![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar er is wel een heel simpele aanduiding. We krijgen hier thuis de Drietand, het tijdschrift van het ABS. Het grootste deel van alle artikels gaan over tuinbouw en de machines die erin worden gebruikt, juist omdat de melkboeren hoofdzakelijk bij de Boerenbond zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik het er niet eens over had, hoe kan ik er dan over 'liegen'? ik heb het nergens over BELGISCHE rechters gehad. ik heb het nergens over Unizo gehad. ik heb het nergens over VOKA gehad. ik heb het nergens over Boerenbond gehad. ik heb het nergens over ABS gehad. die sleur je er maar bij om zo mist te spuiten. maar om je toch op weg te helpen: BELGISCHE BOEREN tegen ICS/TTiP/CETA: http://www.stopttip.be/-nl-?lang=nl Fugea, Mig, Flemish Milk Board, Vlaams Bioforum ...... BELGISCHE KMO-organisaties tegen ICS/TTiP/CETA:http://www.ondernemersvannu.eu/, - the European Association of Craft, Small and Medium-Sized Enterprises aisbl http://www.ueapme.com/ Ik heb deze al eens gegeven, maar die negeer je natuurlijk. de enige leugenachtige hier ben jij, met je doorzichtige pogingen om het lam te leggen met oneerlijke discussie methodes.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 oktober 2016 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beweert dat CETA slechts is voor de landbouwers en voor de KMO's. Dus, waarom gaan die belangrijke organisaties niet in het verzet? Misschien omwille van een heel eenvoudige waarheid: CETA is niet nadelig voor de landbouw of voor de kleine en grote onderneming in dit land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 26 oktober 2016 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams Bioforum. Tja, ook enorm klein. Het gaat om een driehondertal leden, niet noodzakelijk landbouwers. Er zitten ook hobbyisten tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
"de boerenbond en het abs zijn voor dus alle boeren zijn voor" "voka en unizo zijn voor dus alle KMO's zijn voor" wie heeft er ooit beweerd dat alle boeren of kmo's er tegen zou zijn? niemand! dus nogmaals oneerlijke discussiemethodes en leugenachtigheid van jou. Ik zou het kunnen omdraaien: BELGISCHE BOEREN tegen ICS/TTiP/CETA: http://www.stopttip.be/-nl-?lang=nl Fugea, Mig, Flemish Milk Board, Vlaams Bioforum ...... KMO-organisaties tegen ICS/TTiP/CETA:http://www.ondernemersvannu.eu/, - the European Association of Craft, Small and Medium-Sized Enterprises aisbl http://www.ueapme.com/ dit toont juist iets heel belangrijk aan, nl. dat de zogezegd aanhang verre van algemeen is. Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 oktober 2016 om 19:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die moeten maar zwijgen???
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U leest overduidelijk niet wat er staat. Door hun gering aantal zijn zij niet representatief voor de landbouwsector. Voor het overige mogen zij zoveel persberichten en voordrachten houden als ze willen. Alleen, ze vertegenwoordigers een heel kleine minderheid in de landbouwsector.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit de durf gehad u te bevragen en eens na te denken over het feit dat Unizo en VOKA blijkbaar niet negatief staan tegen CETA. Unizo heeft immers meer dan 80.000 leden. VOKA meer dan tienduizend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nergens gesteld dat de "aanhang algemeen is". Wel dat de organisaties waarvan de meeste landbouwers en KMO'ers lid zijn, wel voor zijn. De aanhang is er dus, in meerderheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat ik heb gequote, waar jij nu zo doldriest tegen reageert: Citaat:
kan je AUB eens stoppen met het verplaatsen van doelpalen? look who's talking
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 oktober 2016 om 19:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u trouwens het laatste artikel van de Boerenbondvoorzitster gelezen over CETA? Vandaag gepubliceerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 oktober 2016 om 19:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook het laatste artikel gelezen van de Boerenbondvoorzitster? Speciaal over onze Vlaamse veeteelt en CETA. Niet onmiddellijk dus over de bedrijven die vlees verwerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() alle ziekenfondsen, Test-Aankoop, Bond Beter Leefmilieu, Bioforum Vlaanderen, Climaxi, de Liga voor Mensenrechten, 11.11.11., en de drie vakbonden. hebben dus volgens jouw minder aanhang tezamen dan unizo,voka en boerenbond? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 oktober 2016 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |