![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 |
Banneling
|
![]() Dat vreesde ik al.
Waarom trek je daar de grens? En mag het "ander volk" daarvoor uitgebuit en/of benadeeld worden? p.s. Wat doe je als iemand van het ander volk familie wordt? Laatst gewijzigd door artisjok : 5 november 2011 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Banneling
|
![]() Dus, jij laat je dochter verdrinken omdat je het o zo druk hebt om iemand uit Senegal te redden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Solidair zijn met deze die hun een job bezorgen. Als eens een vakbondsactie gezien om een bedrijf naar een lage loonland te verplaatsen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gisteren vierden Turken en koerden dat principe in de straten van Antwerpen. Heb je trouwens ooit al gehoord van zakaatgiften van de moslimbevolking aan ander volk dat hun eigen volk? En hun trouwerijen da's ook verplicht met eigen volk eerst (moslima's mogen niet trouwen met mannen uit een ander, ongelovig volk). Er zullen ongetwijfeld een kleine schare enkelingen dat doen, maar 75% importeert nog steeds een bruid of bruidegom uit het eigen volk eerst.Werkt dat soort racisme je op de heupen of keur je het goed omdat het religieus gelegitimeerd wordt door betrokkenen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg : Waarom trek je daar de grens?Als je niet kan/wil antwoorden negeer dan mijn post. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het zeer simpel omschrijven: Het gaat hier over mensen die hier hun hele leven hebben gewerkt, geld hebben afgestaan om zo de sociale zekerheid te spekken (ten voordele voor onder andere die azielzoekers, en talrijke andere zwakkeren (en profiteurs)) en dan nog minder pensioen krijgen dan azielzoekers die hier NIKS hebben afgedragen, en hier kunnen een leven opbouwen dankzij die noeste werkers. Die autochtonen die nu op hun oude dag MINDER krijgen dan dezen die nooit niks hebben bijgedragen in dit land. Citaat:
NEEN, ik vind het helemaal niet normaal dat azielzoekers meer krijgen dan mensen die hier hun hele leven hebben gewerkt en hebben bijgedragen tot de sociale zekerheid. Het hele systeem zal zo onderuitgegraven worden. En wat zal het dan zijn? De mensen van linkse strekking zijn dan verbaast dat meer en meer mensen LINKS verachten. Je zou voor minder.
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge denkt toch niet dat hun oorsprong een rol speelde ? Het waren allemaal Belgen onder elkaar weet ge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang de Vlamingen en masse stemmen op de 3 klassieke partijen, zal hier (bijna) niets veranderen. Zééééééééééker weten ! ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 7 november 2011 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor anderen blijkbaar wel. "Eerst gezin, dan familie, daarna eigen volk." Wat doe je dan als iemand van een ander volk je familie wordt? Citaat:
Er is echter helemaal geen verband tussen beide. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laat uw autochtoon kind eens alleen naar de kinepolis in brussel gaan, hebt u daar de situatie al eens gezien? Het verschil met bv. de kinepolis in kortrijk is groot. Of nog een voorbeeld: u vindt het dan logisch dat een autochtoon iemand uitgejouwd wordt voor "salle flamand"? Hier spreek ik van persoonlijke ervaringen.. Persoonlijk, ik spuug op uw solidarisme met betrekking tot migraties. Ik wil nog even benadrukken dat dit GEEN racistische uitlatingen zijn maar feiten. Feiten die ikzelf en vele anderen ondervinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |