![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij hadt ook nog een studiebeurs erbovenover zoals elke student de heeft met een leefloon,wel er is het een feit dat wij zijn studie's niet konden betalen als werkende mens,mss eno² moet jij hier eens ff over na denken voor je weer begint te zeuren .....
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 13 februari 2008 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() [quote=eno2;3255339]
Citaat:
Sommigen denken dat ze 'het' systeem kunnen rechthouden door steeds maar bijkomende subsidies en andere eisen te stellen. Dat ze zelf veel kunnen bijdragen door zelf te gaan werken, daar weigeren ze angstvallig aan te denken... Het zijn de anderen die het moeten oplossen... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() [quote=Chipie;3256268]
Citaat:
Behalve op forum? Snel naar www. RVA.be en melden. En meld me daar dan meteen als 63-jarige activeer-kandidaat. De zoektocht niet opgeven..... Er zullen nog wel één of twee werkonwillige profiterende parasieten rondlopen die nog niet geschrapt zijn. De kans is één op acht miljoen, dat je er nog een vindt. Maar een psychiaterbezoek voor je infantiele obsessie zou beter zijn. Voor het geld zal je het niet moeten laten, strontskatemuisje. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 februari 2008 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet heel goed wat het is, uit het laagste proletarisch milieu te komen met alle gevolgen vandien. Maar ik heb een hekel aan armen die het andere armen moeilijk maken. Die beweren dat armen geen geld tekort komen. Beweren dat ze allerlei dure diensten en producten niet moeten missen. Etc... Armen met een vals soort bewustzijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ik bewonder mensen, die door te werken zelf uit de armoede kruipen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ik kom uit armoede, ik heb me eruit gewerkt, en ik eindig in armoede.
Als jij dat profiteren noemt, dan noem ik jou een strontskatemuisje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ik weiger persoonlijk te worden...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is activering van werklozen dan niet goed? Laatst gewijzigd door Chipie : 14 februari 2008 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() EU-ambtenaren gaan op 50 jaar in pensioen, vergoeding: 9000 euro maandelijks.
Misschien kan u deze werklozen eens helpen activeren? Ik heb 8000€ jaarlijks |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Dat hele ambtenarenstatuut is belachelijk, daar heb je gelijk in.
Maar het draait altijd om hetzelfde: werken en je verstand gebruiken zorgt er voor dat je ontsnapt uit de armoede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij denkt te weten wat armoede is,wel nu ik zou hem mijn leven niet hebben toegewenst,want ik weet wat honger dorst en koude willen zeggen,maar ik heb mijzelfe eruit gewerkt,en ben er apentrost op Ik ga dan ook nog een ferm pensioen trekken waar ik voor GEWERKT heb Dus beste Chipie,aan klagers geen nood hoor ![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Volgens welingelichte bron (iemand op forum hier) geeft het OCMW gelijkelijk gratis internet aan doppers en aan leefloners.
Dat kunnen ze dus ook met hun andere voordelen doen, zoals sociaal telefoontarief, medische tussenkomsten voorbij de maximumfactuur, taxicheques, etc etc.. Maar helaas is die bron verkeerd. En helaas zijn we nog aan de fase van gelijke behandeling van mensen onder de armoedegrens door het OCMW niet toe... Misschien iets voor het CGKR? |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er een zielpootje is, dan ben jij dat, Olifantzielepootje, dat er apentrots op is dat hij steevast steen en been kan klagen met zijn status van werkende arme onder de armoedegrens . En dan maar happen en kappen naar arme werklozen. Superhypocriet is dat... Zijn bijdragen staan steevast bol van het zelfbeklag...of dat nu om huidige of vroegere armoede gaat, dat maakt voor onze King-Kong armoedekampioen niets, uit, als hij maar compassie kan opwekken... Laatst gewijzigd door eno2 : 14 februari 2008 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |