![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het aan oa het VB ligt gaat dat niet door, alsook het adopteren van kinderen.De rechtse zwijnen zijn hier dus niet erg anders dan de rechtse zwijnen in Iran. Zoals ik kon aantonen met de link kan men zelfs zijn eigen kind hier niet erkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je opmerking is echt voor mij walgelijk; worden hier homo's opgehangen aan kranen misschien?? Dat gebeurt wel in Iran; afschuwelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd zijn zulke dingen afschuwelijk, is het tevens niet afschuwelijk om te weten dat uw kind in een weeshuis zit ???.... Is het niet walgelijk dat de vader geen rechten heeft over dit kind en zijn eigen kind niet mag erkennen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij vierkant op uw hoofd gevallen en blijven botsen ...?... Waar de fuck heb ik geschreven dat ik van de islam-fudi's slachtofers maak ??? Het is ook erg opvallend dat er hier na een aantal bans plots de ene na de andere herhaler van brolposts opduikt .... i smell dubbelnicks!!! Ik heb geen islamitische levenswijze, daar ik niet geloof in de Islam .... ik geloof trouwens in geen enkel boekdat een geloof voorschrijft en nee ik beschouw mezelf ook geen atheïst . Tot daar uw debiele veronderstellingen. Voor mij is het erg bizar dat jij blijkbaar over enkele belangrijke feiten heen leest..., heb je bvb opgemerkt dat er hier personen zitten die mensen willen deporteren omwille van oa het dragen van een hoofddoek...?... Blijkbaar is dat ok voor u, daar jij het afschildert als onschuldige legitieme kritiek .... wel sereentje voor mij is dat voorbij de islamofobie het is veel erger dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we duidelijk zijn. Met jou Proberen in discussie te gaan is onbegonnen werk. Het is niet mijn fout dat ik als nieuw lid niet op de hoogte ben van topicgeschiedenis. Infantiel is het enige woord dat in me opkomt na het lezen van je bijdrage. Laatst gewijzigd door Serenity : 2 februari 2011 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zaken lijken me echt langs geen kanten te vergelijken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De toon wordt nu eenmaal snel agressief wanneer je wat kritisch bent..mag niet echt van die zelfverklaarde nieuwe " verlichters". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok miss infantiel kan je me vertellen waar ik islam-extremisten verdedig, alsook de rest van uw veronderstellingen...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Banneling
|
![]() Mag dat hier zomaar van onderwerp veranderen? Van hoofddoek naar homovervolging? Mag dat hier elkaar rotverwijten? Jij bent een ancien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heb je nog steeds de moeite niet gedaan om de link te bestuderen waar ik het over had.... maar het zal wel niet van belang zijn want het zijn geen moslims he. Walgelijk gewoon dat je dit afschildert als niet erg..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Banneling
|
![]() Ja maar je krijgt geen kans om in te spelen op het onderwerp. De verwijten vliegen om je oren. Ondertussen veranderen ze van onderwerp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neenn , persoonlijke beledigingen kun je melden via het rode driehoekje, maar je kunt reageren op wat iemand zegt, Wisord vindt blijkbaar omdat er ook ergens iets mis gaat met homo's het ophangen aan kranen faits divers is..erg mensleivend is dat natuurlijk niet maar dat is dan ook bij dat clubje ver te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het over moslims gaat mag je hier alles, zelfs oproepen om ze het land uit te zetten en er om juichen en lachen enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die tactiek wordt vaak gebruikt, dat klopt..er zijn nu eenmaal zelfverklaarde moraalridders die overal discriminatie en racisme in zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | ||