![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen leent zich het klimaat, het temperament en de liefde voor dieren daar niet voor. Of ga jij me vertellen dat de Spaanse manier van leven verwant is met de Vlaamse? Waarom wilden de Vlamingen dan eigenlijk geen Spaanse bezetter?
![]() |
![]() |
#642 |
Parlementslid
|
![]() De planeet Wake Up And Smell The Coffee. We leven al lang in een multiculturele samenleving. Vraag is dus niet of we dit soort samenleving willen maar wel hoe we proberen samen te leven zonder al te veel onderlinge problemen. Natuurlijk moeten allochtonen zich aan de basisregels van onze democratie en rechtstaat houden (dat heb ik trouwens nergens betwist). Ik stel aleen vast dat de hardste roepers in het cultuurdebat er niet in slagen om die cultuur te definiëren laat staan er eensgezind over te kunnen zijn. Ook bij de Vlamingen zit veel waarden-en normenloze klootzakken
![]() |
#643 | |
Europees Commissaris
|
![]() Oorspronkelijk bericht door smiley [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG]
Islam hoort niet thuis tussen de religies maar tussen de gevaarlijke sektes. Ik vergelijk helemaal geen peren met appels. Waar haalt u uw kennis van de islam trouwens vandaan ? Citaat:
53257: verworpen, de Dar Al Suhl is een nepargument. Het is het westen die eeuwenlang de arabische wereld heeft gekoloniseerd, en nu gewapenderwijs onder de knoet houdt. 51318: zie 53333, wil je dat ik een paar voorbeelden aanhaal van vlaamse fascisten die de straten van onze steden onveilig maken ? Zijn die de norm voor alle vlamingen misschien. Belachelijke argumentatie, want je veralgemeent een zieke minderheid. 51576: een non-argument: je beweert dat ze niet willen integreren, omdat ... ze niet assimileren ![]() Heb je enige deftige argumenten smiley, of is deze waardeloze rommel het enige waar je mee kunt afkomen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waarom je het over de Vlamingen hun pik hebt, versta ik ook weer even niet, vind je die niet groot genoeg naar uw zin?Ga dan eens bij de negers zien hé.Die hebben er dikkere naar het schijnt.Véél plezier ermee. ![]() Je had het ook over moslim-invloeden? Ik begrijp niet goed wat je d�*�*r weer mee bedoelt.Na de kruistochten zijn er wel een paar nieuwe technieken meegebracht naar Europa, zoals de windmolens onderandere, onze cijfers komen ook van daar, maar dat hebben de moslims zelf allemaal geleerd en afgezien van de Indiërs...en ja, tegenwoordig drinken we koffie en thé, word er couscous gegeten en hasjiesj gerookt.En? Wat wilt ge daar mee nu zeggen? Dat we beter helemaal moslim worden of wilt ge enkel onaangenaam doen? Tot slot, ik ben niet zo een "ware vlaming" als degenen die gij wilt bespotten en belachelijk maken.Ik heb zelfs waalse familie, en persoonlijk heb ik meer tijd van m'n leven in het buitenland als in België doorgebracht.Ik heb niets, maar dan ook niets, tegen andere kulturen. Maar wel tegen van die mensen zoals gij, die steeds op hun eigen volk zitten te spuwen, en te kritikeren.Renegaten en overlopers noem ik dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Europees Commissaris
|
![]() Uw feiten zijn niet meer dan chronische paranoïa aanvallen
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar onze "cultuurverdedigers" weten zo bitter weinig van de vlaamse cultuur ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en daaropvolgend zich niet permanent in hun politiek bemoeid en een moslim niet als een tweederangsburger beschouwd dan had je waarschijnlijk deze tegenreactie niet gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze post mag er best 2maal staan ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Heeft niks met cultuur te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#653 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Omdat Metal Tom de migranten niet haat, haat em de vlamingen carlgustaaf, kijk eens naar dit forum. Mooie achtergrond, niet ? Is em wit ? nee ? is em zwart ? nee ? Ai, nu moet je wel met een verschrikkelijk probleem zitten ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Parlementslid
|
![]() Ik haat mijn eigen volk niet. Integendeel, het doet mij pijn te zien dat het woord 'Vlaming' verworden is tot een scheldwoord dankzij het VB omdat de V besmet is geworden met hun racistisch gedachtengoed. Waar heb ik trouwens op 'mijn volk' gespuwd? Ik heb enkel gesteld dat de Vlaming ook maar een mens is en dat de meerderheid van de mensen nu eenmaal eerst aan zichzelf en dan aan een ander denkt.
![]() |
#655 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is dat er een tussenoplossing is, een gulden middenweg (waarom zou die als "gulden" omschreven worden ![]() en er niet in extremistische termen moet gedacht worden zoals je steeds wil naar voor schuiven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mensen die hun voeten aan mij vegen ... alsof ik er een nacht slaap voor zou laten Allochtonen ophemelen? Waar?
![]() |
![]() |
#658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het laatste wordt enkel de Vlaming kwalijk genomen. Die moet andermans volk eerst liefhebben.
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al goed dat je er 'waarschijnlijk' hebt bijgezet. |
|
![]() |
![]() |