![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wanneer iemand me trolt bewijs ik graag de wederdienst ![]()
![]() |
![]() |
#742 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
|
![]() Citaat:
Zoals ge weet ben ik Atheïst, dus ik hecht weinig geloof aan die zaken, maar ik respecteer het geloof van anderen. Wat ik bestempel als vreemdelingenhaat is het laatdunkend omgaan met mensen die een geloof aanhangen. Het constante beledigen en schofferen van mensen op een vaak kinderachtige manier. En zelfs het openlijk willen deporteren van die mensen op basis ervan. Als iemand wil discussieren over geloof, doe dat dan in het daartoe voorziene subforum en discussieer op een volwassen manier over de voor en nadelen van dat geloof. Gebruikt iemand geloof om een bepaalde groep te viseren en de immigratie ervan te verhinderen of deportatie te bewerkstelligen? Ja, dan beschouw ik dat als vreemdelingen haat, ja.
![]() |
![]() |
#744 |
Banneling
|
![]() @ Poes post 750
Gaan we het hebben over geldverspilling ?.... Als jj werkt net zoals ik ...,wel ik weet zeker dat je niet lang hoeft n te denken over de momenten waarop uw werkgever alsook de overheid uw vrijheden aan het ontnemen is. Langer werken, minder verdienen , hogere energiekosten , de banken uw geld lenen enz..... Al wat 'oa jij' creeert zijn winsten die naar uw patroon gaan, namelijk de meerwaarde.... die gaat naar de kapitalist als winst. De kapitalist heeft niet bijgedragen, en daarom is dit een vorm van parasitisme..., winst is het onbetaalde loon van de werkende klasse. Laatst gewijzigd door Wisord : 1 februari 2011 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
|
![]() Gemakkelijk? Ja.
Gezond? Niet echt.
![]() |
#746 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht..zoals al toegelicht baseren christenen zich niet op het oude, maar nieuwe testament, en is zelfs dit zo geevolueert dat niemand de bijbel nog letterlijk interpreteert met uitzondering van sekten zoals de Mormonen.
In geen enkele kerk zul je horen prediken dat mensen niet gelijk zijn,of zullen vrouw- onvriendelijke teksten worden aangehaald als vandaag de dag nog relevant, zielig hoor; die wollige klepclub! Het christendom is gevormd door de verlichting, bovendien wordt er niet meer automatisch vanuit gegaan dat kinderen van gelovigen ook christenen zijn, ze kunnen gerust zeggen niet meer te geloven en zelfs indien ze dat wel doen, bepalen ze zelf de invloed van die religie op hun leven. Evenmin roepen ze er gebedsgenesers bij mochten hun kinderen homo of lesbisch zijn, wordt van vrouwen geen onderdanigheid aan mannen gevraagd of wordt de man automatisch boven de vrouw geplaatst. Er is ook geen enkel christelijk land wat duizend mensen ter dood veroordeelt zoals in Iran gebeurt, op basis vaneen juridisch systeem gebaseerd op religie( info human right wachers!)evenmin gebeuren binnen het christendom eremoorden op kinderen en adolescenten uit naam van het geloof, in Europa heeft het christendom zo goed als gen enkele invloed meer op het leven van degenen die dit niet willen. Dat is totaal anders gesteld met islam, maar grappig genoeg wordt dit verdedigd door de leden van de wollige kleppersclub, uit naam van de " menselijkheid"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |||
|
![]() Citaat:
Dit toont gewoon aan dat dat argument fout is. Citaat:
Beledigen, schofferen en bedreigen gaat daar niets bij helpen, denkt ge zelf niet? Citaat:
Maar ga dan in tegen die mannen waarover ge spreekt, en laat de mensen die het ginder waarschijnlijk gevlucht zijn met rust.
![]() |
![]() |
#748 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#749 |
|
![]() Graag.
Goed heet als het kan en met niet te veel suiker.
![]() |
#750 |
|
![]() Mooi staaltje van ad hominem.
Is daar een school voor?
![]() |
#751 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geen enkel christelijk land komt voor in de rapporten van AI. Citaat:
Wanneer geef je hierop een repliek? http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamitisch_feministe Laatst gewijzigd door artisjok : 1 februari 2011 om 20:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet zeveren Alice, ga eens kijken in het subforum godsdient, homohaters bij de vleet daar, en ja christelijk overtuigd. Alsook onze overheid die wel duidelijk de rechten van oa homo's nog niet garandeert ...., bewijs http://www.lachvzw.be/index.php?opti...lebi&Itemid=76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te gek, nu haal je Iran erbij...., als ik er over begin en kan aantonen dat het wel degelijk rechts is dat daar de macht heeft negeer je mij. lol , jij bent hopeloos Alice, een echte kazakkendraaier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5184 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5208 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=402 Ik verbied niemand om zo'n onduidelijke zinsconstructies te gebruiken. Vind je dat zelf niet onduidelijk, een bevestigende zin eindigen met een vraagteken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eens kijken in Antwerpen, leuke homokroegen, gemengd publiek en mensen durven openlijk homo te zijn..nog wel tenminste! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kun je ook weerleggen wat ik schrijf of enkel weer provoceren? Teken van zwakte hoor... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |