![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#622 |
Banneling
|
![]() Als ik zonder M&M's kom te zitten is dat soortgelijk als zonder THC manta....
Laat mij maar ADHD krijgen, ontploffen van puisten tot op mijn gat.... It's totally worth it! |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zie jij het repressief beleid ? Door de prijs van tabak, alcohol en andere drugs de hoogte in te drijven ? Wie het kan betalen, betaalt dus nog steeds de prijs van drugs. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 juli 2015 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() Kat en muis gedoe kost U den eerste keer 75 euro.
In het verkeer is dat den eerste keer bijna 1000 euro. Daarna loopt dat alleen maar op. Let op, ik test positief tot 10 dagen na mijn gebruik in het verkeer. De heksenjacht is wel degelijk gaande Rudy.... Voer gewoon consequent beleid? En spiegelt U aan Nederland, Amerika, Portugal, Spanje, Mexico, .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() Nieuwsberichten gemist afgelopen jaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Banneling
|
![]() Zeer streng zero tolerantiebeleid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijk genuanceerd standpunt is voor velen te moeilijk om te vatten, zeker voor diegenen met een dubbele agenda.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal tegen de stroming in. Kijk naar de VS. Legalisatie van medische marihuana in meer dan twintig staten reeds. Legalisatie recreatief gebruik in een aantal staten. Marihuanabedrijven te over op de beurzen. Legale export naar Brazilië deze week erdoor gekomen. Vorige week legalisatie in Oregon. Dat gaat aan een snel tempo verder. Maar tegen de tijd dat De Wever zijn belletje begint te rinkelen heeft België miljarden verloren in een exponentiële groeindustrie. En dat zijn dan zogezegd 'liberalen'. Betweters die niet eens de moeite doen hun vooroordelen te vervangen door feiten. Het schijnt dan nog dat BDW de slimste mens van België is. Ik hoop dat dat niet waar is.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 juli 2015 om 00:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. 'Idioten' die dat niet zien aankomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alcohol zal hoe dan ook her geregulariseerd worden. Op uw leeftijd vormt dit toch geen probleem? Maar dat is wat je krijgt met een verzuurde vertrutte maatschappij dat naar 1 ding begint te wijzen. Die ene wijst terug en nu wijzen er twee waarop een derde begint te wijzen en snel een vierde tot niets meer mag. Houd roken op openbare plaatsen maar eens in de gaten. Laatst gewijzigd door Peche : 17 juli 2015 om 07:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Banneling
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Peche : 17 juli 2015 om 07:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Berbers, gepensioneerde doppers, Vlaming moet crisis kennen, ... Mogen wij eens zo drugstesten op hen uitvoeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier moet dat volgens de Wet van murphy draaien. En die weet legaliseren is het minste, referenda regelen dat allemaal van zen eigen wat de massa Wilt. Wat een conservatieve ouwe zak er van te denken heeft zou geen praktijk meer mogen zijn. En is dat wel zo? Ga dan waar de overlast is. Alcohol is koploper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het drugsbeleid is een fars en eentje van geleide communicatie en visie die opgedrongen wordt door eindelijke campagnes en sublimale reclame. Ik zeg al jaren dat als men over drugs spreekt dat dit alles omvat en niet enkel de illegale. Maar ja we hebben de notie dat als je iets legaal maakt dat het plots goed is wat uiteraard niet altijd is. Zie daar de kern en/of de moeder van het probleem voor zowel de meeste individuelen als voor heel het land. Maar ja het is duidelijk; hoe langer hoe meer is het "the way of the wealthy and in their extend the public opinion "majority" or the hiighway.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie snel vingers wijzen naar drugs, maar waar is de ouder zijn/haar rol daarin dan? Daar horen we nooit van, het achtergrond verhaal. Citaat:
Persoonlijk raakt het mij weinig, maar zou dan toch graag consequentie in het beleid terugvinden. Hoe kan ik er anders respect voor opbrengen? Alcohol is een hard drugs, en zij dienen dat zo te behandelen. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dan? Gij vindt dat we allemaal maar met de stroming mee moeten? Zoals echte kuddebeesten.
Tuurlijk dat! Als de VS Irak binnenvalt moeten wij ook maar meedoen. De VS is ons lichtend voorbeeld en alles wat daar gebeurt moeten we na-apen. Citaat:
Citaat:
nee, U bent ongetwijfeld de slimste Laatst gewijzigd door geertvdb : 24 juli 2015 om 07:38. |
||
![]() |
![]() |