Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2007, 15:16   #761
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Je had de keuze om het niet te doen, werk te weigeren, te gaan doppen en beginnen klagen. Dat heb je niet gedaan, waarom niet?.
Oh maar ik heb ook een tijd een mindere periode gehad waarin ik alle moed in de schoenen had zitten en met reden waar ik hier om begrijpelijke redenen niet over ga uitwijden.
Het ligt gewoon niet in mijn aard om bij te pakken te blijven neerzitten. En ik heb kinderen waarvoor ik vooruit moet, die niks hebben aan een moeder die zich in haar eigen ellende wentelt.

Citaat:
Iedereen met een vingerknip een woning geven kan niet. Denk je dat ik dat niet zo willen?.
En toch is het haalbaar, er staan genoeg woningen/bedrijven leeg die gerust aangewend kunnen worden om mensen in te huisvesten. Ik zou bvb eigenaars verplichten om na jaar van leegstand hun eigendommen te verhuren. Als ze er zelf niks mee doen, kunnen ze er evengoed mensen mee helpen en er nog wat aan verdienen zelf.

Citaat:
Toch vreemd dat het mij gelukt is. Kun je mij dat dan even uitleggen?
Ik heb nooit gezegt dat je dakloos werk kan krijgen, ik zeg dat als je ergens werk kunt krijgen je gemakelijk een betaalbare woning kan nemen waardoor je alle papierwerk in orde kan brengen. Zet voor mijn part je adres op dat van je ouders of familie, je hoeft er dan nog niet te gaan wonen. Ze zullen het echt niet controleren.

Dat is het nu net Illwil, je moet eerst dat dak boven je hoofd hebben om dat werk te kunnen aanvaarden !
Ik wil gerust de proef op de som doen anders. Gaan solliciteren en zeggen dat ik geen dak boven men hoofd heb. Ik word overal geweigerd. Geen adres is geen contract kunnen krijgen.

Bij je ouders zetten of bij familie is in principe een heel goed idee. Het zou voor veel mensen een wereld van verschil kunnen maken idd.

Maar heb je enig idee hoeveel mensen dat maar al te graag zouden willen om een nieuwe start te maken in het leven ? Enig idee hoeveel mensen geweigerd worden door ouders/familie in zulke situaties : doordat er bvb schulden zijn gemaakt etc?
Vaak zijn het de armsten onder ons die tot over hun oren in de schuld verzeild raken (mooie job gehad, huis en auto gekocht die betaald moet worden en dan plots werk kwijt, het is toch allemaal zo rap gebeurd), en niemand van die familie of ouders willen deurwaarders aan de deur. En wat als je geen familie hebt ? Dan sta je daar ook schoon met je vinger in de neus nietwaar ?
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2007, 15:18   #762
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ik klaag helemaal niet bij jou !!!
Als ik een klaagmuur wil, ga'k naar Mekka (of waar die ook staat).
Klagen is misschien het verkeerde woord, maar kheb het al zoveel moeten gebruiken vandaag, vandaar misschien...

Citaat:
Iemand die er voor kiest om in zijn ellende (of hoe jij dat ook al wenst te benoemen) te blijven zitten, heeft ook dat recht om in zijn/haar situatie te blijven zitten.
En klagers vind je overal, in elk laag vd bevolking. Ik ken schatrijke artsen die nog steen en been klagen over hoe slecht ze het wel niet hebben...
Volledig mee akkoord.
Maar als je niet wil werken moet je niet klagen dat je geen geld hebt en dat anderen je maar moeten subsidieren.

Citaat:
Mensen die willen werken, kunnen/zullen werken.
Mensen die dat niet willen of kunnen, ga je met geen stokken aan de slag krijgen. Je daar druk in maken is energieverspilling die je beter steekt in het andere dingen.
Hij mag weigeren, het is zijn leven. Dat is alleen maar wat ik wil bedoelen. En wees gerust, de mensen die echt weigeren, zijn een enorme minderheid.
Volledig mee akkoord.
Het laatste...kweet niet, in Brussel zijn het er toch een hoop hoor. Alé ja, zwart werk bedoel ik er natuurlijk niet bij é.

Citaat:
Ik ga u een ander en toch realistisch vb geven... eens zien hoe je daarop reageren zal.
Een vrouw met kinderen, ze wil niet gaan werken omdat ze voor haar kinderen wil zorgen. En op de koop toe is ze alleenstaand. Wat nu ? Dwingen te werken ?
Nee. Zeker niet. Misschien als de kinderen wat ouder zijn haar in schijven terug in de maatschappij begeleiden, maar zeker niet dwingen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2007, 15:19   #763
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik mag klagen en klagen en klagen over de absurde asocialiteit en de criminele naoorlogse perversiteit van de van de sociale woningbouwpolitiek tot ik iedereens oren erafgezaagd heb die er geen oren naar heeft. En wie zal het me beletten?

Zelf kan ik mijn plan trekken zonder en ik heb het bewezen...
Wacht tot je wat ouder bent.
Oud 14 mei 2007, 15:21   #764
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hola hola een beetje hé.
Ik heb nog nooit behoorlijk werk geweigerd.
Integendeel, ik heb al heel wat onbehoorlijk werk verricht.
En integendeel, ik ben al honderden keren afgewezen bij sollicitaties.
En ben al een keer op heel onbehoorlijke manier ontslagen.

Ik wordt hier gewoon op onbehoorlijke manier als werkweigeraar behandeld omdat ik zelfs in survival mood en modus nog vrij en vrolijk blijk te kunnen overleven.

Het gaat hier daar trouwens allemaal niet over.

Het gaat over de behoorlijk stinkende politiek met en in in de sociale woningen en over de uitkeringen onder de armoedegrens die mensen in de dakloosheid drijven en ze daar houden.
Ola, ola right back at you !

Ik veroordeel u niet hier.
Men beweert dat je werkweigeraar bent, ik laat dat in het midden. Ik zeg dat indien het zelfs zo zou zijn, dat je dan nog steeds dat recht moet hebben om zelf te beslissen wat je al dan niet doet.

En zoveel te beter dat jij ergens rust vind in uw persoonlijke situatie.

Wat de sociale woningen betreft geef ik je gewoon ronduit gelijk. Dat systeem trekt idd op niet veel en kan stukken beter. Het is inderdaad een vicieuse rotte cirkel waar mensen enorm moeilijk uitraken.
Oud 14 mei 2007, 15:22   #765
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hola hola een beetje hé.
Ik heb nog nooit behoorlijk werk geweigerd.
Integendeel, ik heb al heel wat onbehoorlijk werk verricht.
En integendeel, ik ben al honderden keren afgewezen bij sollicitaties.
En ben al een keer op heel onbehoorlijke manier ontslagen.

Ik wordt hier gewoon op onbehoorlijke manier als werkweigeraar behandeld omdat ik zelfs in survival mood en modus nog vrij en vrolijk blijk te kunnen overleven.

Het gaat hier daar trouwens allemaal niet over.

Het gaat over de behoorlijk stinkende politiek met en in in de sociale woningen en over de uitkeringen onder de armoedegrens die mensen in de dakloosheid drijven en ze daar houden.
Ja maar, Eno, U moet nu alles niet letterlijk opnemen, hé..

We willen U maar helpen..
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2007, 15:24   #766
eno2
Banneling

Standaard de werkloosheidsval effectief wegwerken.

Citaat:
Duupje
1. Geef die mensen dan de kans te gaan werken voor een pak meer geld dan dat ze aan stempelgeld trekken...Of denk je dat je met pakweg 800€ per maand (gemiddeld schat ik) een luxeleventje kan leiden ?
Juist.
Het feit dat de werkloosheidsval nog altijd bestaat is een smet op elke regeringsdeelname van elke partij.
Zij zijn de ware verantwoordelijken. Ook Groen collaboreert met die onaanvaardbare toestanden, om maar wat in te pap te brokken te hebben
ten gunste van de planten.
Prof Frans Van Istendael stelt een vlaktaks voor van 50% met een groot van belasting vrijgesteld aanvangsbedrag, vandaag in de Standaard.
Dat zou de laagstverdieners van onder de armoedegrens vandaan halen.
En zodus de werkloosheidsval effectief wegwerken.

De goed gewtteerden, de rijke, de hoogverdieners zouden daarbij echter enorme sommen op zak steken.

Ook dat wijs ik ten stelligste af.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2007, 15:27   #767
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist.
Het feit dat de werkloosheidsval nog altijd bestaat is een smet op elke regeringsdeelname van elke partij.
Zij zijn de ware verantwoordelijken. Ook Groen collaboreert met die onaanvaardbare toestanden, om maar wat in te pap te brokken te hebben
ten gunste van de planten.
Prof Frans Van Istendael stelt een vlaktaks voor van 50% met een groot van belasting vrijgesteld aanvangsbedrag, vandaag in de Standaard.
Dat zou de laagstverdieners van onder de armoedegrens vandaan halen.
En zodus de werkloosheidsval effectief wegwerken.

De goed gewtteerden, de rijke, de hoogverdieners zouden daarbij echter enorme sommen op zak steken.

Ook dat wijs ik ten stelligste af.
Een goed voorstel als dat alle werkenden een fatsoenlijk en eerlijk loon geeft...

Dat er dan nog mensen zijn, die wat meer verdienen, is mij een zorg...

We hebben niet te veel rijken, we hebben er te weinig...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2007, 15:30   #768
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klagen is misschien het verkeerde woord, maar kheb het al zoveel moeten gebruiken vandaag, vandaar misschien...
Een echt klagerke gij éh !

Citaat:
Volledig mee akkoord.
Maar als je niet wil werken moet je niet klagen dat je geen geld hebt en dat anderen je maar moeten subsidieren.
Toch wel, zij die ervoor kiezen om niet te gaan werken omwille van hun eigen persoonlijke (en die zijn voor iedereen anders) redenen, hebben ook recht op een menswaardig bestaan. (Oa, vb van moeder met kind(eren).)

Citaat:
Volledig mee akkoord.
Het laatste...kweet niet, in Brussel zijn het er toch een hoop hoor. Alé ja, zwart werk bedoel ik er natuurlijk niet bij é.
In Brussel niet alleen Illwill. Er zijn overal een hoop werklozen. In de grote steden is het altijd een grootschaliger probleem, maar kijk dan eens naar de bevolking daar ook éh, vele zijn dan ook niet eens onze taal machtig, zijn enorm laaggeschoold etc.
En sorry, maar werkgevers stellen nogal eisen soms...Kan u daar vbn van geven waar uw oren van gaan flapperen. (moest dat nog niet het geval zijn ondertussen)

Citaat:
Nee. Zeker niet. Misschien als de kinderen wat ouder zijn haar in schijven terug in de maatschappij begeleiden, maar zeker niet dwingen.
Zo ken ik een hele hoop vrouwen, die liever voor hun kinderen thuis willen blijven en hen te begeleiden. En eerlijk ? Ik kan ze geen ongelijk geven, heb zelf van men oudste zoontje niet genoeg kunnen genieten omdat ik altijd aan het werken was (nachten van 18u tot 6u 'smorgens, 6 op 7). En die tijd kan ik nooit van zijn leven meer inhalen.
Oud 14 mei 2007, 15:35   #769
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh maar ik heb ook een tijd een mindere periode gehad waarin ik alle moed in de schoenen had zitten en met reden waar ik hier om begrijpelijke redenen niet over ga uitwijden.
Het ligt gewoon niet in mijn aard om bij te pakken te blijven neerzitten. En ik heb kinderen waarvoor ik vooruit moet, die niks hebben aan een moeder die zich in haar eigen ellende wentelt.
Niemand kan jou dus iets verwijten. Goed zo.

Citaat:
En toch is het haalbaar, er staan genoeg woningen/bedrijven leeg die gerust aangewend kunnen worden om mensen in te huisvesten. Ik zou bvb eigenaars verplichten om na jaar van leegstand hun eigendommen te verhuren. Als ze er zelf niks mee doen, kunnen ze er evengoed mensen mee helpen en er nog wat aan verdienen zelf.
Dat ligt eraan. Leegstand heeft meestal met faillisementen te maken. Wie gaat dergelijke gebouwen ombouwen tot woningen? De eigenaar kan dit niet meer. Stel ik ben failliet gegaan maar heb binnen het jaar nog geen oplossingen gevonden om opnieuw te beginnen, misschien wel binnen 5 jaar. Indien men mij verplicht om het te verkopen of om te bouwen kan ik het vergeten om ooit opnieuw te beginnen...sorry, indien elke geval appart bekeken word en uiteindelijk de eigenaar het laatste woord heeft..ok, verplichten nee. Je bent niet voor niets eigenaar van een gebouw.

Citaat:
Dat is het nu net Illwil, je moet eerst dat dak boven je hoofd hebben om dat werk te kunnen aanvaarden !
Ik wil gerust de proef op de som doen anders. Gaan solliciteren en zeggen dat ik geen dak boven men hoofd heb. Ik word overal geweigerd. Geen adres is geen contract kunnen krijgen.
Bij je ouders zetten of bij familie is in principe een heel goed idee. Het zou voor veel mensen een wereld van verschil kunnen maken idd.
Ik ben in Nederland gaan solliciteren, ik had geen verblijf alleen woonde ik nog wel thuis toen. Maar ik ben dus gaan solliciteren, ben meteen een woning gaan zoeken om te huren, heb een auto aangeschaft met een lening en heb bij het bedrijf waar ik kon beginnen meteen mijn nieuwe adres opgegeven.
Zowiezo, stel dat het niet zou lukken, misschien heb ik daar geluk bij gehad. Personen die niemand hebben, vrienden noch familie die voor een even zelfs hun adres niet zouden willen opgeven...zijn er toch maar barweinig denk ik. Ik heb het dan nog niet om er effectief bij in te trekken.

Citaat:
Maar heb je enig idee hoeveel mensen dat maar al te graag zouden willen om een nieuwe start te maken in het leven ? Enig idee hoeveel mensen geweigerd worden door ouders/familie in zulke situaties : doordat er bvb schulden zijn gemaakt etc?
Vaak zijn het de armsten onder ons die tot over hun oren in de schuld verzeild raken (mooie job gehad, huis en auto gekocht die betaald moet worden en dan plots werk kwijt, het is toch allemaal zo rap gebeurd), en niemand van die familie of ouders willen deurwaarders aan de deur. En wat als je geen familie hebt ? Dan sta je daar ook schoon met je vinger in de neus nietwaar ?
Tuurlijk, deze mensen moeten geholpen worden.
Maar dit is nog iets anders dan 2x een woning weigeren en werk weigeren zonder reden.
Oud 14 mei 2007, 15:42   #770
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Een goed voorstel als dat alle werkenden een fatsoenlijk en eerlijk loon geeft...

Dat er dan nog mensen zijn, die wat meer verdienen, is mij een zorg...

We hebben niet te veel rijken, we hebben er te weinig...
We hebben vooral een véél te grote ongelijkheid
Oud 14 mei 2007, 15:45   #771
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Ja maar, Eno, U moet nu alles niet letterlijk opnemen, hé..

We willen U maar helpen..
Helpen, waarmee?
Je gaat me toch ook geen job aanbieden zeker, want dan werk ik nog liever voor een baas met illwill zoals Ilwill...

Als ik hulp nodig heb, ga ik wel naar het OCMW, zoals die drie keren dat ik dakloos werd.

Laatst gewijzigd door eno2 : 14 mei 2007 om 15:50.
Oud 14 mei 2007, 15:47   #772
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een echt klagerke gij éh !
Ik kan alleen niet tegen mensen die niet mogen klagen.

Citaat:
Toch wel, zij die ervoor kiezen om niet te gaan werken omwille van hun eigen persoonlijke (en die zijn voor iedereen anders) redenen, hebben ook recht op een menswaardig bestaan. (Oa, vb van moeder met kind(eren).)
Nee, het moet een goede reden zijn. Dat van de moeder vind ik een goede. Zomaar weigeren omdat het systeem slecht vind...nee.

Citaat:
In Brussel niet alleen Illwill. Er zijn overal een hoop werklozen. In de grote steden is het altijd een grootschaliger probleem, maar kijk dan eens naar de bevolking daar ook éh, vele zijn dan ook niet eens onze taal machtig, zijn enorm laaggeschoold etc.
En sorry, maar werkgevers stellen nogal eisen soms...Kan u daar vbn van geven waar uw oren van gaan flapperen. (moest dat nog niet het geval zijn ondertussen)
Tuurlijk, overal zijn er problemen en vooral grootsteden.
Zou jij met je eigen zaak geen eisen hebben? Nogal logisch é, als je wil dat alle zaken failliet gaan moet je idd geen eisen stellen, tzal lang duren allemaal. Ik zal in Portugal ook geen werk vinden indien ik geen letter portugees kan. Sorry. Dit is logisch.

Citaat:
Zo ken ik een hele hoop vrouwen, die liever voor hun kinderen thuis willen blijven en hen te begeleiden. En eerlijk ? Ik kan ze geen ongelijk geven, heb zelf van men oudste zoontje niet genoeg kunnen genieten omdat ik altijd aan het werken was (nachten van 18u tot 6u 'smorgens, 6 op 7). En die tijd kan ik nooit van zijn leven meer inhalen.
Ik geef ze ook geen ongelijk, maar er komt een moment dat ze ouder worden en zelfstandiger.
Oud 14 mei 2007, 15:47   #773
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We hebben vooral een véél te grote ongelijkheid
Door te gaan werken maak je jou verschil met anderen al een stuk kleiner.
Oud 14 mei 2007, 15:49   #774
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Helpen, waarmee?
Je gaat me toch ook geen job aanbieden zeker, want dan werk ik nog liever voor een baas met illwill als Ilwill...
Wat heb jij aan een job als je niet wil werken?
Oud 14 mei 2007, 15:51   #775
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Door te gaan werken maak je jou verschil met anderen al een stuk kleiner.
Heb je al een keer gelezen hoever ik achterop geraakt ben door te gaan werken? Ik heb het nog maar 1OO keer gezegd, *knip*.

Geknipt op vraag van geviseerde.
Oud 14 mei 2007, 15:55   #776
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat heb jij aan een job als je niet wil werken?

Dan heb ik nog altijd illwill om altijd hetzelfde te herhalen wat niet in zijn zagemeelpop-kopje eringaat. Doei! Hou je te goei!
Oud 14 mei 2007, 15:56   #777
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
(1) Niemand kan jou dus iets verwijten. Goed zo.

(2) Dat ligt eraan. Leegstand heeft meestal met faillisementen te maken. Wie gaat dergelijke gebouwen ombouwen tot woningen? De eigenaar kan dit niet meer. Stel ik ben failliet gegaan maar heb binnen het jaar nog geen oplossingen gevonden om opnieuw te beginnen, misschien wel binnen 5 jaar. Indien men mij verplicht om het te verkopen of om te bouwen kan ik het vergeten om ooit opnieuw te beginnen...sorry, indien elke geval appart bekeken word en uiteindelijk de eigenaar het laatste woord heeft..ok, verplichten nee. Je bent niet voor niets eigenaar van een gebouw.

(3) Ik ben in Nederland gaan solliciteren, ik had geen verblijf alleen woonde ik nog wel thuis toen. Maar ik ben dus gaan solliciteren, ben meteen een woning gaan zoeken om te huren, heb een auto aangeschaft met een lening en heb bij het bedrijf waar ik kon beginnen meteen mijn nieuwe adres opgegeven.
Zowiezo, stel dat het niet zou lukken, misschien heb ik daar geluk bij gehad. Personen die niemand hebben, vrienden noch familie die voor een even zelfs hun adres niet zouden willen opgeven...zijn er toch maar barweinig denk ik. Ik heb het dan nog niet om er effectief bij in te trekken.

(4) Tuurlijk, deze mensen moeten geholpen worden.
Maar dit is nog iets anders dan 2x een woning weigeren en werk weigeren zonder reden.
1. IK heb MEZELF niets te verwijten, wat een ander van me denkt kan me niet boeien.
2. Ik spreek uiteraard niet over verkopen. Dat kan/mag nooit verplicht worden. Verplichten tot verhuren voor een bepaalde tijd onder bepaalde voorwaarden vind ik wel een optie. Ik heb het hier vooral over leegstand van gebouwen die zonder veel moeite verhuurd kunnen worden als studio en appartementen. Zo staan er enorm veel weg te rotten in A'pen alleen al. En die krotbelasting die ze heffen verandert echt niets.
3. Dus had je een adres....
4. Iedereen heeft het recht zijn/haar leven te leiden zoals ze zelf wensen.

Tot slot, nope ik ben geen gemakkelijke tante die zich zomaar laat overdonderen en van haar wijs brengen. Tot spijt van wie het benijdt blijf ik in mijn ideeën en principes geloven, tot ik overtuigd raak dat het anders en beter kan. Dan pas wil/zal ik mijn mening herzien.
Oud 14 mei 2007, 16:03   #778
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je al een keer gelezen hoever ik achterop geraakt ben door te gaan werken? Ik heb het nog maar 1OO keer gezegd, zagemeelpop.
Je wil niet zeggen wat voor job je wil maar heel je verleden heb je dus wel ergens gespuid? Waar?

Ben benieuwd.

Maar dus omdat je 6 jaar geen goede job hebt gehad geeft dit voor jou de goedkeuring om anderen voor jou te laten werken? Onzin! Werkweigeraar.
Oud 14 mei 2007, 16:04   #779
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan heb ik nog altijd illwill om altijd hetzelfde te herhalen wat niet in zijn zagemeelpop-kopje eringaat. Doei! Hou je te goei!
Doei.
Oud 14 mei 2007, 16:07   #780
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
2. Ik spreek uiteraard niet over verkopen. Dat kan/mag nooit verplicht worden. Verplichten tot verhuren voor een bepaalde tijd onder bepaalde voorwaarden vind ik wel een optie. Ik heb het hier vooral over leegstand van gebouwen die zonder veel moeite verhuurd kunnen worden als studio en appartementen. Zo staan er enorm veel weg te rotten in A'pen alleen al. En die krotbelasting die ze heffen verandert echt niets.
In die gevallen wel ja.

Citaat:
3. Dus had je een adres....
Ik had een adres, maar het was dus ook gelukt indien ik er geen had. Niemand heeft geweten dat ik het pas huurde.

Citaat:
4. Iedereen heeft het recht zijn/haar leven te leiden zoals ze zelf wensen.
Ja, maar niet om zomaar werk te weigeren en te leven op kosten van de maatschappij. Dat geld dient om de mensen te helpen die het nodig hebben. Niet voor de mensen die zomaar weigeren te werken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be