![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft Vlaanderen nood aan een nationaal solidaristische partij ? | |||
Ja, uiteraard en in de vorm zoals hier beschreven is. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,09% |
Ja, maar maar met een beetje andere inhoud zoals hier. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,06% |
Op lange termijn kan zo'n partij opkomen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15,15% |
Neen, deze waarden kunnen gedragen worden door een bestaande partij. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,06% |
Neen, wat denkt u wel ! Gij Nazi ! |
![]() ![]() ![]() |
21 | 63,64% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Geen scheiding tussen Kerk en staat meer?
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pleit voor vrijheid, vrede, en de ontwikkeling van een mens tot wat die kán en w�*l worden. Dat is iets waar vele religies ook wel enigzins naar streven, maar de daartegenoverstaande ''opmerkingen'' in die sprookjesboeken tellen blijkbaar zwaarder. Eigenlijk zou het verboden moeten worden dergelijke gevaarlijke ideologieën te verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik op dat programma ooit zou stemmen, maar het nationaal-solidarisme heeft nog steeds geen partijpolitieke vertegenwoordiging dus zal er ooit wel een komen. Een consequente democraat heeft daar geen probleem mee, maar ge moogt wel rekenen op scherpe kritiek als het zo ver is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Verdelgen, in naam van de Vrijheid mag dat natuurlijk. Leve Agent Orange hé, liberalist_NL!
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als er morgen een partij aan de macht komt die mijn vrijheid wil vernietigen zal ik inderdaad tot de nodige verdelging over gaan ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben atheïst en zal dat blijven. N-SA is trouwens mede opgericht door een ex VMO'er... Ze geilen terug op die vroegere jaren waar 5000 man keurig in de pas liep, in een zelfde uniform. Ze roepen op vroegere vmo'ers zich aan te sluiten. Een nieuwe orde beweging zeg maar zoals er meerdere waren in onze geschiedenis. Vlaamse jongeren dit en Vlaamse jongeren dat, het is nooit anders geweest. Max verkloot het helemaal met zijn religieus fanatisme. Jammer want er kon misschien nood zijn aan een knokploeg die de security van het VB overneemt want Voorpost is niet meer je dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel we betalen nu al 55,7% belastingen, dat is meer dan de helft. Daarbovenop komt er 21% btw op alle producten. Ik ben jong en gezond dus eer ik ziek ga zijn, zal nog even duren. Ik wil nu de weg van het geld volgen omdat het niet anders kan. Men moet immers overleven. Lasten moeten eindelijk eens verlaagd worden. Pensioenen moeten maar even wachten. We zijn het hoogste belast van allemaal en werkers vormen de meerderheid (meer dan 75% werkt). Meer opzij zetten en meer kunnen kopen is goed voor de koopkracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nogmaals: ik had het over mijn respect voor grote apologeten van het christendom, zoals G.K. Chesterton, in een vorig bericht. Maar laat duidelijk zijn: Max is geen grote apologeet en gooit zelfs zijn eigen ruiten in, vrees ik.
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Liberalen mogen dus verdelgen volgens liberalist_NL, zolang ze het maar niet met een insecticide als Zyklon B doen zeker? (Dat is ook sarcastisch bedoeld welteverstaan! Anders had liberalist mij misschien al verdelgd als grote vijand van de Vrijheid?)
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 5 januari 2008 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Voor liberalist-NL zit de werkelijkheid blijkbaar zo simpel en abstract in mekaar als een schilderijtje van Mondriaan.
![]()
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat zo'n partij de kiesdrempel nooit zal halen, dus de invloed zal marginaal zijn. Wel zijn bijna alle standpunten absurd: vrijwel dezelfde standpunten als Franco en Mussolini.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jongens toch, mag een mens al niet meer conservatief en religieus zijn, of wat ?
![]() ![]() Het lijkt hier zelfs dat een aantal nationalisten zich laten beïnvloeden door de extreem progressieve volksverraders. ![]() ![]() Ik kan jullie één ding zeggen, nooit zal ik toegeven, nooit zal ik mijn gedachtengoed aanpassen aan de decadente, extreem progressieve en liberale anti nationalisten. Ik zal blijven vasthouden aan een radicaal volksnationaal, solidaristisch, religieus en radicaal conservatief gedachtengoed. Wie denkt dat de Vlaamse jeugd allemaal oo zo progressief is, komt ook bedrogen uit. In tijden van revolutie en nationalistische heropstanding kunnen de geesten ook nog snel omslaan. Grote voorbeeld is toen het Iraanse volk de corrupte monarch wandelen stuurde en koos voor een democratisch, conservatief en religieus bewind. Waarom zouden wij ons corrupte al te liberale regime niet wandelen sturen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 5 januari 2008 om 22:46. |
![]() |
![]() |