![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#761 |
|
Gouverneur
|
Waarom, zou ik nu zo ineens de nijging hebben om nog maar eens naar 'Matrix' te kijken?
Natuurlijk is voorzichtigheid geboden, wanneer men zich met zulke zaken inhoud!. Hierbij een link van zulke organisatie (goed opgezette en ingerichte) die zich blijkbaar toespitst op de menselijke naïviteit? http://www.thrivemovement.com/home |
|
|
|
|
|
#762 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door cor : 26 december 2012 om 18:12. |
|
|
|
|
|
|
#763 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is geen klubje hè, wetenschappers van in Teheran tot Rusland en China werken allemaal samen om ... om wat te bereiken eigenlijk? |
|
|
|
|
|
|
#764 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Het is altijd "Ancient conspiracies did it" zonder enige echte kritiek of falsificatie van de voorgestelde theorie.
|
|
|
|
#765 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is een feit, na de eerste zin haak ik af, Quickbeverage. |
|
|
|
|
|
|
#766 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#767 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de mens komt het heelal tot bewustzijn. |
|
|
|
|
|
|
#768 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar de meeste zijn dan ook ongeletterd, enkel in het Westen waar iedereen geletterd en opgeleid is heeft de wetenschap echt voet aan grond al is het wereldwijd een minderheid, toevallig hé. Niks grote elite die de wereld regeert, je zit tegen het verkeerde been te hoppen. Laatst gewijzigd door BonBon : 27 december 2012 om 11:27. |
|
|
|
|
|
|
#769 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#770 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#771 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#772 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#773 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Reiki, het bestaat! Het bestaan van Reiki toont wederom aan dat wij niet enkel fysische wezens zijn, maar ook spirituele/energetische wezens, waarvan de heling ook kan versnellen, verbeteren door ons energielichaam van deze subtiele energie te voorzien (door deze specifieke stroming "reiki" genoemd).
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 28 december 2012 om 16:26. |
|
|
|
|
|
|
#774 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kanker is niet te genezen, simpelweg omdat machthebbers zelf de ziekte kanker hebben gemaakt. De machthebbers hebben kanker de wereld ingebracht, om ons klein te houden.
En dat is eigenlijk met alle ziektes zo, de wetenschap/hogere heren willen ons helemaal niet genezen. Ze willen ons juist ziek maken. De gehele zoektocht naar medicijnen tegen kanker, is er enkel en alleen om de illusie te kweken dat ze daadwerkelijk kanker willen genezen. Mensen , trap er niet in, open je ogen nu het nog kan. |
|
|
|
|
|
#775 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze willen kanker niet genezen, maar ze willen ons wel laten geloven dat ze dat wel doen. |
|
|
|
|
|
|
#776 |
|
Gouverneur
|
De laatste 'post's' bevatten overwegingen welke mijn petje ver te boven gaan.
Het was mij al eerder opgevallen, dat ergens de religies, welke het aan de bron, tamelijk goed gemeend hebben met ons, het doel van hun missies gemist hebben. Albert Einstein, heeft zich ooit afgevraagd wie er eigenlijk gek is: hij of. . . de anderen? Hij, zal het (hoogstwaarschijnlijk) niet zijn: dus= Ik, ben het, - maar; troost mij met de gedachte, niet eenzaam en alleen te zijn. (verre van daar) Ik denk nml. dat er in onze Wereld heel wat en voldoend deftig en verantwoordelijk 'stuff' te vinden is. Echter verborgen tussen enorm veel onkruid en verderf. Laatst gewijzigd door OilOnFire : 28 december 2012 om 17:01. |
|
|
|
|
|
#777 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar het om gaat, is dat wetenschap/medici hele andere doeleinde hebben dan wij eigenlijk denken. Alle ziektes zijn in de wereld gebracht door de hogere heren, dat allemaal om ons te vernietigen.
Vandaar, is ook het begrip *overbevolking* verzonnen, om ons te laten geloven dat ze nog met iets goeds bezig zijn ook. Als je dus wordt gezegd dat je kanker hebt, dan moet je daar vooral geen gehoor aan geven. Ik weet dat dat moeilijk is, aangezien je wilt genezen. Maar je gaat niet genezen, simpelweg omdat ze dat niet willen. Ze maken je juist alleen maar zieker. |
|
|
|
|
|
#778 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, Einstein is net zo onschuldig als wij zijn. Ook Einstein was maar een pion van de machthebbers, hij wist ook niet beter.
|
|
|
|
|
|
#779 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#780 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Moest uit je ironie blijken dat je nog iets verstaat van wat wij zeggen, cava, maar blijkt dat je zelfs voor geen meter begrijpt van wat wij echt zeggen.
|
|