![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zegt een man die zat verzekeringen verkoopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in mijn jonge apejaren ooit ook eens gereden met wat teveel van het betere vocht doorheen mijn keel gegoten. Ik kan je vertellen dat ik me toen geen 10 man sterk voelde. Mijn reactie was (ik was een hardrijder toen... tja... verstand met de jaren) om net heel voorzichtig en rustig te rijden en extra geconcentreerd baan en verkeer in het oog te houden, net omdat ik wist dat ik er wat over was gegaan. Nu ja... het was nu niet bepaald dat ik 2 promille op had, he... dan was ik gewoon wel in mijn wagen blijven slapen tot ik enigszins weer bij zinnen was. Al is 's ochtends rijden met met de zon in je gezicht en een kater ook niet bepaald veilig ![]() Het hangt een beetje af van je besef van je eigen toestand. Had in die dagen trouwens ook altijd een alcoholmeter in mijn wagen liggen. Moet nu nog ergens in een verhuisdoos steken, maar ik heb hem niet meer nodig. Te veel ongelukken gezien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() drie pilsjes voor drie verzekeringen = zat? En wie zegt dat hij toen niet te voet was?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 september 2010 om 02:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werd hier ergens gesteld dat je onder invloed van cannabis alvast dezelfde overwegingen zou kunnen maken... en onder invloed van alcohol niet. Ik kan dat alvast beamen. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Uiteraard reageert iedereen anders op een welbepaalde drug en is elke persoon ook anders ... maar als ik met het vaste voornemen ergens naartoe ging om er zeker niet meer dan een x-tal te drinken .... goed beseffende dat als het er x+1 waren dat net teveel was om een nog nuchtere overweging te kunnen maken of het nog zou gaan en zo niet te stoppen afgaande van vorige ervaringen dan kwam ik steeds (achteraf) tot het besef dat die x ook net teveel waren en de rem om er geen x+1 doorsloeg. Citaat:
Een alcoholslot dat had ik destijds nodig ps. nog even dit alcohol en wat anders is pas nefast Laatst gewijzigd door praha : 30 september 2010 om 22:13. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als ik zat ben laat ik gewoon nen andere zatten mij naar huis brengen.
hmm. lol.
![]() |
#768 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga trouwens niet beginnen drinken als ik met de auto ben of ook niet als ik weet dat ik binnen de x aantal uren nog zou moeten rijden. bvb ik ga niet op vrijdagavond beginnen booz drinken als ik weet dat ik de zaterdagmorgen om een uur of 7 in mijn auto ga zitten. Daar waar ge bij veel drugs trouwens tot weken nadien sporen in uw systeem blijft hebben en waar ge in het geval van LSD bvb dagen na gebruik terug kunt beginnen trippen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat zij onverhoopt klacht indient wegens discriminatie en misschien, heel misschien zal ze dan inzien dat er van discriminatie geen sprake is, als zij hetzelfde antwoord krijgt als wij haar op dit forum zeggen. Het is trouwens haar burgerplicht om elke vorm van discriminatie te melden. Maar helaas zal ze niks van dit alles doen en gewoon blijven doorgaan met haar bekrompen en verkeerde visie, tot in den treure blijven herhalen. Tot eer en meerdere glorie van ons forum????? ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een gebruiker van alcohol wordt anders behandeld dan een gebruiker van cannabis. Voor deze verschillende behandeling is er geen redelijke verantwoording. Bijgevolg is er sprake van discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/archive/index.php/t-1633.html Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Discriminatie Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=734 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 oktober 2010 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |