![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is het ooit bij u opgekomen dat het de meeste mensen geen snars kan schelen als ze ergens reclame voor krijgen. De meeste die doelgerichte reclame krijgen zijn daar zelfs meer tevreden mee, dan reclame waar je 'niets' mee bent. Concreet: wat ben je met een bundel van 500 blz reclamefolders in uw brievenbus met duizenden voorwerpen gebradeerd die u niet interesseren, terwijl als je nu toevallig een TV zoekt, zou ik het enorm apprecieren dat ik een 'diepgaande analyse' krijg van de TVmarkt en daar dan een vergelijkende studie van krijg... Mag ik daar zelf zitten bladeren en prutsen om een beeld te krijge wie Tv's aan welke prijs verkoopt, en wat d enieuwe evoluties zijn. En als dan puntje bij paaltje komt, zie je dat ze meestal dan 'niet vergelijkbare TV's zitten te braderen, of ze maken er een 'spaghetti van' om de consument inderdaad geen 'merchandising power' te geven. Kortom jij bent voorstander van reclameanarchie, en ik ben voorstander van gerichte direct marketing. In het ene geval komen er elke week 10ton papier in de papierslag, en in het andere geval drukken ze gewoon wat je wil lezen. Trouwens, internet maakt dat model gemakkelijker realiteit dan je denkt.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 juni 2010 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus omwille van die wet ben je erop tegen?
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus flitspalen ed. zijn momenteel allemaal onwettig? Of ze schenden allemaal de privacy van mensen?
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet welke dienst je zit maar als iemand naar jouw toekomt met een probleem is jouw eerste vraag "Wat is jouw naam en adres"...ik vraag mij af als er een drol tegenover jouw zit die dan antwoord "dat zijn jouw zaken niet" wat jij dan doet? Hem naar huis sturen waarschijnlijk. Hilarisch, werken voor een systeem waar je principieel op tegen bent. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als humanist wil ik mijn privacy, wan anderen kan schelen of niet maakt niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is jouw probleem hiermee? Niemand weet wie jij bent, niemand is geinteresseerd wie jij bent, niemand weet iets van jouw adhv de beelden. Of ga je nu ook zeggen...daar hebben ze geen zaken mee? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ale jongen dus jij hebt liever 100kilogram reclame in uw brievenbus dan 2 direct marketing brochures ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ook een verifieerbare bron voor deze boude bewering?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verzuring zit meer in kringen die de maatschappij bang maken voor terrorisme en misdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Omwille van het recht ben ik erop tegen. Nog altijd niet door wat het verschil is tussen wet en recht?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees in het vervolg eerst eens het topic voor je vragen stelt die eerder al gesteld en beantwoord werden.
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontwaar ik daar een off topic, persoonlijke reactie?
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog maar eens een persoonlijke reactie...
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog een derde optie: helemaal geen ongewenste reclame in je brievenbus krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dan een wet plaatsen als ik jouw vraag waarom je erop tegen bent?
![]() |
![]() |