![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat zulk een probleem? Misschien moet je vragen of ik hier een ban voor moet krijgen...ik stelde dan ook een vraag welke iemand anders al eens gestelt heeft. Een schande! ![]() Je bent kortom tegen alles als ambtenaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is mijn persoonlijke ondervinding van alle ambtenaren in heel Belgie.
Ze doen moeilijk over alles en nog wat en als ze zelf de handen eens uit de mouwen moeten steken dan is het teveel gevraagd. Ook geven ze nooit hun ongelijk toe. Dat is geen persoonlijke aanval naar jouw toe, dat is mijn persoonlijke ervaring en vaststelling door confrontaties met ambtenaren de afgelopen jaren.
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zo op je privacy gestelt bent...hoe komt het dat jij hier dan openbaar komt verkondigen dat je homo bent, dat je ambtenaar bent... je privacy heeft dus blijkbaar niet veel belang.
Wij hebben hier toch geen zaken mee. Beelden van jouw maken waar men niets kwa info kan verkrijgen mag niet, maar iedereen mag wel jouw geaardheid en beroep weten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn levenservaring met direct marketing raf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je wil geen reclame in de brievenbus en ook geen direct marketing. Van u rijdt 5 jaar met een SUV en wij denken dat je rijp bent voor de nieuwe SUV van merk X ? dan heb je wel echt weinig post in uw brievenbus zo te zien ? Ik vind het ergerlijk als ze u bepaalde dingen niet mededelen.. ( wat jij reclame noemt waarond de direct marketing voor u valt, noem ik interessante informatie gericht naar de persoon die kan geinteresseerd zijn in die informatie..) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, lach maar. Ik vraag aan jouw waarom je erop tegen bent...wetten hebben voor jou hier geen invloed op omdat jij enkel naar het recht kijkt...waarom plaats je dan een gehele wet hier op dit forum indien deze toch geen invloed hebben op dit vlak?
Lach dat maar eesn weg ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zijn mening of geen mening zekers?
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat wist ik ook niet indien er enkel beelden van hem waren.
Laatst gewijzigd door illwill : 30 juni 2010 om 09:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet jij wie ik ben? Hoe kan jij de gegevens van een anoniem forum koppelen aan een bestaande persoon?
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen verifieerbare bron dus...
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet jij nu dat dat bullshit is? Heb jij, mijn persoonlijke ervaringen met ambtenaren meegemaakt ofzo?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor, omdat jij weigert te begrijpen dat er een verschil is tussen rechten en wetten.
Ondertussen waren Raf en ik er al lang uit dat er wel degelijk een schending van de privacy is als het gaat om veiligheidscamera's op bv de oude markt in Leuven. Ik ben echter van mening dat die schending zo miniem is dat het gebruik ervan te rechtvaardigen is. Raf vindt van niet. Daar houdt voor mij de discussie op want vanaf dan draait het gewoon om een verschil van mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kan je zien dat je homo bent of ambtenaar? Ja, idd soms kan je zien dat het om een nicht gaat, dat klopt. Als ze zich zo gedragen met een los handje...maar daar kiest die persoon dan ook voor om zich zo te uiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef die niet mee te maken om te weten dat jij onmogelijk alle ambtenaren in België persoonlijk ontmoet hebt en dan nog lang genoeg om hun manier van werken te kunnen beoordelen.
![]() |
![]() |