![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Komt er een Russische invasie van de Oekraïne? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
35 | 61,40% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
22 | 38,60% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Banneling
|
![]() Na de toneel-ontruiming van de DLNR gebieden en een aantal fake 'aanslagen' die de russen in de schoenen van de oekraieners proberen te schuiven lijkt het er heel sterk op dat de beslissing voor een russische militaire genomen is.
Shit meets Fan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 18 februari 2022 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We staan op de diplomatieke groothandelsmarkt.
En daar worden handelsprijzen bepaald. Wat is de prijs voor het inpikken van nog wat meer Oekrains territorium(de 2 Maffia republiekjes waar Rusland,uitiendelijk,toch iets mee moet....) Na de "onbevredigende " antwoorden die Moskou gekregen heeft ivm limieten op het NATO-gebied en zo lijkt het beslist...de prijs is aanvaardbaar....de goederen zullen verworven worden. Besef dat Rusland eigenlijk die gebiedjes niet moet "veroveren"...Ze HEBBEN ze al een jaar of 5.De aanwezige strijdkrachten hadden nooit kunnen opstaan tegen het Oekrainse leger anders dan met steun vanuit de Russische federatie... Het binnenrijden van "groene mannetjes" zal gewoon een soort "praalstoet" zijn,ten behoeve van de eigen Russische Pers, die formaliseert wat "te velde" al lang een feit is... Laatst gewijzigd door kelt : 19 februari 2022 om 04:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Rusland Oekraïne binnenvalt moeten Duitsland, Polen, Finland en de Baltische staten de Russische exclave rond Koningsbergen, de oblast Kaliningrad, inpalmen. Of liever nog, dat doen voordat Rusland Oekraïne aanvalt. Morgen. Dan kan Poetin al zijn soldaatjes die aan de grens met Oekraïne liggen in paniek op transport naar daar zenden. Waarna de VS de Krim kan innemen.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is den tijd? ![]()
![]() |
![]() |
#628 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Ik had een na-oorlogse versie met geschilderde houten blokskes. Geen plastieken.
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie, O! wie zou de rol van spion op zich willen nemen?
De vlag? Kindervreugd dat is de schakel die ons allemaal ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 februari 2022 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge 't vlaggen daar, ofwa?
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe die DAAR nog niet zelf opgekomen zijn...Wie kan ik daarvoor bellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Biden -vandaag in het nieuws- is de aanval door Rusland voor zéér binnenkort. Vandaag of morgen. Het kan natuurlijk. We zullen dus zien.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 februari 2022 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dag des oordeels is ook al voorzien tegen 1975...of nee,dat is al gepasseerd.....euhm.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff... De Vlonders zijn al sinds 2019 zelfstandig.
![]() |
#636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Putin zou nu de beslissing genomen hebben aan te vallen in de komende dagen. Dixit Biden. Kortom, als we Biden mogen geloven, moet het volgende week gaan gebeuren.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 februari 2022 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Banneling
|
![]() Jay-P verbannen.
![]() De spion heeft toegeslagen, een verkenner is gevallen. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 19 februari 2022 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
|
![]() Citaat:
De NAVO en Oekraïne noemt hij de agressors en met zijn vredelievende acties komt hij mensen te hulp , zoals in Belarus , in Kazachstan ,in de Krimm , in Georgie en in Syrië. Laatst gewijzigd door cato : 19 februari 2022 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het grappige is, dat die leider, Pushilin deze week een nieuwe auto heeft gekregen. Links zijn oude auto, Rechts zijn "nieuwe" auto (die dus ontploft is bij een aanslag. ![]() Beiden met nummerplaat DK0101. Het budget voor Fake aanslagen is blijkbaar nogal beperkt. Laatst gewijzigd door parcifal : 19 februari 2022 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
|
![]() Citaat:
Territoriale expansie in een of andere vorm is lekker meegenomen voor een autokraat.
![]() |