![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb je het toch gemist hoor meiske!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was een MOSLIM die dit aankaartte, jij niet, toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Neen, maar ik beschouw 'christelijk' hier als een 'joods-christelijk' overlevering en dus in een zeker mate ook als een joodse (zij het een 'verhakselde' dan) traditie.
Laatst gewijzigd door system : 24 januari 2008 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. blijkbaar niet goed op de hoogte qua aanslagen. De twee aanslagen die in Antwerpen verijdeld werden tegen joodse doelwitten (bevestigd door de staatsveiligheid) zullen je wel ontgaan zijn. 3. weet jij van andere scholen die aanslagen gekregen hebben in België? Som ze eens op. In Brussel mogen joodse schoolkinderen niet meer de dichtsbije metro nemen want daar worden ze om de haverklap aangevallen door je "vriendjes". Maar ja voor jou zijn het maar joden, natuurlijk. Dus geen vuiltje aan de lucht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() De islam regeerde slechts in een zeer klein gedeelte van Europa. Maar zal zeker wel zijn sporen nagelaten hebben in Europa. Maar een Europese basiscultuur zou ik het toch niet durven noemen.
Laatst gewijzigd door system : 24 januari 2008 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sporen? Juist! de gele ster is duidelijk een erfgenaam van de discriminatie die de moslims reeds in de 6de eeuw aan de joden opgelegd hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() I am speachless.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Idd, maar je stelde de vraag wel in een reactie op mijn post...
Overigens is het je blijkbaar ontgaan dat diezelfde moslim ook het gebrek aan integratie binnen de moslimgemeenschap aankaart. Hypocrisie kan je hem dus niet verwijten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Overdrachtelijk" staat nog niet in je woordenboekje zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
een beetje kritiek aan hun adres en ze zijn er met hun geliefkoosde woordjes... nazi, antisemiet, enz... DIT is de reden waarom politiekers en andere bang zijn om hun echte mening uit te spreken, ze willen niet beschuldigd worden van deze "geliefkoosde" woordjes... zionisme .... ![]() zo slim hebben ze het gespeeld die zionisten... ik heb niks tegen joden, maar zionisten... die zijn sluw en gevaarlijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edina als je constant hamert dat iemand ergens geen verstand van heeft ben je persoonlijk en niet inhoudelijk bezig, punt uit.
Nochtans durf ik veronderstellen veel meer met diverse moslims gesprekken tot op het bot gevoerd te hebben dan jezelf, tenzij jij ook jaren rondliep in moskees en verenigingen? Wat de Joden en het Palestijns conflict betreft; ik meen ergens in de media gelezen te hebben dat Joden om die reden moslims aanvallen, maar ik kan me vergissen? Daarmee wil ik niet zeggen dat dit conflict niet leeft bij Joden, het zorgt vooral voor spanningen tussen groepen onderling, vanwege andere standpunten maar zij vinden niet dat daarom moslims hier gemolesteerd horen te worden. On toch inhoudelijk bij de zaak te blijven; vindt jij dat de integratie van Joodse Antwerpenaren meer of minder vlot gaat dan bij groepen moslims? Met Joodse Antwerpenaren bedoel ik een grotere groep dan de Chassidische Joden, zij komen oorspronkelijk uit Oost Europa, vandaar hun kledij waardoor ze opvallender zijn dan andere groepen Joodse burgers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Met keppeltjes sloegen ze de politie knock-out. Keihard hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Die Christus van jou was ook een jood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Indien het waar is wat u stelt, dan blijven dit 'sporen'. Jodenhaat heeft vooral als basis de christelijke traditie (geconcretiseerd door het Concilie van Latheranen IV in 1215) en het virulent antisemitisme van Luther.
Laatst gewijzigd door system : 24 januari 2008 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor de rest mag je je smerige insinuaties bijhouden. Het is ronduit zielig hoe je mij telkens weer probeert woorden in de mond te leggen. |
|||
![]() |
![]() |