![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=53333
http://forum.politics.be/showthread.php?t=53257 http://forum.politics.be/showthread.php?t=51318 http://forum.politics.be/showthread.php?t=51576
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 16 juli 2006 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Minister
|
![]() Iedere Marokkaan is een moslim, heel juist. Zelfs de grootste godloochenaar, spekvreter, bierzuiper en vrouwenjager blijkt plots een moslim te zijn als hij in de hoek wordt gezet of zich aangevallen voelt. Ik weet ervan mee te spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#624 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#626 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Banneling
|
![]() In de gevangenis worden er véél heel rap heel vroom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk maar: *boycot* er is trouwens niks flauw aan enige nuancering. meer nog, je hebt nuancering nodig wil je de werkelijkheid kunnen vatten.
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van dichterbij dan u wellicht
![]()
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja jong, hihi
![]() ach, als jij jezelf maar kunt bevestigen in je eigen vooroordelen eh.
![]() |
#633 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nog een voorbeeldje: die fijne leeuwenvlag van ons. Een typisch Vlaams symbool? Zal wel zijn! Alsof de leeuwen hier in de middeleeuwen vrij rond lipen op de heide. De leeuw is een Oosters symbool dat omwille van zijn connotatie (kracht, moed, ...) geadopteert werd in 'onze' heraldiek. Hadden ze een echt inheems symbool willen gebruiken spraken we nu over de Vlaamse kip of het Vlaamse varken.
![]() |
![]() |
#635 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat leeuwen betreft, onwetende mentaal kansarme, die liepen inderdaad vrij rond in Europa.De Romeinen hebben de laatste Europese leeuwen opgeoffert in hun arena's.Daarna voerden ze ze in uit Afrika.Of dacht gij soms dat zo een beest absoluut in tropische gebieden moet leven? Die verdragen ons klimaat met gemak. Tweeduizend jaar geleden was het trouwens een paar graden warmer als vandaag. Net zoals tijgers trouwens, die waren ook werelwijd verspreid.Men vind er dan ook nog terug tot in het (allesbehalve tropische ) Siberië. Als ge nog iets moet weten,eigen-volks-minachtende laatste van de klas, geneer u niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dank trouwens voor het bevestigen van mijn standpunt want de middeleeuwse Vlaamse heraldiek gebruikt pas na het jaar 500 AD het symbool van de leeuw. Honderden jaren dus na het afmaken van de laatste Vlaamse leeuwen. Er liep dus wel degelijk geen van die beesten meer rond in deze contreien. Vreemd ook dat u niet ingaat op de essentie van mijn post, namelijk het feit dat er geen Vlaamse cultuur bestaat, er bestaat alleen maar een Vlaamse variant en je zou ervan versteld staan hoeveel moslim-invloeden daar in geslopen zijn. Maar soit, gaat u vooral verder met het beledigen van mensen met een ander standpunt. Woorden kwetsen niet. Met vriendelijke groeten Tom, de eigen-volk-minachtende kansarme
![]() |
![]() |
#637 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Onder onze cultuur versta ik niet meer of niet minder dan alle normen, waarden en leefgewoonten die het mogelijk maken om elkaar te verstaan en in vrede te leven. Het kan mij geen reet schelen dat mijn buurman in Allah gelooft, elke dag vijfmaal met zijn kont omhoog ligt en elke vrijdag naar de moskee gaat. Maar wanneer hij meent vanuit zijn godsdienst op me te moeten neerkijken en dat liegen en bedriegen tegen een ongelovige hond niet hetzelfde is dan tegen een moslimbroeder, dan verklaar ik me als vijand van dat geloof. En draai er niet omheen, voor een moslim zijn er maar twee soorten goede ongelovigen: degenen die misschien nog kunnen bekeerd worden en degenen die onder de grond liggen. Laatst gewijzigd door Duym : 17 juli 2006 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Duym : 17 juli 2006 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Parlementslid
|
![]() En zijn alle Vlamingen het daar dan over eens? Ik heb nog nooit een moslim van zijn tak horen maken omdat de kinderen op het buurtpleintje te veel lawaai maken. In vrede leven, my ass! Als er één onruststoker en ambrasmaker is dan is het wel de gemiddelde Vlaming. Jullie stellen Vlaanderen altijd voor als een soort utopisch walhalla waarin alle mensen in vrede zullen leven omdat ze 'allemaal' hetzelfde denken. Vergeet het! Homo homini lupus est.
![]() |
#640 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |