Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2006, 19:47   #61
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard druppel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
En wat gaat uw radicaal clubje doen wanneer blijkt dat het VB nog verder in de breedte zal gaan, en nog meer liberaal denkende mensen binnenhaalt. U loopt niet hoog op met Verstrepen, Morel, Coverliers, Tastenhoye, Van Zele, (zelfs Annemans mss)....etc. als ik het goed brepen heb.

Maw wat is voor u de druppel eigenlijk?
Als aan de top personen als FDW,de voorzitter en filip De Man zouden verdwijnen.Dat zal niet gebeuren.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 19:57   #62
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard regime

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Het is indardaad hard om dag in dag uit het links-progessieve beleid van het huidige regime te trotseren. Om deel te nemen aan het beleid met een traditionele regimepartij zal het Vlaams Belang heel veel water bij de wijn moeten doen. Dat weet je zelf toch ook wel. In feite zou het Vlaams Belang gewoon meedraaien in de huidige verderfelijke liberaaldemocratie en dat kan nooit de bedoeling zijn. Het Vlaams Belang moet daar buiten of beter gezegd boven daan. Een coalitie met een kleine partij of een partij die wil streven naar echte veranderingen in dat apeland, daarmee kan er samen bestuurd worden. Filip Dewinter heeft duidelijk gezegd dat voor hem de realisatie van het programma veel belangrijker is dan te delen in de vetpotten van de macht. Wees maar gerust dat mensen als Filip Dewinter en Frank Vanhecke niet zomaar in een coalitie gaan stappen met een regimepartij.

Wat mij betreft moeten er keiharde garanties geeisd worden zoals een flinke beperking van de multikultuur, een onmiddelijke immigratiestop, keiharde aanpak van alle soorten criminaliteit en de terugkeer naar traditionele Vlaams-Kristelijke waarden (met afschaffing homohuwelijk bijvoorbeeld).

Dit kan inderdaad in een groot rechts volksfront waar zowel werkgevers als werknemers in vertegenwoordigd zijn, maw via een solidaristisch beleid. Er kan geen sprake zijn van een volksfront als men blijft vasthouden aan een verderfelijke economische visie als het liberalisme/kapitalisme.
Met de regimepartijen bestaat een onoverbrugbare filosofische kloof8)
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2006, 20:52   #63
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Het is indardaad hard om dag in dag uit het links-progessieve beleid van het huidige regime te trotseren. Om deel te nemen aan het beleid met een traditionele regimepartij zal het Vlaams Belang heel veel water bij de wijn moeten doen. Dat weet je zelf toch ook wel. In feite zou het Vlaams Belang gewoon meedraaien in de huidige verderfelijke liberaaldemocratie en dat kan nooit de bedoeling zijn. Het Vlaams Belang moet daar buiten of beter gezegd boven daan. Een coalitie met een kleine partij of een partij die wil streven naar echte veranderingen in dat apeland, daarmee kan er samen bestuurd worden. Filip Dewinter heeft duidelijk gezegd dat voor hem de realisatie van het programma veel belangrijker is dan te delen in de vetpotten van de macht. Wees maar gerust dat mensen als Filip Dewinter en Frank Vanhecke niet zomaar in een coalitie gaan stappen met een regimepartij.

Wat mij betreft moeten er keiharde garanties geeisd worden zoals een flinke beperking van de multikultuur, een onmiddelijke immigratiestop, keiharde aanpak van alle soorten criminaliteit en de terugkeer naar traditionele Vlaams-Kristelijke waarden (met afschaffing homohuwelijk bijvoorbeeld).
Elke partij zal bij coalitievorming water in de wijn moeten doen. Op zich is daar niets mis mee, aangezien je (indien mogelijk) een coalitie aangaat met een partij die het dichts bij uw ideologie ligt, en dus hoeven de toegevingen uw achterban niet te beschamen. Maar met uw starre houding is zelfs een coalitie met een centrum-rechtse partij niet mogelijk. Met als resultaat dat de Vlaming de komende decenia een links beleid zal moeten slikken. Uw onwil tot coalitievorming toont aan dat u geen zier geeft om de Vlaming....alleen de implementering van uw solidaristisch systeem staat voorop, waar u sowieso een volledige meerderheid voor nodig heeft.
En aan uw volledige meerderheid komt u nooit aangezien de linkse partijen massale immigratie blijven tolereren in de wetenschap dat deze mensen quasi niet op een rechtse partij zullen stemmen. Dus uw kiezerspotentiëel zal procentueel sowieso slinken de komende jaren/decenia.

Citaat:
Dit kan inderdaad in een groot rechts volksfront waar zowel werkgevers als werknemers in vertegenwoordigd zijn, maw via een solidaristisch beleid. Er kan geen sprake zijn van een volksfront als men blijft vasthouden aan een verderfelijke economische visie als het liberalisme/kapitalisme.
Buiten het feit dat een solidaristisch systeem invoeren langer dan een regeerperiode zal duren, denk ik dat het geen enkele kans heeft op overleven(net als communisme).
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 04:07   #64
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armoedebestrijding Bekijk bericht
Bestudeer mijn voorstel a.u.b. (ik moet er later nog wat gewoon in het nederlands bij tken/doch even tijd tekort)
http://www.freewebs.com/armenaanhetwoord

http://www.freewebs.com/google-gent
Ach armoede een typisch links thema. Het zijn jullie die voorstander zijn om al onze rijkdom af te staan aan vreemdelingen, al hetgeen waarvoor onze ouders hard hebben gewerkt vroeger. Hoe wil je zo het probleem oplossen ?
Ge kloot enkel uw eigen.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 04:08   #65
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Als aan de top personen als FDW,de voorzitter en filip De Man zouden verdwijnen.Dat zal niet gebeuren.
Pas op, of je brengt den linksen anarchist nog op ideeën
netslet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 07:27   #66
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard centrumrechts

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Elke partij zal bij coalitievorming water in de wijn moeten doen. Op zich is daar niets mis mee, aangezien je (indien mogelijk) een coalitie aangaat met een partij die het dichts bij uw ideologie ligt, en dus hoeven de toegevingen uw achterban niet te beschamen. Maar met uw starre houding is zelfs een coalitie met een centrum-rechtse partij niet mogelijk. Met als resultaat dat de Vlaming de komende decenia een links beleid zal moeten slikken. Uw onwil tot coalitievorming toont aan dat u geen zier geeft om de Vlaming....alleen de implementering van uw solidaristisch systeem staat voorop, waar u sowieso een volledige meerderheid voor nodig heeft.
En aan uw volledige meerderheid komt u nooit aangezien de linkse partijen massale immigratie blijven tolereren in de wetenschap dat deze mensen quasi niet op een rechtse partij zullen stemmen. Dus uw kiezerspotentiëel zal procentueel sowieso slinken de komende jaren/decenia.



Buiten het feit dat een solidaristisch systeem invoeren langer dan een regeerperiode zal duren, denk ik dat het geen enkele kans heeft op overleven(net als communisme).
De partij heeft meer invloed vanuit de oppositie.In oostenrijk heeft men al eens met centrumrechts een coalitie gemaakt.De gevolgen zijn gekend.Niet voor herhaling vatbaar.Een traditionele partij zou met het VB alleen een coalitie aangaan om de partij te compromitt eren en te verbranden.De tegenstanders van het cordon sanitaire zeggen zelfs openlijk dat ze om die reden met het vb willen werken.Ze maken er niet eens een geheim van.Men is dus gewaarschuwd.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 12:21   #67
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
De partij heeft meer invloed vanuit de oppositie.In oostenrijk heeft men al eens met centrumrechts een coalitie gemaakt.De gevolgen zijn gekend.Niet voor herhaling vatbaar.Een traditionele partij zou met het VB alleen een coalitie aangaan om de partij te compromitt eren en te verbranden.De tegenstanders van het cordon sanitaire zeggen zelfs openlijk dat ze om die reden met het vb willen werken.Ze maken er niet eens een geheim van.Men is dus gewaarschuwd.
U komt steeds af met Oostenrijk, en daar is het idd slecht afgelopen. Maar volgens mij is men daar niet afgestraft obv het gevoerde beleid, maar had het eerder te maken met interne ruzies en een teveel aan ego.

Ik kan u trouwens ook voorbeelden geven waar het wel goed loopt:
- In Frankrijk zijn er op gemeentelijk niveau een aantal rechtse gemeentebesturen opnieuw verkozen.
-In Denemarken heeft rechts momenteel een minderheidsregering(zelfs vlaamse politici gaan kijken hoe het komt dat het daar zo goed loopt )
-In Italië was rechts bijna opnieuw verkozen ONDANKS een figuur zoals Berlusconi.
-In Rotterdam was LR bijna herverkozen(Links heeft daar gewonnen, maar er was sprake van een soort fraude van PVDA.....dmv 'actieve begeleiders' van allochtone kiezers)
-En er zullen nog wel voorbeelden zijn.


Dat de PC partijen met het VB enkel slechte bedoelingen wil ik gerust geloven. Maar als blijkt dat VB een goede beleidspartij is zal dit snel bijdraaien(en mensen hebben de taktieken van PC partijen al lang door hoor). Iig krijgen de mensen dan wel het centrum-rechtse beleid dat de meerderheid van de vlamingen wil(dat moet het doel zijn, niet de overlevingsdrang van 1partij)
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 12:40   #68
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schavuit Bekijk bericht
... . Evenals ook het toelaten van niet-europese vreemdelingen in de partij. Ik ben volksnationalist en gun ieder volk zijn stukje grond op deze aardbol. Ieder volk moet vrij zijn! Zonder onderdrukking en imperialistisch gedrag van anderen. Maar als een partij die claimt van volksnationalistisch te zijn, dan niet-europese vreemdelingen lid maakt, dan komt dat allesbehalve serieus over en doet mijn twijfel alleen maar toenemen.

Verder besef ik tegelijk ook dat het VB op dit moment de enige politieke grootmacht van betekenis is in de vlaamse beweging en als enige voor vlaamse onafhankelijkheid kan zorgen. En om deze reden kan de partij nog op mijn sympathie rekenen. Dus ik stem met lichte tegenzin VB.
je gunt ieder volk zijn stukje grond op deze aardbol doch naast elkaar in de plaats bij elkaar
de vraag is hoe je "een volk " afbakend ?
Vlaamse volk ? wat moeten we daaronder verstaan ?
je hebt een soort nostalgie naar iets dat reeds eeuwen niet meer bestaat
je negeert de geschiedenis in je redenering
je externaliseert een innerlijk probleem van jezelf op de buitenwereld
je bent opzoek zoals vele mensen in deze westerse maatschappij naar je eigen identiteit echter je grijpt je vast aan een fictief iets
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 12:48   #69
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schavuit Bekijk bericht
Individuele levensstijl en persoonlijke voorkeuren inzake het spenderen van vrije tijd kan niet aanzien worden als een vorm van cultuur. Op den duur zou je zo culturen kunnen indelen in mensen die bv witte en rode sokken aanhebben bv om maar eens belachelijk te doen. Cultuur kan je meer bepalen uit het globale geheel van waarden/normen/gebruiken/tradities die gelden onder de mensen. Dus niet als je elk mens individualistisch bekijkt en dan vergelijkt. [SIZE=3]Het geheel van maatschappelijk aanvaarde normen & waarden kunnen een cultuur bepalen.[/SIZE] Evenals de gesproken taal, maar dat is dan weer iets anders. Cultuur is nu eenmaal een ruime verzameling van zoveel zaken.

Overigens kan ik je volgen en ga ik akkoord dat de culturen in Europa niet veel van elkaar verschillen. De grote lijnen zijn hetzelfde. Een engelsman zal zich hier veel beter aanpassen dan bv. een malinees. Ik heb geen probleem met Polen, Spanjaarden, Portugezen, Fransen, Finnen, etc etc die zich vestigen (natuurlijk niet met 1000000000 tegelijk en ze moeten inspanningen leveren om de taal te leren, omgekeerd zou ik juist hetzelfde doen).

De verschillende culturen van de Europese landen komen dus in de grote lijnen overeen en kunnen perfect samenleven. Het zijn dan de kleine nuances die voor de nodige verrijking kunnen zorgen (zoals bv. eetgewoontes, etc). Geen enkel volk is minderwaardig.

In ons geval kan dit dus op termijn een Groot-Nederlands geheel zijn die in een harmonieus Europa leeft met wederzijds respect.
een geheel van maatschappelijk aanvaarde normen en waarden is voor jou een cultuur

met je uitleg schiet je nog tekort om op basis hiervan mensen uit te sluiten op basis van hun afkomst, zoals jij doet door te spreken over niet europese afkomst te onderscheiden van Europeanen

de aap komt later uit de mouw, op moment dat je zegt dat bepaalde groepen niet met massa's mogen komen en onze taal moeten leren spreken

je maakt een hele constructie omdat je moeite hebt met mensen die hier een beter leven komen opzoeken ( en de angst dat je hebt om overspoeld te worden) en je hebt angst van mensen die een andere taal spreken dan de jouwe
Waarom niet stilstaan bij de dingen waar je moeite of angst voor hebt in de plaats van een ondemocratische maatschappij te maken

Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 12:54   #70
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Mensen zoals ik zullen er voor zorgen dat dit niet gebeurt.De partij moet zuiver rechtsradicaal blijven en heerschappen zoals Morel zijn niet tegen ons opgewaasen.Liberale pipo s hebben geen kans tegen de radicale harde kern in de partij.
de radicale kern zijn gelukkig dit niet de meest intelligente mensen dus betekent dit dat ze een grote drang hebben om geleid te worden door een intelligenter iemand
de brute kracht kan veel maar na verloop van tijd wint de intelligentie ( de geschiedenis heeft ons dit geleerd maar ja dit is het probleem van deze harde kern, ze leren niets uit de geschiedenis )
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 12:59   #71
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Het gaat om de ideeen waarvoor het VB opgericht is.Een partij mag zijn ziel niet opgeven.De politiek beinvloeden is belangrijker dan zelf aan de macht deelnemen.Oostenrijk zou wat dat betreft een voldoende afschrikkend voorbeeld moeten zijn.8)
tuurlijk, lekker makkelijk aan de kant staan opmerkingen geven maar zelf nooit geen poot uitsteken
ik heb vaak gezegd dat vele VB standpunten een projectie zijn van het innerlijke van een VB stemmer
vertaling :
VB standpunt dat werklozen lui zijn betekent eigenlijk dat VB hekel heeft aan eigen luiheid( cfr uitspraak boven liever beinvloeden dan zelf iets doen)
VB hamert op identiteit wil eigenlijk zeggen dat het mensen zijn die een gebrek hebben aan eigen identiteit en de schuld voor dit gebrek op anderen steken ( die meer identiteit hebben ) zoals walen, homoseksuelen, belgen met een buitenlands oorsprong enz
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 13:07   #72
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Het is wel hilariçsch dat iemand van een partij die haar belftes sneller inslikt dan haar schaduw...( nl de n-va) zulke vergelijking maakt ùmet een partij die al 30 jaar succesvol rechtlijnig is en géén belgicistische kartelpartner nodig heeft.
misschien heeft het te maken dat ze ook onzin vertellen en dat geen enkel zichzelf respecterende persoon er iets inziet om met deze groepering samen te werken
dertig jaar succesvol rechtlijnig en daardoor de meest mensvreemde partij, geen enkele feeling met de realiteit en op deze dertig jaar niet mee geevolueeerd
een partij ontstaan uit gefrustreerden uit de tweede wereldoorlog, gefrustreerden omdat ze hun burgerrechten zijn verloren door collaboratie met de duitsers
Het VB heeft zijn wortels uit de collaborateurs van de tweede wereldoorlog en de gefrustreerde kinderen hiervan die ook hun burgerrechten hebben verloren; Zij zijn de grote ondersteunders van deze groepering die zich kristaliseerde tot VB.
Het is toch erg dat de erfgenamen van de verraders van ons land nu zichzelf opwerpen als de grote verdedigers van ons volk
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 13:18   #73
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard centrumrechts

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
U komt steeds af met Oostenrijk, en daar is het idd slecht afgelopen. Maar volgens mij is men daar niet afgestraft obv het gevoerde beleid, maar had het eerder te maken met interne ruzies en een teveel aan ego.

Ik kan u trouwens ook voorbeelden geven waar het wel goed loopt:
- In Frankrijk zijn er op gemeentelijk niveau een aantal rechtse gemeentebesturen opnieuw verkozen.
-In Denemarken heeft rechts momenteel een minderheidsregering(zelfs vlaamse politici gaan kijken hoe het komt dat het daar zo goed loopt )
-In Italië was rechts bijna opnieuw verkozen ONDANKS een figuur zoals Berlusconi.
-In Rotterdam was LR bijna herverkozen(Links heeft daar gewonnen, maar er was sprake van een soort fraude van PVDA.....dmv 'actieve begeleiders' van allochtone kiezers)
-En er zullen nog wel voorbeelden zijn.


Dat de PC partijen met het VB enkel slechte bedoelingen wil ik gerust geloven. Maar als blijkt dat VB een goede beleidspartij is zal dit snel bijdraaien(en mensen hebben de taktieken van PC partijen al lang door hoor). Iig krijgen de mensen dan wel het centrum-rechtse beleid dat de meerderheid van de vlamingen wil(dat moet het doel zijn, niet de overlevingsdrang van 1partij)
De partij is niet opgericht om een centrumrechts beleid te voeren.Het gaat over de vlaamse onafhankelijkheid en een fundamenteel ander vreemdelingen en veiligheidsbeleid.Alleen machtsdeelname met een kleinere partner vanuit een zeer sterke positie is aanvaardbaar.Als zweeppartij heeft de partij al veel bereikt en dat moet zo doorgaan.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 13:30   #74
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Wat mij betreft moeten er keiharde garanties geeisd worden zoals een flinke beperking van de multikultuur, een onmiddelijke immigratiestop, keiharde aanpak van alle soorten criminaliteit en de terugkeer naar traditionele Vlaams-Kristelijke waarden (met afschaffing homohuwelijk bijvoorbeeld).

Dit kan inderdaad in een groot rechts volksfront waar zowel werkgevers als werknemers in vertegenwoordigd zijn, maw via een solidaristisch beleid. Er kan geen sprake zijn van een volksfront als men blijft vasthouden aan een verderfelijke economische visie als het liberalisme/kapitalisme.
dat het niet verder kan met deze liberalische kapitalistische economische visie daar kan ik inkomen
maar je ideeën rond beperking multikultuur , immigratiestop en terugkeer naar traditionele vlaamse kristelijke waarden getuigen van uw nood om controle te hebben op uw omgeving

je bent een bange kwezel, je bent bang voor andere mensen met andere ideeen, je bent bang voor de vooruitgang ( je loopt met ideeen uit de jaren dertig vorige eeuw)
het gaat allemaal te snel voor je precies, waarom ben je zo bang voor het homohuwelijk ?
ken je jezelf zo slecht ? enkel mensen die twijfelen aan hun seksuele identiteit hebben zo een angst voor homo's, breng mij niet in verleiding

ik geef wel toe dat je een serieuze persoonlijkheid moet hebben om deze snel veranderde maatschappij aan te kunnen.
Ik denk dat moest ik het ook niet aankunnen dat ik dergelijke ideeen zoals jou zou krijgen
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 13:34   #75
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard bang

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht


dat het niet verder kan met deze liberalische kapitalistische economische visie daar kan ik inkomen
maar je ideeën rond beperking multikultuur , immigratiestop en terugkeer naar traditionele vlaamse kristelijke waarden getuigen van uw nood om controle te hebben op uw omgeving

je bent een bange kwezel, je bent bang voor andere mensen met andere ideeen, je bent bang voor de vooruitgang ( je loopt met ideeen uit de jaren dertig vorige eeuw)
het gaat allemaal te snel voor je precies, waarom ben je zo bang voor het homohuwelijk ?
ken je jezelf zo slecht ? enkel mensen die twijfelen aan hun seksuele identiteit hebben zo een angst voor homo's, breng mij niet in verleiding

ik geef wel toe dat je een serieuze persoonlijkheid moet hebben om deze snel veranderde maatschappij aan te kunnen.
Ik denk dat moest ik het ook niet aankunnen dat ik dergelijke ideeen zoals jou zou krijgen

Een rechtsradicaal is bang van niets of niemand.We zijn gewoon tegen de liberale maatschappij en dat kunt gij blijkbaar niet vatten.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 13:35   #76
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Met de regimepartijen bestaat een onoverbrugbare filosofische kloof8)
dit klopt, de ene heeft een filosofie om vooruit te kijken en te leven met de realiteit ( regimepartijen )
de andere heeft moeite met de realiteit en wil dus terugkeren naar het verleden, waar het veilig was
dit laatste komt erop neer dat een volwassen persoon graag terugkeert naar de veilige moederschoot waar alles geregeld werd door de machtige goede en beschermende moeder

Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 13:41   #77
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Een rechtsradicaal is bang van niets of niemand.We zijn gewoon tegen de liberale maatschappij en dat kunt gij blijkbaar niet vatten.
ik kan veel vatten en heb het niet nodig om zo een onnozel duivelkopje te zetten op het einde van mijn betoog

wat jij niet kunt vatten is dat je externe uitspraken ( wij zijn van niemand bang) en je onnozel duivelkopje veel verraden over jezelf, je angst en je minderwaardigheidsgevoelens.
Jezelf opblazen om het gevoel te hebben iets te betekenen in je omgeving

Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 13:46   #78
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard Amai

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht


ik kan veel vatten en heb het niet nodig om zo een onnozel duivelkopje te zetten op het einde van mijn betoog

wat jij niet kunt vatten is dat je externe uitspraken ( wij zijn van niemand bang) en je onnozel duivelkopje veel verraden over jezelf, je angst en je minderwaardigheidsgevoelens.
Jezelf opblazen om het gevoel te hebben iets te betekenen in je omgeving


Iets zeggen over iemand die ge niet kent is altijd zeer gevaarlijk.Dat duivelkopje duidt aan dat ik potentieel gevaarlijk ben als ik dat opportuun acht.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 21:42   #79
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
De partij is niet opgericht om een centrumrechts beleid te voeren.Het gaat over de vlaamse onafhankelijkheid en een fundamenteel ander vreemdelingen en veiligheidsbeleid.Alleen machtsdeelname met een kleinere partner vanuit een zeer sterke positie is aanvaardbaar.Als zweeppartij heeft de partij al veel bereikt en dat moet zo doorgaan.
Het VB is 30jaar geleden opgericht. Intussen hebben prominente leden van die partij de harde uitspraken van in den tijd afgezwakt. Uitspraken zoals 'hand in hand terug naar eigen land' en meer van die onzin, zijn duidelijk teruggeschroefd(gelukkig maar). Maar u bent duidelijk in die rethoriek blijven steken.

U geeft ook geen kl*ten om de gewone vlaming. Uw houding verraadt u daarin. Want om een onafhankelijk Vlaanderen te verkrijgen MOET u in coalitie gaan om alzo een groot front te vormen vóór onafhankelijkheid, of op zijn minst de eerste stappen ernaar toe. Uw houding gijzelt ook de mensen die een strakker immigratie- en veiligheidsbeleid willen, aangezien we nu opgezadelt zitten met een cordon dat u eigenlijk niet wilt verbreken. Mensen zoals u binnen het VB zorgen er ook net voor dat de andere partijen niet met het VB in coalitie willen. Met als gevolg dat we de komen jaren tegen de wil van de vlaming in een linkse regering krijgen.

De absolute meerderheid haalt u nooit. Dus daarop wachten slaat nergens op.....erger nog, het blijft voor dat links beleid zorgen...dat quasi niemand wil.

Zoveel heeft het VB als zweeppartij nu ook weer niet behaalt eerlijk gezegd. In een coalitie zou ze veel meer kunnen doen. En dat hoeft ni per sé stemmenverlies te betekenen zolang men maar goed beleid voert.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 08:47   #80
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Even opmerken dat zorlac terecht een zeer gevoelig punt aanraakte: door het linkse beleid zullen inderdaad meer en meer allochtonen (gemeentev) en mensen van allochtoonse afkomst (nationale v) deel van de stemgerechtigden uitmaken. Als we dan toch wachten op een meerderheid van één partij, is dat wachten op een monsterkartel van ACW-ABVV-SPa-GROEN, niet het VB.

trouwens, zij die de liberaal-democratie - niet te verwarren met het beleid van de VLD dezer dagen - aanvechten, vechten het volgende aan:

- volksvertegenwoordiging
- scheiding der 3 machten
- vrije meningsuiting
- vrijheid van vereniging

Naar mijn en andermans mening "Het beste dat het Europese continent ooit is overkomen."

Als je dit wil ten gronde brengen, brengt dat ons al even dicht bij Paars als Paars zelf...
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 6 juni 2006 om 08:49.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be