![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @dirkske (prominent forumcreationist), die continentendrift maar bagger vindt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Glossopteris Onomstootbaar bewijs kerel. Maar wsl door God gedaan om ons geloof op de proef te stellen ofzo eh. jaja dat zal het zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog altijd geen bewijzen dus....
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen bewijzen dus en pech voor u zou ik zeggen. Ik geloof de theorie namelijk niet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
|
![]() da's uw probleem. Ge moogt gij ook geloven dat er in het midden van de aarde een holte is waar dino's leven. Of dat er nooit een supercontinent is geweest. Of dat de aarde slechts 10000 jaar oud is.
Waarom zou ge de wetenschappelijke uitleg aannemen? pauluske wilt het namelijk allemaal realtime zien gebeuren met zijn ogen. Die blijkbaar een pak groter zijn dan z'n hersenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
|
![]() al de observaties bevestigen de theorie. Wat moet er nog bewezen worden?
Een theorie moet bevestigd worden, slechts observaties die de theorie tegenspreken BEWIJZEN dat de theorie fout is. U moet dringend eens iets lezen over de wetenschappelijke methode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het trouwens met die almachtige uit Uw bijbeltje,die heeft al tweeduizend jaar niets meer van zich laten horen.... Te lui, of te moe, of hebben wij dan toch gelijk wat hem betreft...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. ik heb daar absoluut geen probleem mee. Ik amuseer me eerlijk gezegd bij het zien van al dat gekronkel.
Citaat:
Citaat:
Wat is het probleem eigenlijk? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
begint al een beetje op die 'racistische hond' te gaan lijken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het kan waar zijn wat je daar claimt hoor... en dat het alzo dus overkwam ( net zoals andere zaken overheen de verschillende disciplines ) niet tegenstaande is het zo dat de evolutietheorie daar niks over zegt... sterker nog _ zoals ik al eerder vermelde _ ze blinkt net uit door dat niet te doen daar waar (vroegere) evolutietheorieën ( zie oa J-B de Lamarck ) dat net wel deden écht... je zou zelf eens dat zaakje moeten bestuderen ipv worst-case creationisten te gaan nahollen en btw wat die vermeende bewezen onjuistheden zou betreffen.... die zijn er niet ![]() het is keer op keer gebleken dat diegenen die daarmee op de proppen kwamen er een totaal potje van hadden gemaakt Laatst gewijzigd door praha : 21 augustus 2008 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sorry, beter formuleren over het ontaan zijn we inderdaad niet zo zeker maar even gesteld dat het door toeval ( in het wilde weg ) is gebeurd behoeft dat (her)produceren zeker niet als meer onwaarschijnlijk te worden bestempeld het eeuwige probleem is dat men dat onwaarschijnlijk vindt genomen een complexe hedendaagse cel dat dan maar even spontaan zou moeten onstaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en daar elke serieuze wetenschapper ook de evolutietheorie aanvaardt... of bedelen ze god dan een uitsluitend latente rol ofzo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( 'k had gisteren wat troubles met de site vandaar dat ik nog niet bijgebeend was ) ondertussen heb ik dat gelezen en wat blijkt ? nog geen één van jullie creationisten en andere opposanten heeft uit de doeken kunnen doen wat er nu precies zou schelen laat staan dat één van jullie de theorie zouden weerlegd hebben dus hoe zit het nu ? in wat verschilt die theorie dan wezenlijks met andere wetenschappen ? of gaan we definitief de conspiracy-tour op ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blijkbaar hoef ik zelfs niet te volgen ![]() jullie creationistenzootje draaien toch maar in cirkeltjes de concreten vraag was dus wat het wezenlijk verschil is tussen die twee uiteraard in wetenschappelijke context en niet als onoverbrugbare goddelijke barriere |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hoe heb je dan wel gereageerd ? ach ja gewoon niet dus.... straalgenegeerd zoals gewoonlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als er al sprake is van toeval (mutaties) _ blijkbaar is het misschien allemaal toch niet zo toevallig als aanvankelijk werd gesteld _ dan wordt steeds vergeten dat je dat 'grote lot' slechts één maal trekken |
|
![]() |
![]() |