![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vooral leren begrijpen...
Inderdaad. Daar kan ik me eventueel nog mee verzoenen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 juni 2010 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf:
zouden we geen camera's zetten in de kerk, en vooral in de pastoriewoning en privatieve ruimtes ? Een kwestie van pedofilie wat in te dijken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar uw mening is daarom niet juist. In een gesprek waar twee kunnen putten uit hun levenservaring, zal de waarheid wel ergens in het midden zitten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan ivm de opgenomen beelden hier strikte procedures en beveiligingen opstellen...maar jij zegt gewoonweg "nee" ook al kan het beveiligd worden...tja dan zijn we uitgepraat.
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Komaan e, wat is het nu?
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, zit hier maar te lullen, de realiteit is dat je overal gefilmd wordt.
Wat doe je met de iPHONE... en die filmkes waar je als zogenaamde figurant op staat en die buiten uw weten op het web belanden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ondanks dat alle systemen zelfstandige en afgeschermde entiteiten zijn is het mogelijk om alsnog ze met elkaar te doen spreken, al meer dan 2 decennia ondertussen. De enige grens is de toegang die dienst A krijgt of niet op systeem van dienst A, B of C. Ik geloof wel dat een 'eenvoudige' gemeente bediende niet zomaar lukraak in elk systeem kan gaan zien daardoor maar op zich is het best mogelijk. Gevolg ervan is dat een mens 26 diensten mag aflopen om 1 papier in orde te krijgen.. Bedenk me juist.. langs de andere kant misschien beter zo want tegenwoordig is paranoia nooit ver weg; wie kan je nog vertrouwen vandaag de dag.. het is altijd een beetje gokken geworden he :s Ik weet dus echt niet waarover ik spreek nee, ik lul maar wat uit me nek. Nu tevreden? ![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mooi voorbeeld van een ontoelaatbare schending van de privacy.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Minister
|
![]() Dat gebeurt niet... daar zijn we veel te sociaal voelend voor en respecteren we de privacy van ons eigen en vrienden te hard voor.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik baseer me toch liever op verifieerbare bronnen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat u het zelf ook inziet.
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Camera`s mogen indien enkel als de beelden gebruikt worden als preventie of als hulpmiddel achteraf bij het onderzoek naar criminele feiten.
Akkoord allemaal, buiten Rafke?
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en lees Orwell eens! vrijheid inleveren voor veiligheid is een goed ding! NEVER!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lever niets vrijheid in voor veiligheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en we herhalen de vraag:
wat doe je met de realiteit dat je tegenwoordig overal via webfilmkes, foto'sharing via facebook getagd worden, en zo zit je tegenwoordig overal op het web Je hebt al moeite om uzelf te 'ontgoogelen'... |
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een ander vraagstuk dat niks te maken heeft met camera's en privacy. Dat is een vraagstuk over privacy en het internet. Privacy en internet is heel erg moeilijk en vaak worden daar de grenzen van het toelaatbare ver overschreden. Vaak wordt de privacy van een individu daar geschonden zonder dat daar enige maatschappelijke reden voor is en daar is iedereen het ook mee eens. Het probleem is echter dat "het internet" zo groot is en dat men nood zou hebben aan monitoring om deze misbruiken van tagging via facebook, youtube en dergelijke aan banden te leggen. Het probleem is dat dergelijke monitoring ook een schending van de privacy inhoudt... |
|
![]() |
![]() |