Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2011, 18:40   #761
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Eigenlijk wel.
Als ge niet begrijpt wat er selectief is aan het selectief onderzoeken, dan kan ik weinig voor u doen vrees ik.
Nou, u kunt natuurlijk ook eens uitleggen waarom dit zou zou zijn, anders is het gewoon een drogreden, en maakt u zich er vanaf met de indruk te wekken dat anderen ongelijk hebben of dom zijn.

Komt er nog wat van ?
Leg het maar uit, wat is selectief aan het registreren van daderschap, nationaliteit en origine.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2011, 18:45   #762
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je kan die andere dingen niet onderzoeken, indien die niet geregistreerd werden.
Je gaf de indruk dat het niet nodig is om die andere factoren te registreren.
http://forum.politics.be/showthread....58#post5757458

Om alle misverstanden uit de weg te ruimen, kan je vertellen of die andere factoren wel of niet moeten geregistreerd worden.
Leg jij maar uit waarom je die andere gegevens zou moeten registreren! U beweert dat dus leg maar uit!
Ikgaf "geen indruk" maar mijn citaten werden bewust door u gemanipuleert, mijn standpunt is glashelder, nu u nog!
Ik wil eerst lezen waarom u vind dat je wanneer je daderschap en nationaliteit samen met origine registreert, ook andere factoren moeten worden in kaart gebracht, tot heden heeft u dat niet uitgelegd maar probeert u te controleren door vragen ana anderen te stellen! Antwoord eerst maar eens zelf?
Oud 23 oktober 2011, 18:50   #763
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Leg jij maar uit waarom je die andere gegevens zou moeten registreren! U beweert dat dus leg maar uit!
Ikgaf "geen indruk" maar mijn citaten werden bewust door u gemanipuleert, mijn standpunt is glashelder, nu u nog!
Ik wil eerst lezen waarom u vind dat je wanneer je daderschap en nationaliteit samen met origine registreert, ook andere factoren moeten worden in kaart gebracht, tot heden heeft u dat niet uitgelegd maar probeert u te controleren door vragen ana anderen te stellen! Antwoord eerst maar eens zelf?
Het is nodig om die andere factoren te registreren om te kunnen onderzoeken welke groepen er oververtegenwoordigd zijn.

Om alle misverstanden uit de weg te ruimen, kan je vertellen of die andere factoren wel of niet moeten geregistreerd worden.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2011, 18:57   #764
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is nodig om die andere factoren te registreren om te kunnen onderzoeken welke groepen er oververtegenwoordigd zijn.

Oh ja? leg eens uit? Waarom zou ik opleiding, sociale en economische situatie registeren, wanneer ik wil weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn als dader, en dit doe op basis van nationaliteit en origine? Graag nu een onderbouwd antwoord! Want de bewering" het is nodig" zegt natuurlijk geen reet...
Oud 23 oktober 2011, 18:57   #765
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Ik zet 3 € in voor minstens drie pagina's rond de pot gedraai van Artisjok voor alice een inhoudelijk antwoord krijgt .

Bij minder heb ik verloren, bij meer win ik.

Wie duft tegenwedden?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 23 oktober 2011 om 18:59.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2011, 19:04   #766
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik zet 3 € in voor minstens drie pagina's rond de pot gedraai van Artisjok voor alice een inhoudelijk antwoord krijgt .

Bij minder heb ik verloren, bij meer win ik.

Wie duft tegenwedden?

Paulus.
Dat antwoord komt niet omdat Sjok dat volgens mij niet heeft. Maar ze krijgt de kans..
Oud 23 oktober 2011, 19:05   #767
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dat u, met één pennestreek, al de overige redenen, inclusief het vastleggen van de geschiedenis als onnuttig beschouwt, is een persoonlijk waarde-oordeel die u, door uw weigering om enkel de etnische afkomst te registreren bij criminaliteit, aan anderen oplegt.
Nee, dat is mijn mening, zoals al eerder gezegd.
En zolang we hier leven in een staat waar de vrije meningsuiting geldt blijft het mijn recht die mening te uiten.
Ik begrijp, en heb al menig keer aangetoond, dat uw strekking het daarmee moeilijk heeft en dat is ook de reden waarom ik zo tegen mensen zoals gij ben.

Citaat:
Hoe meer er geregistreerd wordt hoe meer men met die cijfers kan werken.
En dat is ook wat ik al de hele tijd zeg.
Als ge minder wilt registreren, dan kunt ge ook minder met die cijfers werken en kunt ge er alleen maar mee discrimineren of misbruiken.
Blij dat we het daar over eens zijn.

Citaat:
Een stropop is het niet. Al genoeg uitgelegd waarom.
Ik heb u al genoeg uitgelegd dat enkel de persoon aan wie ge een mening toeschrijft kan uitmaken of het een stropop is of niet.
Als ik het als stropop beschouw, dan is het dat ook.

Citaat:
Hoe origineel.... zelf gevonden?
Ik heb die 'discussietechniek' van u geleerd.
Dank daarvoor.
Oud 23 oktober 2011, 19:05   #768
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh ja? leg eens uit? Waarom zou ik opleiding, sociale en economische situatie registeren, wanneer ik wil weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn als dader, en dit doe op basis van nationaliteit en origine? Graag nu een onderbouwd antwoord! Want de bewering" het is nodig" zegt natuurlijk geen reet...
Als je dit enkel doet op basis van nationaliteit en origine kom je niet te weten welke groepen er over of ondervertegenwoordigd zijn.

Je wil toch weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn als dader.

Oud 23 oktober 2011, 19:06   #769
Alboreto

Standaard

Citaat:
Nou, u kunt natuurlijk ook eens uitleggen waarom dit zou zou zijn
Echt?
Ik moet u uitleggen waarom het selectief onderzoeken selectief is?

Ondanks onze meningsverschillen dacht ik echt dat ge slimmer waart dan dat, Alice.
Oud 23 oktober 2011, 19:08   #770
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oh ja? leg eens uit? Waarom zou ik opleiding, sociale en economische situatie registeren, wanneer ik wil weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn als dader, en dit doe op basis van nationaliteit en origine?
Om als oplossing de juiste groepen te kunnen viseren misschien?
En de zekerheid te hebben dat de juiste groepen geviseerd worden?

edit: Paulus, ik krijg 3€ van u.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 23 oktober 2011 om 19:08.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2011, 19:13   #771
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Echt?
Ik moet u uitleggen waarom het selectief onderzoeken selectief is?

Ondanks onze meningsverschillen dacht ik echt dat ge slimmer waart dan dat, Alice.
Leuk geprobeerd om weer eens zaken te verdraaien, maar neen Alboreto, jij moet uitleggen waarom jij etniciteit registreren "selectief onderzoeken" noemt.
Oud 23 oktober 2011, 19:13   #772
Alboreto

Standaard

Citaat:

Oh ja? leg eens uit? Waarom zou ik herkomst registeren, wanneer ik wil weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn als dader, en dit doe op basis van geslacht? Graag nu een onderbouwd antwoord! Want de bewering" het is nodig" zegt natuurlijk geen reet...
Oud 23 oktober 2011, 19:13   #773
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je dit enkel doet op basis van nationaliteit en origine kom je niet te weten welke groepen er over of ondervertegenwoordigd zijn.

Je wil toch weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn als dader.

Hoezo? Kun je dat nu eens behoorlijk uitleggen? Want wanneer ik daderschap, nationaliteit en origine registeer weet ik perfect hoeveel Belgen van welke origine dader zijn van de meest voorkomende misdrijven!
Kan er nu eens eindelijk een onderbouwde uitleg komen waarom dit niet zo zou zijn???
Anders moeten we concluderen dat u bladzijden vult met..getrol!
Oud 23 oktober 2011, 19:16   #774
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Inderdaad Alboreto, om de juiste mensen aan te kunnen pakken. Dat heb je heel goed gezien.

Citaat:
Jij krijgt helemaal niets, Alboreto, want het ging niet om jou maar om artisjok.

Jij denkt echt dat je heel belangrijk én een begenadigd debater bent, he?
Ik moet je, helaas voor jou, en tot vermaak van velen, uit de droom helpen.
Oud 23 oktober 2011, 19:16   #775
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh ja? leg eens uit? Waarom zou ik herkomst registeren, wanneer ik wil weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn als dader, en dit doe op basis van geslacht? Graag nu een onderbouwd antwoord! Want de bewering" het is nodig" zegt natuurlijk geen reet...
Ik zou dat registreren, omdat ik wil weten hoeveel daders van welke origine gekend zijn in de meest voorkomende vormen van criminaliteit. Dat was namelijk het uitgangspunt, wist u dat niet?
Wilt u daar ook nog geslacht bij? Mij goed hoor, dan registeren we daderschap, nationaliteit, origine en geslacht!
Bent u het daar wel mee eens? Wat fijn!
Oud 23 oktober 2011, 19:18   #776
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Leuk geprobeerd om weer eens zaken te verdraaien, maar neen Alboreto, jij moet uitleggen waarom jij etniciteit registreren "selectief onderzoeken" noemt.
Precies en het lijkt erop dat hij dit gewoon niet kan. Het gaat over het registreren van feiten, blijkbaar hebben Sjok en Albi daar grote problemen mee...
Oud 23 oktober 2011, 19:19   #777
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Hoezo? Leg maar uit!
Oud 23 oktober 2011, 19:20   #778
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoezo? Kun je dat nu eens behoorlijk uitleggen? Want wanneer ik daderschap, nationaliteit en origine registeer weet ik perfect hoeveel Belgen van welke origine dader zijn van de meest voorkomende misdrijven!
Kan er nu eens eindelijk een onderbouwde uitleg komen waarom dit niet zo zou zijn???
Anders moeten we concluderen dat u bladzijden vult met..getrol!
Ja, dan weet je hoeveel Belgen van welke origine dader zijn van de meest voorkomende misdrijven, maar dan weet je niet welke groepen over of ondervertegenwoordigd zijn als dader. Dan was wat je wilde weten.

Laatst gewijzigd door artisjok : 23 oktober 2011 om 19:20.
Oud 23 oktober 2011, 19:21   #779
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou dat registreren, omdat ik wil weten hoeveel daders van welke origine gekend zijn in de meest voorkomende vormen van criminaliteit. Dat was namelijk het uitgangspunt, wist u dat niet?
Wilt u daar ook nog geslacht bij? Mij goed hoor, dan registeren we daderschap, nationaliteit, origine en geslacht!
Bent u het daar wel mee eens? Wat fijn!
Daarnet wilde je nog weten welke groepen over en ondervertegenwoordigd zijn.
Oud 23 oktober 2011, 19:22   #780
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Wat een rabiate onzin weer. Als jij per sé wilt weten, of beter gezegd besvestigd wil krijgen, dat meer mannen dan vrouwen dader zijn, dan zijn er daar reeds meer dan voldoende studies over.

Maar daar gaat het hier niet over. Het gaat hier namelijk om andere variabelen, te weten etnische en religieuze variabelen.
Jij weet, net zoals de bekende club extreemlinksen hier, dat jullie exotische beschermelingen daar meer dan oververtegenwoordigd zijn, en dat dát in een gedegen onderzoek aan het licht zou komen, is iets waarvoor jij het in je broek doet, want dat betekent gewoon dat de door jou gewenste multicul alweer een enorme deuk wegens onwerkbaar heeft opgelopen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be