlaanderen zou kunnen horen. In Roemenië zijn er heel wat gemeenten met een Hongaarstalige meerderheid, zijn die gemeenten daarom minder Roemeens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet al een randdebiel zijn om te denken dat gebieden op die manier van "nationaliteit" kunnen veranderen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ook zeer lang daarna toen de Nederlandstalige bevolking het franstalige kultuurimperialisme moest ondergaan. Tot zelfs heden ten dage; de oprichting van de Communaute Metroploitaine in niets meer of niets minder dan tegemoet komen aan het imperialisme van de Francité! Waarover het gaat aan Vlaamse kant is dit: http://forum.politics.be/showthread....ht=reconquista EN dit is het MIDDEL daartoe: http://forum.politics.be/showthread.php?t=173954 Helaas predik ik echter in de woestijn.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 12 augustus 2012 om 14:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet bereidheid tot solidariteit mag volgens U egoïstisch zijn maar het is geen racisme. Racisme is trouwens een strafbaar feit. Een inbreuk op een wet. Een misdrijf. Een politiek standpunt waarbij men de sociale zekerheid wil splitsen is volkomen legitiem. Of gij dat graaag hebt is een andere zaak. Maar dan moet ge niet begginnen te schermen met opgeklopte oneigenlijke terminologie.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Europees Commissaris
|
![]() En ALS er ooit een gemeente van Vlaanderen zou willen afscheuren en ALS dat gebeurt bij referendum waar ik tegen ben (Zie de vervalste talentellingen) DAN zou dat moeten gebeuren met een referendum in gans Vlaanderen waarbij aan alle Vlamingen de toelating gevraagd wordt of ze die gemeente willen afstaan. Want elke Nederlandstalige is daarbij betrokkene partij.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vlamingen zijn toch ook Belgen. Stel dat ge Vlaming zoudt worden, dan zoudt ge nog altijd Belg zijn. En toch gaat ge er niet me akkoord. Konklusie: ge zijt op de eerste plaats Franstalige en dan pas Belg.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 12 augustus 2012 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar soit, spreken naast de kwestie want er bestaat geen wettelijke regeling nopens referenda in België.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 12 augustus 2012 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat schermt gij toch graag goedkoop met klischees..... ![]() Bij dat woord enk ik spontaan aan de door de Francité Geroofde Gebieden als daar zijn: Brussel De Platdietse Streek De Jekervallei Edingen (en dat door een flagranate vervalsing van de destijdse talentellig) enz...
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 12 augustus 2012 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat ik dat al honderd keer gevraagd heb in eerdere discussies, maar tot op heden heb ik nooit een antwoord gekregen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is zelfs een passage die voorkomt in de eed van de Belgische koning. De Belgicisten zullen hierop replikeren met: maar Vlaanderen is geen staat. En dan zeg ik: Prachtig argument opdat Vlaanderen er zo vlug mogelijk één wordt. Kwestie van verdere gebiedsroof te verijdelen. ![]() Want laten we wel wezen; zolang België voortwoekert is de imperialistische terreinwinst door de Francité voorgeprogrammeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 12 augustus 2012 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Banneling
|
![]() Wat met (sommige gedeelten van) Brussel:
http://youtu.be/SuniKsBxZ10 "Thats a big ass hole" Relax, I'm joking. Laatst gewijzigd door Creed : 12 augustus 2012 om 16:43. |
![]() |
![]() |