![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch, nu u het zegt, ergens wel. Vlaamse kinderen zullen veel vlugger geschokt zijn als ze geconfronteerd worden met dierenleed en hebben meer respect voor dieren. Reden is terug te vinden in onze hele opvoeding en leefwereld. Zie hoe kleine kinderen hier opgevoed worden met afbeeldingen, films, pluche beestjes, boekjes van, over en met dieren. Die dingen zijn natuurlijk niet realistisch maar leggen wel een basis voor een grote dierenliefde bij onze kinderen in tegenstelling tot de islamitische kinderen die bloederige slachtingen normaal vinden.
![]() |
![]() |
#762 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet ge, Marie, ge leeft in een land waar mensen klaarblijkelijk denken dat scharrelkippen in een maisveld mogen rondlopen. Je 'soortgenoten' zijn dermate achterlijk dat ze niet eens weten hoé erg het gesteld is. Respect houdt in dat je de situatie zoals ze is nagaat, en probeert te veranderen. Niet dat je alleen maar zegt dat de ander het nog slechter doet en jezelf feliciteert over wat een grote dierenliefde we toch hebben. En ik stop met posten in deze draad. Het enige waar ik nu zin in heb, is om op massale schaal mensen te beginnen afslachten, want als er nu één diersoort het leven NIET waard is, dan is het wel de mens. Helaas raak ik dan in den bak (want ze allemaal doden is ook voor mij een beetje te hoog gegrepen), en sterven de opvangkittens hier.
![]() |
![]() |
#764 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk maar niet dat ze gaan beginen te kakelen over de bio-industrie in een dicussie waarin stierengevechten veroordeeld wordt. Denk maar niet dat ze dat stierenspiezen gaan vergoeilijken in de zin : ach de moslims martelen hun dieren altijd dood, waarom zouden de Spanjaarden dat niet mogen? Dat gekakel houden ze uisluitend voor discussies waar onverdoofd halalslachten bekritiseerd wordt. Tamelijk voorspelbaar, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Banneling
|
![]() Van Zenit heb ik reeds drie persoonlijke aanvallen in deze draad gerapporteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zei al schertsend dat ik verhaaltjes verzon. U deed dat zo: Ik repiceerde daarop dat dit inderdaad zo was en u verweet mij dat ik verhaaltjes verzon.Gaan we deze discussie nu wéér eens voeren? Met andere woorden kunnen we nu dus al besluiten dat het initiatief hiervoor helemaal niet van de leerlingen kwam, het was een op voorhand beraamd kwaadaardig links plan van de school om iedereen halal door de strot te duwen. Nu content? Vervolgens vroeg ik u waar u dan uw verhaaltje vandaan haalde en blijkt dat u geen bron heeft voor uw "initiatief nemen voor". Besluit: u bent het die verhaaltjes vertelt. Voor de meelezer: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=711 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=743 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=758 U heeft dus geen enkele bron voor de bewering dat het initiatief voor de halal-BBQ van de leerlingen kwam. Nogmaals: u bent het die verhaaltjes vertelt en juist d�*t gegeven anderen (mij dus) verwijt. Ge moet maar durven. Maar niet met mij beste vriend. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 juni 2012 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of gewone allergisch voor elke mening die de uwe niet is? En van waar die typische tweezakkigheid : ik repliceer enkel met terminologie die ik van uw soortgenoten geserveerd krijg. Kan je daar niet tegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet herinneren dat ik uw ontypbare naam in een aanhef gecopy/paste heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat? Ga het eens vragen bij de moderartie. Ze zullen daar gauw doorhebben met welk soort poster ze te maken hebben. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |