Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2012, 15:14   #621
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Bijlange niet. Dit is duidelijk overgemediatiseerd met één welbepaalde bedoeling en dat zegt iedereen.
ik alvast niet, dus iedereen-1.
IK kan alleen voor mezelf spreken
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:23   #622
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar wel heel zijn leven een mankepoot, slimme.
Yup. Shit happens. Zolang we niet alle feiten hebben (en die hebben we niet) blijft het niets meer dan insinuaties en manipulatie.

Het enige dat we met zekerheid weten is dat er geen veroordeling geweest is. Al de rest is speculatie, insinuatie & bedrog.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:26   #623
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
nu wordt het genant,

Die mensen waren daar door het evenement/feit "bezetting van het stuc door NSV". Wie heeft dit georganiseerd? Is een organisator nu ook niet meer minstens moreel verantwoordelijk voor de konsekwenties van wat hij organiseert?

Mensen die buiten staan roepen naar mensen die zich binnen verschansen is in mijn ogen niet de confrontatie zoeken.

Mensen die naar buiten komen, gewapend met buizen en stokken, zijn volgens mij wel iets van plan.

Mensen die volgens de tekst althans meerdere uitwegen hadden om de site te verlaten, lopen rond het huis, recht naar de menigte. En u blijft volhouden, als dit klopt dat die dan niet de confrontatie zochten?

Als ge kiest voor een bezetting, wat hoop je dan? Toch aandacht neem ik aan, of ga je dat ook ontkennen, ze haddenblijkbaar volgens de tekst ook spandoeken bij. Dat doe je niet als je hoopt dat niemand komt kijken.

De unief voor zover betrokken ik weet niet of dat stuc hun eigendom was, of ze het huurden, kon de politie bellen, daar zegt het document niets van..

Dus als nsv een gebouw bezet, daar spandoeken aanhangt dan hebben ze neit de bedoeling dat mensen daar blijven kijken? Ze hadden misschien zelf de politie kunnen bellen om de aanwezigen te vragen om door te lopen, en niet te blijven kijken.

Het linkse gespuis, als het dat al was, heeft niet het bezet gebouw bestormd, maar het zijn de bezetters die naar buiten gekomen zijn, gewapend, en zelf gekozen hebben om de buitenstaanders aan te vallen.

Als die nsv-ers zich neergelegd hadden bij de overlegstructuren en de besluitvorming daarvan binnen de universiteit, dan was er inderdaad niets gebeurd. Hadden ze ook net alle heethoofden van vlaanderen gemobiliseerd, dan was er ook niets gebeurd. Er wordt beweerd dat FDW daar bij was, overgekomen uit antwerpen gemaskerd. Waarschijnlijk moest in die tijd nog niet iedereen herkenbaar op straat lopen. Dat inzicht heeft hij pas later verworven.
Kortom, die lammetjes hebben helemaal geen schuld, die dommekloten daarentegen die blijven staan kijken zijn, die hebben het zich zelf gezocht, dat is blijkbaar duidelijk, allez toch voor een bepaalde strekking in onze maatschappij.
De gemarkeerde woorden geven al de gekleurdheid van je tussenkomst weer.
De bezetting was iets tussen de unief en het NSV.
Denk je dat men zich met geweld een uitweg had meoeten zoeken als men hen vriendelijk had doorgelaten? het plaatje is toch wel duidelijk/ de massa linkiewinkies wou die paar NSV'ers eens een lesje leren en kwam bewust de confrontatie zoeken zoals ze dat gewoon waren: als een 'rechtse groep een actie of betoging ondernemen zijn zij er telkens als de kippen bij om 'tegenbetogen' en de confrontatie te zoeken.
De anderen, de 'kijklustigen (met eieren), hadden daar niets te zoeken tenzij ze de confrontatie wilden aangaan. En als ze inderdaad al gewoon kwamen kijken dan zouden ze zeker niet gescheeuwd en gejoeld hebben. Of is dat ook geen confrontatie zoeken? Je lult er jezelf vanuit je eng-Belgicistische visie zo compleet in dat het echt zielig wordt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 15:27.
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:26   #624
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Yup. Shit happens. Zolang we niet alle feiten hebben (en die hebben we niet) blijft het niets meer dan insinuaties en manipulatie.

Het enige dat we met zekerheid weten is dat er geen veroordeling geweest is. Al de rest is speculatie, insinuatie & bedrog.
Nog een plotse verdediger van het Belgisch gerecht.

Maar u begeeft zich op glad ijs. Want uw uitspraak zal ik goed in mijn geheugen griffen. Wees dus voorbereid.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:30   #625
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het niet om het princiepe gaat, stel dan eens een grens voor ?
gisteren? verleden week? verleden maand? vorig jaar? 5, 10 , 15 ,20 of 25 jaar geleden?
Die vraag moet ik eerder aan u stellen aangezien 30 jaar voor u nog niet lang genoeg is. Bovendien is de man vrijgepleit. Dus is de termijn in c niet relevant meer. Moet iemand die in zijn jeugd een zonde begaan heeft dat gedurende heel zijn volwassen leven bekopen ?
Mooie vorm van rechtstaat zullen we dan krijgen.
Het blijkt meer en meer dat u een zeer enge wereldvisie heeft.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:31   #626
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:

Maar u begeeft zich op glad ijs. Want uw uitspraak zal ik goed in mijn geheugen griffen. Wees dus voorbereid.
De ware aard van Het Oosten geïllustreerd! Het is een man met rancune! het is een gevaarlijke man, want hij is letterlijk op wraak uit. Die gaat nog brokken maken mocht Belgikske ooit op zijn gezicht gaan. Type De Wael: het gif op zijn smoel!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 15:32.
Oud 18 juli 2012, 15:31   #627
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kom nu blagueur , de NPD is een neo-nazistische partij. Punt uit. Dat gaat u toch niet ontkennen zeker. Enfin gij misschien wel, dat klopt.
Serieus ???.........
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  npd4.jpg‎
Bekeken: 58
Grootte:  250,1 KB
ID: 86755  

Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Pietje : 18 juli 2012 om 15:31.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:32   #628
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
dat is de essentie van deze draad
correctie rechts krapuul blijft rechts krapuul. Links krapuul rehabiliteert zich.
Oud 18 juli 2012, 15:32   #629
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent dan zeker voor de afschaffing van de Wet Lejeune, tegen de re- integratie van gevangenen en misdadigers in de maatschappij? Die mogen geen publieke functies meer uitoefenen na hun straf? En pas op, je hebt het nog steeds over iemand die het belgisch gerecht onschuldig verklaarde, hé!!!
Eigenlijk is hij extreem rechts.
Oud 18 juli 2012, 15:33   #630
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fout. Wat ik zeg is dat we over geen enkel feit beschikken behalve dat hij niet veroordeeld werd (ik spreek zelfs niet over al dan niet vrijspraak of gebrek aan bewijzen). We hebben enkel beweringen in een krantenartikel van mensen die mogelijk niet neutraal zijn.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:33   #631
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
En dat allemaal gebaseerd op absoluut géén enkel feit. Proficiat.
Lik op stuk beleid. Hij is een voorvechter van de standpunten van het VB.
Oud 18 juli 2012, 15:33   #632
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De ware aard van Het Oosten geïllustreerd! Het is een man met rancune!
Ge zult in ieder geval nooit meer kunnen spreken van 'bevooroordeeld Belgisch gerecht' of zoiets van dien aard, want dat stop ik u de zaak Jurgen Ceder onder uw neus.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 juli 2012 om 15:34.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:34   #633
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Serieus ???.........
Pietje, ik wist niet dat jouw ideologie overeenkwam met die van skinheads! Weer wat bijgeleerd se!

Citaat:
Oud 18 juli 2012, 15:35   #634
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Ge zult in ieder geval nooit meer kunnen spreken van 'bevooroordeeld Belgisch gerecht' of zoiets van dien aard, want dat stop ik u de zaak Jurgen Ceder onder uw neus.
Ik heb het nog nooit over een bevooroordeeld gerecht gehad, jij wel. Dus dan zal ik jou dat onder uw neus duwen.

Citaat:
Oud 18 juli 2012, 15:35   #635
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
En mensen zijn niet in staat te veranderen. Wat met de Stalinisten?
Dat is links krapuul en die rehabiliteren zich. Rechts krapuul doet dat niet en blijft krapuul.
Oud 18 juli 2012, 15:37   #636
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Eigenlijk is hij extreem rechts.
Jep, die blanc bleu belges zijn neonazi's!

Citaat:
Oud 18 juli 2012, 15:37   #637
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
U probeert de boel te verleggen, maar ik ben inderdaad tegend e wet lejeune, die trouwens uit clientelisme van die man tot stand is gekomen.
Een straf is een straf, nu moet men gaan rekenen welke straf men moet uitspreken om iemand x-jaar vast te houden.
Ik ben niet tegen de reintegratie van misdadigers in de maatschappij, wel zouden die zelf de consekwenties van hun eigen keuzes uit het verleden moeten dragen, en niet meer in aanmerking komen voor voorbeeldfuncties.
U hebt het over de wet lejeune, en reintegratie van gevangen, en ik moet het hebben over iemand die niet veroordeeld werd?
Probeert u een manoeuver?
Met andere woorden een straf moet dus de rest van je leven blijven plakken. Je verliest een deel van je burgerrechten als je door een rood licht rijdt ?
Jij bent gewoon een rechts fascistisch rakkertje weet je dat wel ?
Oud 18 juli 2012, 15:38   #638
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Dat is links krapuul en die rehabiliteren zich. Rechts krapuul doet dat niet en blijft krapuul.
goede opmerking. Belgicisten in hun blootje.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 15:39.
Oud 18 juli 2012, 15:38   #639
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Pietje,
Met alle respect maar... de ouderen die het nu nog niet weten, willen het niet weten, het stoort hen niet.

Voor de jongeren ligt dat helemaal anders, Hitler is daar volgens velen een veelbelovende spits van Schalke 04.
Ach iedereen weet dat die bij FC Godwin speelt.
Oud 18 juli 2012, 15:40   #640
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Ach iedereen weet dat die bij FC Godwin speelt.
Goed bezig!

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be