![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Het is wel degelijk iemands fout. Alleen leg jij die fout bij de verkeerden, namelijk bij degenen die de beslissingen ondergaan en niet bij degenen die de beslissingen nemen. Zie je het verschil?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 23 december 2011 om 11:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees jij eigenlijk wel wat ik schrijf?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Misschien verdiende een ambtenaar 20 jaar geleden minder dan iemand uit de privé-sector voor gelijkaardig werk. Maar tegenwoordig is het meestal omgekeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=669
![]() |
![]() |
#767 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Been there, done that en eerlijk gezegd, ze mogen hun 64 vakantiedagen houden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Minister-President
|
![]() Ja. En ik ben niet akkoord. Ons pensioenstelsel is een pyramidespel dat op het punt staat in elkaar te stuiken. Er moeten over de hele lijn offers gemaakt worden, iedereen moet inleveren. U weigert dit en eist bijgevolg dat IK 100% van de gevolgen moet dragen. Dat kan ik enkel asociaal en egoïstisch noemen. Sorry Raf, ik heb respect voor u maar dit kan ik van u niet accepteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat willen de vakbonden volgens jouw? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In België is alles gereguleerd door de overheid, en we hebben veel betere gezondheidszorg dan in de VS, en bovendien een pak goekoper. Enkel de Scandinavische landen (eveneens volledig door de overheid geregeld) hebben een nog hogere standaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen we eens de hervormingen van Nederland er proberen door te krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Gouverneur
|
![]() In Cuba is ook alles genationaliseerd.
Laatst gewijzigd door Bollywood : 23 december 2011 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik al ingeleverd heb. Al 20 jaar. Had je dat niet begrepen?
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We, ik ben al eens naar het hospitaal geweest in Cuba, om een tand te laten vullen. Dat viel reuze mee, alles was gratis behalve de lokale verdovingsampule, die moesten we zelf kopen in de apotheek. De apparatuur is Russisch van de jaren 80, en in feite is er niets mis mee, tandartsen en dokters zijn goed opgeleid, en gegeerd in heel Latijns-Amerika.
Cuba heeft de beste gezondheidszorg van de regio, ondanks het feit dat de economie niet echt goed draait. Laatst gewijzigd door tomm : 23 december 2011 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alles middelt uit, ken je dat wel, gemiddelden?
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 december 2011 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |