![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger voor een eeuwigheid naar het vagevuur, nu naar de hemel. Is dat beter? Voor de katholieken hun gemoedsrust wel, denk ik dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen hebben nu al het recht op hun keuze tot 12 weken, mits medische redenen tot 18. Straks gaat dat (hopelijk) 18 weken zondermeer worden, en geen betuttelende 'bedenktijd' meer. Binnen een paar jaar volgt dan wel de volledige decriminalisering. Vooruitgang kun je niet tegenhouden, enkel wat vertragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ja hoor, ze doen die in een blender, voegen tomatensap, wodka, selderzout en tabasco toe en dan goed mixen. Serveren met een ijsblokje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergis ik mij? Ze willen de termijn verhogen, en dat is niet nodig in een samenleving waar voldoende anti conceptie is. Het is niet omdat je abortus als recht invoert, je daarom de termijn moet verhogen. 12 weken is al aanzienlijk lang en ik deelde een onderzoek dat het kind zich wellicht al vroeger bewust is.
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben dat kind met vruchtwaterzak ter aarde laten komen, zodat het vers (levend) in het labo kwam om de orgaantjes te oogsten. Het was een meisje.
![]() |
![]() |
#767 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeveel sperma hebt gij zelf al gemorst, op de straatstenen geworpen ? ( ![]() Laatst gewijzigd door jogo : 7 februari 2024 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Bijbel cherrrypicken tegen mij, zou ik je niet aanraden. ![]() Bovendien dwalen we dan af. Johannes 7:24 Oordeel niet naar het aanzien, maar oordeel met een rechtvaardig oordeel. Ergo: abortus is moord en infanticide binnen christendom. Edit: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Didach%C3%A8
Neemt niets terug. Elders energie doneren. Laatst gewijzigd door CUFI : 7 februari 2024 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze toekomstige burgers zijn een eigen body. Niet van de vrouw die het draagt.
En alle mensen die een abortus overleefden, zijn tegen abortus.
![]() |
#771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Our research estimates that 85,817 infants have been born alive after failed abortions since 1973.
https://abortionsurvivors.org/ Bij die overlevers zitten ook vrouwen. Hun stem geldt ook, mag ik hopen.
![]() |
#772 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon er 1 die dat niet is. In de link die ik gaf, een gemeenschap van abortusoverlevers, zit er alleszins geen.
Wat ik zei is dus waar, tot het tegendeel bewezen. Een kind is niet het lichaam van degene die het draagt en de keuze om het niet te dragen, speelt voor de seksuele daad; niet daarna. Zelfs mensen met een verstandelijke beperking, weten hoe ze een zwangerschap moeten voorkomen. Wat is er dan mis met die 20000 Belgische vrouwen (per jaar) die dat niet kunnen?
Neemt niets terug. Elders energie doneren. Laatst gewijzigd door CUFI : 7 februari 2024 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds 2006 mogen ze direct naar de hemel blijkbaar. https://www.trouw.nl/home/paus-ook-o...en%20bedreven. Cufi zal blij zijn, wat kan er nu voor een gelovige beter zijn dan dat al die doodgeboren kinderen, geaborteerden van voor of van na 12 weken, al die munitie die eindigt in een condoom of op de beddelakens dat die allemaal naar den hemel mogen gaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sola Fidé . Abortus stuurt u wel regelrecht naar de hel, except ye repent.
![]() |
![]() |
#776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zal ook zo reageren na week nummer 18 he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DAT vind ik ook weer eigenaardig als wens. Ik vind die bedenktijd prima, en als er geen termijn beperkingen zijn, is het juist nog gemakkelijker om een bedenktijd te vragen.
Het gaat niet over het willen tegengaan van abortus of zo, maar om geen irreversiebele dingen te doen bij iemand die verward is he. Als gij uwe leubbe wilt laten afkappen om een griet te worden omdat ge een videooken op youtube hebt gezien, is het misschien ook goed dat men U vraagt om daar een weeksken over na te denken alvorens het kapmes boven te halen, nee ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat ligt helemaal niet voor de hand. Dat wil gewoon zeggen dat die 400 vrouwen aanklopten bij een arts na de huidige termijn van 12 weken. Dat artsen zich niet willen laten blootstellen aan vervolging omwille van illegale praktijken staat niet gelijk aan een weigering. Uw intellectuele oneerlijkheid scheert weer hoge toppen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |