![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7861 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Cooper schrijft een boek van 500 p. met daarin van p. 266-322 een kopie van een antisemitische tekst die naar zijn mening bedoeld is om valselijk de Joden zwart te maken en zegt erbij dat hetgeen erin staat,nl. dat er een Joodse samenzwering is onwaar is.Beticht je hem nu van antisemitisme of niet?
![]() |
![]() |
#7862 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Cooper klaagt het antisemitisme aan!
![]() |
![]() |
#7863 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verwonderde me dan ook niet dat de foto van de zieke Morkhoven-actievoerder Marcel Vervloesem plotseling op een antisemitische website rond de zaak Dutroux was weer te vinden. Een tijdje geleden las ik dat de Israëlische Staat een speciale website had geöpend waarin beroep werd gedaan op internetters om het Internet via weblogs en discussiefora te controleren. Op een week tijd telde deze website 15.000 bezoekers. Ik was dus niet verbaasd dat Largo op een bepaald moment rechtstreeks naar de Nederlandse website van de Israëlische Likoudpartij verwees. Misschien kan je wel zeggen dat dit ver gezocht is maar feiten zijn nu éénmaal feiten en Internet is vandaag zo belangrijk geworden dat bepaalde landen tijdens een oorlog hun best doen om het Internet zoveel mogelijk te controleren. Beschuldigingen 'antisemitisme': Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 24 augustus 2006 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7864 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het wel zelf moeten lezen om zeker te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Probeer eerst het forumreglement te begrijpen voor je dit soort zever post. Schrijven dat Dutroux een Jood is of dat de Protocollen waar zijn is geen overtreding van het forumreglement. De herhaalde persoonlijke aanvallen door vele believers overigens wel.
![]() |
![]() |
#7866 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7867 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hoe komt het toch dat Stone niet zo kan antwoorden (endit is al redelijk ingedekt eigenlijk)?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7868 | |
|
![]() Citaat:
Je liegt, en niet zo'n beetje ook. Ten eerste zei jij dat ik jou beschuldigde van het publiceren van vervalste foto's. Daarop daagde ik je uit om aan te tonen dat ik dat had gezegd. Dat kon je niet. (Na te lezen op pagina 229 en 231 van de Libanon/Gaza-draad.) Je kwam overigens wel met twee nieuwe leugens af. Ten tweede heb ik jou nooit gevraagd of je kon bewijzen dat ik je van antisemitisme beschuldigde. Sterker nog, getuige deze post: http://http://forum.politics.be/show...postcount=4606 zeg ik juist dat alle berichten voor zich spreken en dat ik NIETS TERUGNEEM van wat ik erover heb gezegd. En nu je ernaar vraagt wil ik het nog wel een keer herhalen (voor je rijtje): De berichten die door Werkgroep Morkhoven in het Politiek Internationaal forum zijn geplaatst hebben een zwaar antisemitisch karakter, zoals ik in de diverse berichten daarover heb aangetoond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7869 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij eerder logisch dat je een wanhopige poging doet om je gezicht te redden. Voor verdere discussies over 'antisemitisme': http://forum.politics.be/showthread.php?t=54709 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7870 | |
|
![]() Citaat:
2. Dankjewel dat je erkent dat het een foute bron is. Het is overigens een antisemitische bron. Door Pindar met enthousiasme aangehaald en vandaag nog herhaald. Ik heb de bladzijden van vorig jaar oktober die hierover gingen eens opgezocht. Ik stond echt perplex van de vuiligheid die Firestone over zich heen kreeg. Het ging zelfs DemocratSteve te ver. Elke twijfel rond Pindar is hiermee echt wel weggenomen. 3. De protocollen is ingewikkelder. Je hebt zelf al vastgesteld dat dat een antisemitische bron is. De laatste, amerikaanse versie, zou dat niet zijn want er zijn 'daders' veranderd (joden= illuminati in het voorwoord) Dat maakt de bron echter niet minder antisemitisch. Je zou ze moeten kennen om daarover te oordelen. Onderdelen van die Protocollen komen echter ook steeds weer terug in andere bronnen en berichten van sommige van je 'mede-believers'. Mét verwijzingen naar dode of levende personen die nergens anders op gestoeld zijn dan juist een beeld geven van een joodse wereldoverheersing mét de vrijmetselaars. Ik geloof best dat jij, en misschien nog een paar andere 'believers' niet vol zitten met jodenhaat. En dat je in je enthousiasme om een NWO aan te tonen blind bent voor waar je bronnen vandaan komen. Zoals ik al zei, ik geloof niet dat je antisemiet bent maar wees eens een keer kritischer op je bronnen! Zo kritisch als je bent naar de wereldleiders, zo goedgelovig ben je als het aankomt op de berichten van je mede-believers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7871 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor discussies over 'antisemitisme': http://forum.politics.be/showthread.php?t=54709 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 24 augustus 2006 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7872 | |
|
![]() Citaat:
Morkhoven insinueert hier dat Firestone of ik die foto op die website hebben geplaatst. Hoe vind je dit? Oja, een paar pagina's terug haalde Morkhoven in een discussie met Firestone ineens Israel en Libanon erbij. Waarom denk je? Omdat ze uit Antwerpen komt? Graag je mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7873 | |
|
![]() Citaat:
Oja, Je hebt het steeds in dit verband over Firestone. Zij heeft je berichten alleen maar inhoudsloos genoemd. Als je wilt schelden moet je bij mij zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7875 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7876 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Protocollen zijn geen "bron".Niet voor mij en voor de meeste NWOers evenmin.Hooguit wordt aangehaald dat misschien sommigen (niet de Joden) toen al een bepaalde agenda hadden mits bepaalde zaken die er toen instonden waarheid zijn geworden,en dat ze de Joden met dit document kunnen zwartmaken-de Joden doorheen de geschiedenis het ultieme en populistische slachtoffer van vervolgingen zijnde.Niemand baseert er zijn theorieen op!Bovendien wort steevast vermeld dat er geen sprake van een Joods complot is.In 9 van de 10 gevallen (meer zelfs allicht) zijn de samenzweerders volgens de "believers" de Illuminati.Ikzelf geloof niet in "de Illuminati".Volgens mij is dat de benaming die "wij" het hele netwerk geven en komt het voort uit een verwarring met de Order of the Illuminati van Adam Weishaupt opgericht in 1776 (of 1774 maar "officieel" in 1776).Deze organisatie van Weishaupt,de Order of the Illuminati werd gesnapt door de autoriteiten en hun plannen om de bestaande machten te verstoten,de souvereiniteit van naties op te heffen etc. werden in 1784 of zo in beslag genomen.De meeste NWO theorieen zijn hierop gebaseerd en niet op de Protocollen.Daarom ook dat Illuminati steevast wordt vernoemd als het over de NWO gaat.Dat de meeste theorieen gebaseerd zijn op de antisemitische Protocollen is onwaar.De meest algemene NWO theorie is afgeleid (naar mijn mening onterecht-het gaat volgens mij verder terug) van het verhaal (wat echt is gebeurd) van Weishaupt en co.Zij werden gesnapt en toen is de mythe (in mijn ogen dan) ontstaan dat zij gevlucht zijn en zich zijn gaan verspreiden en overal de loges zijn gaan infiltreren en overnemen. (dat je dit niet weet is eigenlijk veelzeggend in deze discussie) Nuja,met antisemitisme heeft het allemaal weinig tot te maken en de claim dat de NWO theorieen derivaten zijn van de Protocollen is onwaar. Welke onderdelen van de Protocollen?Dat de souvereiniteit van naties zal worden opgeheven??Daar hebben we de Protocollen niet voor nodig hoor om daaropte komen. Dat wilden Weishaupt en co waar de meeste NWO theorieen op gebaseerd zijn ook verwezenlijken en zij waren geen Joden. Een Joodse wereldoverheersing met de Vrijmetselaars...asjeblieft ee zeg.'t Mag stilaan ophouden hoor!Niemand beweert dat hier!Niemand kaart hier de Joden of de Vrijmetselaars aan!Sommige Joden,sommige Vrijmetselaars,maar de meeste en vooral machtigste NWOers zijn adel en zijn dynastieen die al eeuwen de plak zwaaien zoals de Guelphs en heel die kliek. Citaat:
Wees zelf wat kritischer op je idiote bronnen die beweren dat de NWO theorie een derivaat is van de antisemitische Protocollen-waarvan de eerste schrijfsels in de eerdere jaren 1800 gevonden werden!Het is voor het grootste deel van Weishaupt en de Order of the Illuminati afkomstig wiens plannen rond 1785 gevonden werden door de authoriteiten! Goedkoop hoor...wat kan ik zeggen?Alles waar je je op baseert om dat te zeggen is al tien keer ontkracht.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 19:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7877 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() "Ik en misschien nog een paar andere believers niet vol zitten van Jodenhaat..." ![]() The insanity. ![]() ![]() ![]() Er zit in geen van ons ook maar een grijntje Jodenhaat Hertog van Gelre!! ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7878 |
|
![]() Mensen, focus! I.d. plaats van elkaar zo aan te vallen get back to the point!
Iedereen is hier zo doordrongen van zijn eigen dat enige kritiek wordt beantwoord met aggresieve en aanvallende woorden. Zou een constructieve discussie niet beter zijn dan deze destructieve gebruiken...(en ik weet dat ik zelf guilty ben geweest in het verleden maar heb mij aan gepast; of ik probeer toch). Maar we proberen elkaar te snappen maar aanvaard kritiek; weerleg ZINNIG en zo gaan we verder geraken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De dooddoener "ik heb joodse vrienden" is een klassieker bij wij in antisemitische zever gelooft. Pindar heeft geregeld "verdache" posts gepleegd, en vandaag nog antisemitische roddels van een duidelijk antisemitische website. Het was dus te verwachten dat de klassieke dooddoener vroeg of laat zou komen. De post waarop ik toen reageerde was overigens wel een persoonlijke aanval, de zoveelste. En nog steeds heeft geen enkele believer ook maar één letter gepleegd over de bewuste post van Pindar. Belachelijke beschuldigingen posten om de aandacht af te leiden van de inhoud en de gebruikte bron misschien?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 augustus 2006 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7880 | |
|
![]() Citaat:
Hiermee gaan we niet verder geraken anders... |
|
![]() |
![]() |