![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Zijn gebruikersnaam alleen al, verraadt een gebrek aan gezond verstand.
![]() |
![]() |
#623 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Europees Commissaris
|
![]() Dergelijke uitspraken heb ik hier al dikwijls gehoord. Maar kan je ook even verduidelijken wat deze gemeenschappelijke cultuur inhoudt? Friet en bier daargelaten.
Laatst gewijzigd door robert t : 6 januari 2014 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Banneling
|
![]() Wel, we lezen ongeveer hetzelfde, eten, gebouwen, soort festiviteiten, humor, geschiedenis, kolonies, godsdienst, .. er is veel wat gelijkloopt tussen ons en de Walen wat in Nederland compleet anders is.
Laatst gewijzigd door BonBon : 6 januari 2014 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of in de supermarkt krijg je een stamp van een Vlaming, dan ben ik nog zo stom om pardon te zeggen en in het beste geval kijken ze niet eens ofwel bekijken ze je of ze gaan je in klap op je gezicht geven. Jaren geleden had ik een vriend van New York die naar hier kwam en die kon hem zo kwaad maken in de disco om de boertige stampen die hij kreeg van onbeschofterikken die niet eens keken. Daar is het de gewoonte dat je beleefd wacht en degene die dan opzij stapt zegt vriendelijk sorry en krijgt een dankwoordje in de plaats. Manieren heeft een doorsnee Vlaming helaas niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu haal je er ook wel het vettigste dialect uit, eh.
![]() |
#631 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verschillende accenten en een taal is niet zo raar. Geen idee waarom men zich met het Nederlands er een speciale situatie voor inbeeldt. Persoonlijk heb ik nog nooit een taalgenoot ontmoet waarmee ik niet kon praten. Eigenlijk beledig je je eigen intelligentie als je zelf beweert die problemen te hebben, IMO. Gelukkig neem ik die uitspraak niet ernstig, waardoor domheid niet het eerste is wat ik concludeer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu woon ik al 15jaar in een Vlaamse stad, en ik ken nog niet iedereen vh gebouw. Feit is, Walen/Franstaligen zijn hartelijker dan Vlamingen, die veel gereserveerder zijn.
![]() |
![]() |
#633 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij zijn Zuid-Europeanen over het algemeen hartelijker. Zo ken ik iemand die als arbeidster werkt met Spaanse collega's. Ondanks het feit dat ze Vlaams is spraken velen haar in het begin in het Spaans aan, totdat ze door hadden dat ze helemaal niet Iberisch is (zo is nogal donker, zie je?).
"Je ziet er Spaans uit, omdat je donkerder bent dan de gemiddelde Vlaming. Bovendien straal je meer optimisme uit wat je vaker bij ons ziet." Toch ben ik tevreden deel uit te maken van een noordelijke georganiseerdere cultuur, ook al zijn de deuren bij ons vaker van staal. Echte zuurheid blijft toch iets wat je enkel tegenkomt als je het anticipeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag mij altijd lessen geven, ik leer graag bij.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, dat zal wel, maar toch wil ik geen hereniging maar Vlaamse onafhankelijkheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eerste les: Zorg dat je gevraagd wordt, niet het omgekeerde.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 6 januari 2014 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
moeten wij hen jaarlijks 16 miljard € blijven uitbetalen en moeten wij de Vlaamse Rand verder laten verfransen door deze hartelijke mensen? |
|
![]() |
![]() |