![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sinds wanneer werden de islamitische regeltjes speciaal opgesteld voor JOUW huwelijk Laya? Het gaat over de standaard instellingen. meisjes mogen niet met niet-moslims huwen jongens mogen wèl met niet-moslims huwen (zolang het joodse of christelijke meisjes zijn) en daarmee basta. Ongeacht hoe het er bij jou thuis aan toe gaat. En uiteraard vallen de meisjes niet zèlf van hun geloof af: daar staat de doodstraf op!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 maart 2008 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bruine Tourtel hé Laya
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() haat? ik haat niemand, het zijn meer mensen van uw slag dat eigen mensen haten ,en die ze dan in een cordon opsluiten of uit de vakbond kieperen uit pure haat.....of schijnprocessen organiseren om te proberen van meningen te stoppen .
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Allé vooruit, ons Circe is blijkbaar weer gekriebeld aan haar G-spot en komt zowaar bijna aan haar hoogtepunt.
Als jij stelt dat christelijke vrouwen zich niet hoeven te bekeren voor hun huwelijk met een moslim omdat ze toch niks te zeggen hebben dan mag ik daar mijn conclusies uit trekken en dat als een persoonlijke belediging ervaren. En daarmee basta! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nu eerlijk gezegd vind ik dat niet slecht dat die vader zijn zoon een pandoering geeft, die moest inderdaad met zijn poten van Belgische meisjes afblijven, en als ze hem nu in de bak steken omdat hij zijn zoon sloeg, is het ook tof. Dat is immers verboden in dit werelddeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hahahah... Slecht karakter. =) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al aan nen dobbele palm gedacht ? (ook wel kerstpalm genoemd ... te katholiek zeker ? ![]() god ja, dat lijkt mij een verborgen gebrek dat een scheiding zou verantwoorden ! wist je dat op voorhand laya ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het spijt me, maar ik zie totaal niet in wat zoiets met mijn G-spot te maken heeft. Blijkbaar is je het vers ontgaan waarin staat dat de vrouw moet gehoorzaam zijn aan de man? Daarop baseerde die imam zich dus. ps. toch raar dat U in deze discussie een link met een g-spot maakt... intrigerend! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 maart 2008 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mijn vader en moeder van de eerste generatie weten daar niets van, en zouden dat niet accepteren. Dit geldt dan wel voor alle mannen. Heb je het over trouwen, dan kom je in een ander gebied. Trouwen is iets serieus, en dan let men op details. Door bv met iemand uit een andere cultuur te trouwen zal alles ingewikkelder verlopen in je huwelijk. Vergelijk het met een voetballer die lid wordt van een golfclub. Het zal voor die persoon niet gemakkelijk verlopen. Voor de ouders (eerste generatie) is het belangrijk dat ze overeenkomen met de ouders van de bruidgom. Een taalprobleem is o.a. een obstakel. Zo worden bij ons grote huwelijksproblemen opgelost dankzij de bemiddeling van de ouders. Vanwege de obstakels ziet men de dochter het liefst getrouwd met iemand met dezelfde cultuur en achtergrond. Maar dergelijke zaken evolueren, omdat de nieuwe generaties beter overweg kunnen gaan met elkaar en er minder en minder obstakels zijn. Veel autochtonen denken bv dat alle moslims bidden. Dit klopt niet. Veel Marokkaanse mannen bidden niet of doen alsof (alleen op feesten). Dit wordt echter nooit (na)gevraagd door de vader van de bruid. Als zijn ouders overeenkomen met de ouders van de bruid, de jongen een voorbeeldig leven leidt,...dan zou er in princiepe geen probleem mogen zijn. Wat je nu bv veel ziet is dat getrouwde vrouwen geen hoofddoek dragen, koppels die nog niet getrouwd zijn al met elkaar optrekken,...Er is veel verandert, maar ik weet ook dat de eerste generatie dit met tegenzin toestaat (zonde morren), omdat ze weten dat ze anders hun kinderen kunnen verliezen door een grote ruzie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uzelf bent mischien de uitzondering die de regel bevestigd: ik kan u geen enkele kwaliteit toekennen ?... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat kinderen dan ook wel ergens rekening mogen houden met de gevoeligheden van hun ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier trouwens helemaal niet om de tegenstelling tussen islamitisch en niet-islamitisch. Je ziet ook weinig tot geen moslims van verschillende nationaliteiten of afkomsten met elkaar trouwen. Marokkanen trouwen vooral met andere Marokkanen, Turken vooral met andere Turken, enz. Dit beschouwt men toch ook niet als racisme?
![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 14 maart 2008 om 14:44. |
![]() |
![]() |