Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2008, 12:49   #761
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Objectief Bekijk bericht
U toont net aan wat ik wil aantonen ... zonder dat je het zelf beseft!

Heb jij hier al een lid van NSV horen zeggen dat ze Hitler verheerlijken? Ik niet, toch zeg jij dat ze Hitler-aanhangers zijn ... maar jij zou wel perfect afstand kunnen nemen van die personen die in jouw 'gedachtengoed' miljoenen mensen hebben vermoord.
Neen, ik heb er wel al fascisme horen verdedigen en met fascisten horen dwepen. Hun teksten zitten vol fascistische elementen en ze laten zich zelf fotograferen met fascisten. Laat staan dat ze van één van die zaken afstand nemen.
Oud 23 oktober 2008, 12:51   #762
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Voor de zoveelste keer .. blokwatch is dat niet de site die op hield met staan toen de SP.a wegens een verkiezingsnederlaag personeel diende buiten te zetten?
Voor de zoveelste keer, kan u de feiten ontkrachten.
Ik heb u trouwens reeds geantwoord op die vraag.
Nu kan u ze nog 100 keer stellen, ik stel gewoon voor dat u mijn antwoord opzoekt. het is een antwoord op de zelfde vraag die je reeds stelde, je zou het dus gemakkelijk moeten terugvinden...
Oud 23 oktober 2008, 12:53   #763
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En wat met de vrijheid om een debat te organiseren?
En wat heeft de vrijheid van debat te maken, met het niet toelaten van fascistische organisaties aan een universiteit waar ze niet erkend zijn.
Oud 23 oktober 2008, 15:05   #764
Objectief
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Neen, ik heb er wel al fascisme horen verdedigen en met fascisten horen dwepen. Hun teksten zitten vol fascistische elementen en ze laten zich zelf fotograferen met fascisten. Laat staan dat ze van één van die zaken afstand nemen.
Kom geef me eens een tekst en/of een foto van een lid van NSV die uw bewering bevestigen!
Objectief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 15:05   #765
Objectief
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Voor de zoveelste keer, kan u de feiten ontkrachten.
Ik heb u trouwens reeds geantwoord op die vraag.
Nu kan u ze nog 100 keer stellen, ik stel gewoon voor dat u mijn antwoord opzoekt. het is een antwoord op de zelfde vraag die je reeds stelde, je zou het dus gemakkelijk moeten terugvinden...
Het antwoord stond in de vraag ...
Oud 23 oktober 2008, 15:06   #766
Objectief
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
En wat heeft de vrijheid van debat te maken, met het niet toelaten van fascistische organisaties aan een universiteit waar ze niet erkend zijn.
Geef me een bewijs dat NSV fascisten zouden zijn!
Oud 23 oktober 2008, 18:37   #767
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Personen die systematisch alle bladeren wegnemen omdat er anders een kritisch artikel wordt gelezen. Dat is doelbewust een tijdschrift uit het publieke forum houden. We weten trouwens allemaal hoe het nsv denkt over persvrijheid:
Dat kan je mss wel zo noemen, maar dat is geen diefstal. Als gij uzelf wilt voorstellen als iemand die intellectueel onbetrouwbaar is, moet jij dat weten, he.
Citaat:
Slechts één van de standpunten waar het nsv nooit afstand van heeft genomen...
Dat is een citaat van 1982... Ik ga mij ook niet excuseren voor uitspraken van meer dan 25 jaar geleden, hoor, ook al zit ik in dezelfde organisatie. :')
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 23:18   #768
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kom geef me eens een tekst en/of een foto van een lid van NSV die uw bewering bevestigen!
Ik stel voor dat u de draad nog eens terugleest. Dan hebt u alle teksten die u maar wilt en zelfs ook een leuke foto...
Oud 23 oktober 2008, 23:19   #769
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het antwoord stond in de vraag ...
Nu ben je wel erg weinig moeite aan het doen, om nog objectief over te komen
Oud 23 oktober 2008, 23:22   #770
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Geef me een bewijs dat NSV fascisten zouden zijn!
Op dit moment zijn er twee mogelijkheden:
Of u hebt deze draad niet gelezen of u hebt een psychologische aandoening waarbij u na een paar minuten alles vergeet. Daar zijn trouwens erg mooie films over gemaakt zoals memento, maar dat terzijde.

In het eerste geval stel ik u voor om de draad toch maar eens te lezen, in het tweede geval: veel medeleven.
Oud 23 oktober 2008, 23:29   #771
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht

1 Dat kan je mss wel zo noemen, maar dat is geen diefstal. Als gij uzelf wilt voorstellen als iemand die intellectueel onbetrouwbaar is, moet jij dat weten, he.

2 Dat is een citaat van 1982... Ik ga mij ook niet excuseren voor uitspraken van meer dan 25 jaar geleden, hoor, ook al zit ik in dezelfde organisatie. :')
1 Hangt er van af hoe je het bekijkt. Dwars is een studententijdschrift en die tijdschriften lagen op de universiteit, bedoeld om gelezen te worden door alle studenten. Deze examplaren waren niet bedoeld om te worden verwijderd door nsv-ers. De oplage van dwars verloopt zo dat er rekening word gehouden met het aantal studenten die dwars lezen. Door het vernietigen van die dwars-examplaren ontnam het nsv vele studenten de kans om die dwars te lezen. De exemplaren die voor die studenten bedoeld waren, zij gestolen door het nsv om deze te vernietigen.

2 Het ging nog niet eens over excuseren voor die uitspraak, het ging over er afstand van nemen. aantonen dat er een nieuwe koers wordt gevaren. maar zelfs dat lukt natuurlijk niet voor de conservatieve nsv.
Oud 23 oktober 2008, 23:30   #772
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Wanneer staat de eerste nsv-er nu eens op om te stellen dat hij niet akkoord is met dat artikel over censuur?
Oud 23 oktober 2008, 23:53   #773
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Wanneer staat de eerste nsv-er nu eens op om te stellen dat hij niet akkoord is met dat artikel over censuur?
Wanneer worden die bezwarende foto's nu eens gepost?
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 00:23   #774
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Wanneer worden die bezwarende foto's nu eens gepost?
Wanneer gaat het nsv weer eens juridische stappen ondernemen tegen bezwarende foto's?
Oud 24 oktober 2008, 00:31   #775
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

En hoe zat het nu weer met het nsv en de apartheid?

Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 24 oktober 2008 om 00:32.
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 01:22   #776
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 Hangt er van af hoe je het bekijkt. Dwars is een studententijdschrift en die tijdschriften lagen op de universiteit, bedoeld om gelezen te worden door alle studenten. Deze examplaren waren niet bedoeld om te worden verwijderd door nsv-ers. De oplage van dwars verloopt zo dat er rekening word gehouden met het aantal studenten die dwars lezen. Door het vernietigen van die dwars-examplaren ontnam het nsv vele studenten de kans om die dwars te lezen. De exemplaren die voor die studenten bedoeld waren, zij gestolen door het nsv om deze te vernietigen.
Alweer: dat is niet stelen. Stop dan met het zo te noemen. Het is lastig en al wat je wilt, maar niet stelen.

Citaat:
2 Het ging nog niet eens over excuseren voor die uitspraak, het ging over er afstand van nemen. aantonen dat er een nieuwe koers wordt gevaren. maar zelfs dat lukt natuurlijk niet voor de conservatieve nsv.
Waarom zouden ze? Alweer: ik ben niet verantwoordelijk voor de uitspraak van iemand anders, ook al zit die in dezelfde organisatie als ik.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 09:56   #777
Avondland
Lokaal Raadslid

Avondland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb hem dat nog niet weten doen. Ik vraag of er afstand wordt genomen van bepaalde teksten? antwoord: die teksten zijn oud.
Dat die teksten oud zijn, is evident. En elk artikel wordt nog altijd geschreven vanuit de mening van een bepaalde auteur en hoeft niet noodzakelijk de mening van NSV te vertegenwoordigen. Of daar nu afstand van genomen moet worden of niet, vind ik eigenlijk een onbelangrijke kwestie.

Citaat:
Vraag: maar neem je er afstand van? antwoord: een lange stilte. Gewelddaden van het nsv: van in de beginjaren tot nu worden gegeven. Antwoord nsv-er: die laatste drie was protest tegen de koning.
Ik kan evengoed een lijst met radicaal-linkse gewelddaden aanhalen (van diverse verenigingen), en je exact dezelfde vragen stellen. Wat is je punt nu? Dat NSV geen muurbloempjes zijn?

Citaat:
Weerleggen, is kritiek geven op van severen, en toch zeggen waarom er nsv-ers met hem op de foto staan.
Straf dat dat zou lukken! Van Severen is zeker een van de meest interessantste figuren uit de Vlaamse Beweging. In ieder geval een minder malafide individu als Leon Trotsky.

Citaat:
Maar wat metternich en jij doen is niet weerleggen,
het is wat rond de pot draaien
en stoer doen, omdat het toch zo cool is dat je 'boe' hebt mogen roepen naar de grote boze koning. Met als effect: nada, niets , rien, een dikke nul.

Kan je nu eens even volwassen doen als je wil? Je spreekt tegen mensen die al voorbij de pubertijd zijn gevorderd. Hou het niveau dan alstublieft op een volwassen niveau.
Avondland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 11:33   #778
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Wanneer gaat het nsv weer eens juridische stappen ondernemen tegen bezwarende foto's?
Ga je blijven rond de pot draaien rode hond?
Oud 24 oktober 2008, 11:37   #779
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
En hoe zat het nu weer met het nsv en de apartheid?

Hier, de verdediger van de arme zwartjes in Afrika... Apartheid was het beste dat Zuid-Afrika overkomen was. Sinds de afschaffing van de apartheid is het land 1 grote chaos. En dan mag je nog afkomen met je slap humanistisch gezwets Jamas maar ik daag je uit om zelf eens een jaar in Johannesburg te gaan wonen. Eens zien hoe luid je dan nog gaat blaffen. Of ga je een even grote masochist zijn als ons aller Patje Coeman die zelfs al heeft hij de "deugden" van het multiculturalisme persoonlijk mogen aanvoelen toch nog altijd op de bres staat voor de zogezegde "slachtoffers" van het racistische Vlaanderen. Mag ik trouwens opmerken dat toen de Nederlanders er hun eerste kolonie stichtten GANS het land LEEG was. Dus zwarte Zuid-Afrikanen die heden ten dage aanspraak maken als zouden de blanken op HUN land teren moeten eens geschiedenis leren.
Oud 24 oktober 2008, 12:05   #780
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Fascisme = Nazisme van Hitler? :o

Heb ik wat gemist??

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be