![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt er nog wat van ? Leg het maar uit, wat is selectief aan het registreren van daderschap, nationaliteit en origine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikgaf "geen indruk" maar mijn citaten werden bewust door u gemanipuleert, mijn standpunt is glashelder, nu u nog! Ik wil eerst lezen waarom u vind dat je wanneer je daderschap en nationaliteit samen met origine registreert, ook andere factoren moeten worden in kaart gebracht, tot heden heeft u dat niet uitgelegd maar probeert u te controleren door vragen ana anderen te stellen! Antwoord eerst maar eens zelf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om alle misverstanden uit de weg te ruimen, kan je vertellen of die andere factoren wel of niet moeten geregistreerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja? leg eens uit? Waarom zou ik opleiding, sociale en economische situatie registeren, wanneer ik wil weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn als dader, en dit doe op basis van nationaliteit en origine? Graag nu een onderbouwd antwoord! Want de bewering" het is nodig" zegt natuurlijk geen reet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet 3 € in voor minstens drie pagina's rond de pot gedraai van Artisjok voor alice een inhoudelijk antwoord krijgt .
Bij minder heb ik verloren, bij meer win ik. Wie duft tegenwedden? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 oktober 2011 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat antwoord komt niet omdat Sjok dat volgens mij niet heeft. Maar ze krijgt de kans..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zolang we hier leven in een staat waar de vrije meningsuiting geldt blijft het mijn recht die mening te uiten. Ik begrijp, en heb al menig keer aangetoond, dat uw strekking het daarmee moeilijk heeft en dat is ook de reden waarom ik zo tegen mensen zoals gij ben. Citaat:
Als ge minder wilt registreren, dan kunt ge ook minder met die cijfers werken en kunt ge er alleen maar mee discrimineren of misbruiken. Blij dat we het daar over eens zijn. Ik heb u al genoeg uitgelegd dat enkel de persoon aan wie ge een mening toeschrijft kan uitmaken of het een stropop is of niet. Als ik het als stropop beschouw, dan is het dat ook. Ik heb die 'discussietechniek' van u geleerd. Dank daarvoor.
![]() |
![]() |
#768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je wil toch weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn als dader. Om alle misverstanden uit de weg te ruimen, kan je vertellen of die andere factoren wel of niet moeten geregistreerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
|
![]() Citaat:
Ik moet u uitleggen waarom het selectief onderzoeken selectief is? Ondanks onze meningsverschillen dacht ik echt dat ge slimmer waart dan dat, Alice.
![]() |
![]() |
#770 | |
|
![]() Citaat:
En de zekerheid te hebben dat de juiste groepen geviseerd worden? edit: Paulus, ik krijg 3€ van u. ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 23 oktober 2011 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Minister
|
![]() Leuk geprobeerd om weer eens zaken te verdraaien, maar neen Alboreto, jij moet uitleggen waarom jij etniciteit registreren "selectief onderzoeken" noemt.
![]() |
#772 | |
|
![]() Citaat:
Oh ja? leg eens uit? Waarom zou ik herkomst registeren, wanneer ik wil weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn als dader, en dit doe op basis van geslacht? Graag nu een onderbouwd antwoord! Want de bewering" het is nodig" zegt natuurlijk geen reet...
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan er nu eens eindelijk een onderbouwde uitleg komen waarom dit niet zo zou zijn??? Anders moeten we concluderen dat u bladzijden vult met..getrol! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij krijgt helemaal niets, Alboreto, want het ging niet om jou maar om artisjok. Jij denkt echt dat je heel belangrijk én een begenadigd debater bent, he? Ik moet je, helaas voor jou, en tot vermaak van velen, uit de droom helpen.
![]() |
![]() |
#775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt u daar ook nog geslacht bij? Mij goed hoor, dan registeren we daderschap, nationaliteit, origine en geslacht! Bent u het daar wel mee eens? Wat fijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om alle misverstanden uit de weg te ruimen, kan je vertellen of die andere factoren wel of niet moeten geregistreerd worden. Laatst gewijzigd door artisjok : 23 oktober 2011 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het hier niet over. Het gaat hier namelijk om andere variabelen, te weten etnische en religieuze variabelen. Jij weet, net zoals de bekende club extreemlinksen hier, dat jullie exotische beschermelingen daar meer dan oververtegenwoordigd zijn, en dat dát in een gedegen onderzoek aan het licht zou komen, is iets waarvoor jij het in je broek doet, want dat betekent gewoon dat de door jou gewenste multicul alweer een enorme deuk wegens onwerkbaar heeft opgelopen.
![]() |