![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Een auto uit China of india tegen betaalbare prijs, zou jij er één kopen en er mee ri | |||
Zeker weten, een auto is toch maar een gebruiksvoorwerp |
![]() ![]() ![]() |
12 | 30,77% |
Misschien, als ze even goed als de bekende merken. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 25,64% |
Waarschijnlijk niet, want ik vertrouw die voertuigen niet. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 23,08% |
Nooit, want om een of andere reden stoten zij mij af |
![]() ![]() ![]() |
8 | 20,51% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Toen jaren terug de printers zo goedkoop werden was ik aanvankelijk ook enthousiast, tot ik de kost van inkt en papier begon te beseffen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moest daar gewoon drukkers inkt in kappen en die werkte reeds met gewoon briefpapier. En listingpapier is zelfs nu nog zeer duur en de inkt voor de huidige duurdere printers is ook niet mals van prijs hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En d�*n zullen we eens praten... Dat is geen lachertje, en ik vermoed dat die jongens datook maar in hun vrije tijd doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "de auto" is zowat het laatste "consumentenprodukt" dat nog bekeken wordt naar "afkomst" .....
Ondertussen zijn alle "bekende" automerken en hun 1ste- and 2nd tier toeleveranciers al lang grondig bezig in de goedkoopste republiek...Deze fabrieken leveren al meer dan we weten aan de fabrieken hier..... Gezien ze allemaal al met "standaardchassis" werken,zijn meer en meer autos echt familie van elkaar,en kan snel gewijzigd worden van geografische lokatie zonder dat de klant daar iets van merkt! Wie een Toyota besteld weet al lang niet meer waarvandaan de wagen zal komen,net zoals een Ford...... Bemerk hoe die "Aygo" een broertje is van de C1 en van de 107,maw concurrerende autogroepen knustelen nu tesamen aan lage-kost,lage winstmarge wagentjes om er hun broek niet aan te scheuren! Bemerk hoe het Renault "Logan"-concept(Dacia-Roemenie) ondertussen ook in India gemaakt wordt,door een andere autogroep! De vraag zal niet zijn of "kleine goedkope" autootjes hier binnen zullen raken,de vraag zal alleen zijn welk snoetje je leuk vindt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bestaat er zo geen formule die uitrekent hoe lang het duurt vooraleer je het bedrag van de aankoop van een product hebt besteed aan energie, onderhoud en andere benodigdheden voor dat product? Bij mijn printer was dat 30 dagen!
Zou dat wel 's willen weten hoe dat zit met deze wagentjes maar ben niet zeker of ik de herstellingskosten voor verbrijzelde ledematen moet meerekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de rest is gewoon chinees voor mij dus deze begint daar niet aan. evenals dit Citaat:
Citaat:
Dus niet zagen, ik was enkel aan het mopperen om de problemen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zo een quad en een brommer die in China zijn gemaakt, maar wel een japanse merknaam dragen. En heb ik een tweede brommer van een Chinees merk, die gewoon niet te onderscheiden is van de Japanse brommer, maar wel slechts 1/3 koste van wat de japanse brommer gekost heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Wat meer erover:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 januari 2008 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 ding is wel een feit. Misschien maken de fabrikanten niet of zelfs geen winst op de verkoop van nieuwe wagens, maar op stukken pakken ze dikke poen.
Een kleine aanrijding kan tegenwoordig veeeeeel € kosten. Want die verrekte airags gaan echt wel snel af. Zeg maar dag tegen je interieur.
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() ik mis de reden MILIEU, godverdomme, waarom wordt de milieubewusten nog steeds gediscrimineert...
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben ook een pak minder overbodige rommel aan boord en dus ook dat is al een pak minder milieubelasting, want die rommel moet gewoon niet gemaakt en geplaatst worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder denk ik dat je Linkse Vogel beter geen meisje noemt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 januari 2008 om 22:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je hebt gelijk hoor, het heeft hem allemaal behoed voor de rolstoel. Hij is nu bedleggerig dankzij zijn vals gevoel van veiligheid. En wat je ook verbeterd aan de veiligheid van een voertuig of wat je er ook aflaat, een voertuig is maar zoveilig als de bestuurder zijn rijstijl. Als iedereen zich dus aan de verkeersregels houd en minder voor JMDD speelt, dan hebben we die rommel allemaal niet nodig. Maar als het je interesseerd, Tata heeft die veiligheidsrommel er ook in steken hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat helpen verstevingensbalken en airbags en censoren, als je word doodgereden terwijl je bezig bent een band te vervangen. De meeste verkeerslachtoffers zitten namelijk net niet in een auto als ze vallen, maar daar buiten. Als een bestuurder dus een minder groot veiligheidsgevoel heeft, zal hij veiliger rijden omdat hij bang is zelf het slachtoffer te worden van zijn roekeloos rijgedrag en dus ook de wegen veiliger houden voor de andere weggebruikers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet iemand een crash tegen 1000km/u kunnen overleven in een auto, als een auto maar 120 op snelwegen, 90 op gewone wegen en 50 in de bebouwd kom mag rijden. Ja, omdat er gekken zijn die tijd en geld belangerijker vinden dan een kinderleven. Of omdat er gekken zijn die denken dat het stoer is om tegen 250km/u door een dorpskom te razen. En daarom zijn al die veiligheidsvoorzieningen nodig en niet omdat ze de auto veiliger maken, maar opdat deze gekken het zouden overleven om een nieuw moordwapen te kunnen kopen. Een kind koopt geen auto en zijn/haar leven is dus niet belangrijk voor de auto-industrie. Want enkel die gekken kopen hun snelle wagens en zij moeten dus onder alle omstandigheden elke crash overleven opdat zij zouden blijven kopen. |
|
![]() |
![]() |