Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2011, 23:27   #761
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Onze overheid die de rechten niet garandeerd?? Homo's kunnen zelfs trouwen, ook anderen wachten soms lang alvorens een kind te kunnen adopteren hoor.
Ga eens kijken in Antwerpen, leuke homokroegen, gemengd publiek en mensen durven openlijk homo te zijn..nog wel tenminste!

Als het aan oa het VB ligt gaat dat niet door, alsook het adopteren van kinderen.De rechtse zwijnen zijn hier dus niet erg anders dan de rechtse zwijnen in Iran. Zoals ik kon aantonen met de link kan men zelfs zijn eigen kind hier niet erkennen.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2011, 23:30   #762
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Als het aan oa het VB ligt gaat dat niet door, alsook het adopteren van kinderen.De rechtse zwijnen zijn hier dus niet erg anders dan de rechtse zwijnen in Iran. Zoals ik kon aantonen met de link kan men zelfs zijn eigen kind hier niet erkennen.
Wat een onzin, want het Vlaams belang kan zelfs niet mee een beleid bepalen, bovendien kunnen zij die wettelijke rechten niet afschaffen.
En je opmerking is echt voor mij walgelijk; worden hier homo's opgehangen aan kranen misschien?? Dat gebeurt wel in Iran; afschuwelijk!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2011, 23:41   #763
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een onzin, want het Vlaams belang kan zelfs niet mee een beleid bepalen, bovendien kunnen zij die wettelijke rechten niet afschaffen.
En je opmerking is echt voor mij walgelijk; worden hier homo's opgehangen aan kranen misschien?? Dat gebeurt wel in Iran; afschuwelijk!

Idd zijn zulke dingen afschuwelijk, is het tevens niet afschuwelijk om te weten dat uw kind in een weeshuis zit ???.... Is het niet walgelijk dat de vader geen rechten heeft over dit kind en zijn eigen kind niet mag erkennen?
Oud 1 februari 2011, 23:50   #764
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben idd links , en ik ken veel mensen, ook moslims enz... de moslims zijn geen homogene groep net zoals de christenen dat niet zijn. Het racisme is een intrinsiek onderdeel van het kapitalisme sinds haar oprichting. In het laatste decennium, en in het bijzonder sinds de verschrikkingen van 9/11, is er geen twijfel over dat anti-islamitische vooroordelen , Islamofobie enz... dramatisch zijn gestegen. Terwijl andere vormen van racisme blijven, islamitische mensen worden geconfronteerd met de meest scherpste uitingen van discriminatie nog eventjes en het is vergelijkbaar met de jodenvervolging net zoals voor WO2, wat trouwens in deze draad al bewezen is . Uw kop steekt wel erg diep onder de grond...
Behoorlijk dramatisch verwoord. Ik zie geen verband. Het is misselijkmakend om de islam extremisten Het slachtofferlabel te geven. De islam is een fanatieke sekte. Men mag terecht deze levensbeschouwing afkeuren of bekritiseren. Het is ver van sereen om critici te bestempelen als racist of hen een fobie aan te smeren. Uw dramatisch gedrag is een uiting van frustratie. Behoorlijk infantiel op een forum moet je tegen kritiek op je levenswijze kunnen. Omschrijf de goede dingen van je islamitische levenswijze. Opdat andere het eens niet vanuit het oogpunt van de extremisten zien. Ik heb iets tegen de islamitische levenswijze vanwege hun gedrag ten opzichte van vrouwen. Alsook hun standpunten over halal en anders gelovigen.
Serenity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2011, 00:00   #765
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serenity Bekijk bericht
Behoorlijk dramatisch verwoord. Ik zie geen verband. Het is misselijkmakend om de islam extremisten Het slachtofferlabel te geven. De islam is een fanatieke sekte. Men mag terecht deze levensbeschouwing afkeuren of bekritiseren. Het is ver van sereen om critici te bestempelen als racist of hen een fobie aan te smeren. Uw dramatisch gedrag is een uiting van frustratie. Behoorlijk infantiel op een forum moet je tegen kritiek op je levenswijze kunnen. Omschrijf de goede dingen van je islamitische levenswijze. Opdat andere het eens niet vanuit het oogpunt van de extremisten zien. Ik heb iets tegen de islamitische levenswijze vanwege hun gedrag ten opzichte van vrouwen. Alsook hun standpunten over halal en anders gelovigen.

Ben jij vierkant op uw hoofd gevallen en blijven botsen ...?... Waar de fuck heb ik geschreven dat ik van de islam-fudi's slachtofers maak ??? Het is ook erg opvallend dat er hier na een aantal bans plots de ene na de andere herhaler van brolposts opduikt .... i smell dubbelnicks!!!

Ik heb geen islamitische levenswijze, daar ik niet geloof in de Islam .... ik geloof trouwens in geen enkel boekdat een geloof voorschrijft en nee ik beschouw mezelf ook geen atheïst . Tot daar uw debiele veronderstellingen.

Voor mij is het erg bizar dat jij blijkbaar over enkele belangrijke feiten heen leest..., heb je bvb opgemerkt dat er hier personen zitten die mensen willen deporteren omwille van oa het dragen van een hoofddoek...?... Blijkbaar is dat ok voor u, daar jij het afschildert als onschuldige legitieme kritiek .... wel sereentje voor mij is dat voorbij de islamofobie het is veel erger dan dat.
Oud 2 februari 2011, 00:12   #766
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben jij vierkant op uw hoofd gevallen en blijven botsen ...?... Waar de fuck heb ik geschreven dat ik van de islam-fudi's slachtofers maak ??? Het is ook erg opvallend dat er hier na een aantal bans plots de ene na de andere herhaler van brolposts opduikt .... i smell dubbelnicks!!!

Ik heb geen islamitische levenswijze, daar ik niet geloof in de Islam .... ik geloof trouwens in geen enkel boekdat een geloof voorschrijft en nee ik beschouw mezelf ook geen atheïst . Tot daar uw debiele veronderstellingen.

Voor mij is het erg bizar dat jij blijkbaar over enkele belangrijke feiten heen leest..., heb je bvb opgemerkt dat er hier personen zitten die mensen willen deporteren omwille van oa het dragen van een hoofddoek...?... Blijkbaar is dat ok voor u, daar jij het afschildert als onschuldige legitieme kritiek .... wel sereentje voor mij is dat voorbij de islamofobie het is veel erger dan dat.

Laten we duidelijk zijn. Met jou Proberen in discussie te gaan is onbegonnen werk. Het is niet mijn fout dat ik als nieuw lid niet op de hoogte ben van topicgeschiedenis. Infantiel is het enige woord dat in me opkomt na het lezen van je bijdrage.

Laatst gewijzigd door Serenity : 2 februari 2011 om 00:13.
Oud 2 februari 2011, 00:14   #767
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Idd zijn zulke dingen afschuwelijk, is het tevens niet afschuwelijk om te weten dat uw kind in een weeshuis zit ???.... Is het niet walgelijk dat de vader geen rechten heeft over dit kind en zijn eigen kind niet mag erkennen?
De vader had het kind ook bij geboorte kunnen erkennen en nee, ik vind het veel erger dat indien mijn zoon in Iran geboren was, hij opgehangen zou worden!
Die zaken lijken me echt langs geen kanten te vergelijken!
Oud 2 februari 2011, 00:16   #768
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laten we duidelijk zijn. Met jou Proberen in discussie te gaan is onbegonnen werk. Het is niet mijn fout dat ik als nieuw lid niet op de hoogte ben van topicgeschiedenis. Infantiel is het enige woord dat in me opkomt na het lezen van je bijdrage.
Daar moet je jezelf niet door laten ontmoedigen, welkom op het forum!
De toon wordt nu eenmaal snel agressief wanneer je wat kritisch bent..mag niet echt van die zelfverklaarde nieuwe " verlichters".
Oud 2 februari 2011, 00:17   #769
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Ok miss infantiel kan je me vertellen waar ik islam-extremisten verdedig, alsook de rest van uw veronderstellingen...?
Oud 2 februari 2011, 00:20   #770
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
De vader had het kind ook bij geboorte kunnen erkennen en nee, ik vind het veel erger dat indien mijn zoon in Iran geboren was, hij opgehangen zou worden!
Mag dat hier zomaar van onderwerp veranderen? Van hoofddoek naar homovervolging? Mag dat hier elkaar rotverwijten? Jij bent een ancien?
Oud 2 februari 2011, 00:21   #771
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Ik had het over religieuze kledij, maar dat weet je wel.
Verbannen we nu direct Sinterklaas?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2011, 00:21   #772
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Blijkbaar heb je nog steeds de moeite niet gedaan om de link te bestuderen waar ik het over had.... maar het zal wel niet van belang zijn want het zijn geen moslims he. Walgelijk gewoon dat je dit afschildert als niet erg.....
Oud 2 februari 2011, 00:22   #773
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar moet je jezelf niet door laten ontmoedigen, welkom op het forum!
De toon wordt nu eenmaal snel agressief wanneer je wat kritisch bent..mag niet echt van die zelfverklaarde nieuwe " verlichters".
Ja maar je krijgt geen kans om in te spelen op het onderwerp. De verwijten vliegen om je oren. Ondertussen veranderen ze van onderwerp.
Oud 2 februari 2011, 00:23   #774
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mag dat hier zomaar van onderwerp veranderen? Van hoofddoek naar homovervolging? Mag dat hier elkaar rotverwijten? Jij bent een ancien?
Ja hoor, meer dan vijf jaar actief hier!
Neenn , persoonlijke beledigingen kun je melden via het rode driehoekje, maar je kunt reageren op wat iemand zegt, Wisord vindt blijkbaar omdat er ook ergens iets mis gaat met homo's het ophangen aan kranen faits divers is..erg mensleivend is dat natuurlijk niet maar dat is dan ook bij dat clubje ver te zoeken.
Oud 2 februari 2011, 00:24   #775
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Als het over moslims gaat mag je hier alles, zelfs oproepen om ze het land uit te zetten en er om juichen en lachen enz....
Oud 2 februari 2011, 00:25   #776
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja maar je krijgt geen kans om in te spelen op het onderwerp. De verwijten vliegen om je oren. Ondertussen veranderen ze van onderwerp.
Die tactiek wordt vaak gebruikt, dat klopt..er zijn nu eenmaal zelfverklaarde moraalridders die overal discriminatie en racisme in zien.
Oud 2 februari 2011, 00:26   #777
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als het over moslims gaat mag je hier alles, zelfs oproepen om ze het land uit te zetten en er om juichen en lachen enz....
Voila, daar gaan we weer...
Oud 2 februari 2011, 00:26   #778
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De bijbel is geschreven door mensen, zogenaamd geïnspireerd door god, maar evengoed door mènsen geschreven, het is de geschiedenis/het verhaal van het joodse volk, is niet geschreven in gebiedende wijs, maar in VVT.
Door de komst van Jezus is het christendom vredelievend geworden, jezus predikte naastenliefde, bracht 'n god van liefde. Zijn grootste offer was zijn eigen leven geven voor het uitwissen van alle zonden, voor alle mensen.

De koraan is het letterlijke, láátste woord van god neergezonden aan zijn profeet, die het voorbeeld is voor alle mensen en alle tijden, aan dat woord k�*n/m�*g niet getornd worden. het grootste offer van mohamed was het némen van levens om zijn ideologie te verspreiden en 'kritiek' in bloed te smoren!

Net als alle kritiek op de criminele ideologie geprobeerd wordt te smoren in ; "haat, rassiesme, nazi e.d." te krijsen.

Ik zou wel weten wat kiezen, maar dankzij ònze VvR hoef ik geen enkele te kiezen, m�*g ik leven zònder sprookjes, ook jullie allemaal, d�*t is géén verdienste van ieslaam, integendeel! Ieslaam kènt geen VvR!

Omarm ieslaam, laat je onderdompelen in de ieslaamietische wrede en douw het iedereen door de strot!

Mijn portie is voor fikkie, maar zelfs fikkie lust ze niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De bijbel is geschreven door mensen, zogenaamd geïnspireerd door god, maar evengoed door mènsen geschreven, het is de geschiedenis/het verhaal van het joodse volk, is niet geschreven in gebiedende wijs, maar in VVT.
Door de komst van Jezus is het christendom vredelievend geworden, jezus predikte naastenliefde, bracht 'n god van liefde. Zijn grootste offer was zijn eigen leven geven voor het uitwissen van alle zonden, voor alle mensen.
Onzin. Er is maar één bijbel en dat onderscheid wordt in het NT zélf ontkend:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=81
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2011, 00:27   #779
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Neenn , persoonlijke beledigingen kun je melden via het rode driehoekje, maar je kunt reageren op wat iemand zegt, ziekelijke onzin..erg mensleivend is dat natuurlijk niet maar dat is dan ook bij dat clubje ver te zoeken.

Jij bent echt ziek Alice ..... bij deze heb je het bewezen. Welkom op mijn negeerlijstje !
Oud 2 februari 2011, 00:28   #780
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Neenn , persoonlijke beledigingen kun je melden via het rode driehoekje, maar je kunt reageren op wat iemand zegt, Wisord vindt blijkbaar omdat er ook ergens iets mis gaat met homo's het ophangen aan kranen faits divers is..erg mensleivend is dat natuurlijk niet maar dat is dan ook bij dat clubje ver te zoeken.
Het is hier wit of zwart. Geen ruimte voor debat. Dan vliegen de verwijten rond de oren. Dat is niet prettig. De moderatie kijkt niet zelf alles na? We moeten zelf modereren?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be