Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2008, 20:11   #61
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Abdelkader's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
...
Ik maak mezelf helemaal niet belachelijk.
...
Abdelkader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2008, 20:16   #62
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Kan je voor de verandering eens antwoorden op de vraag en ook eens je valse beschuldigingen achterwege laten?
Waarom doe je nog moeite om met die haatzaaier te communiceren
Hij en circe zijn er enkel op uit om haat te zaaien en spuien tegenover moslims...
Negeren die handel!

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.

Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 24 maart 2008 om 20:17.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2008, 20:20   #63
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader Bekijk bericht
Merk op hoe leeg de commentaren van onze huismoslim steeds zijn. Dat komt ervan als het denken afgestompt wordt door de islam.
Gelukkig bestaan er nog smileys om de leegte op te vangen. (En zelfs voor die smileys moest allah een beroep doen op een kaffier om ze te bedenken. )
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2008, 20:26   #64
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Abdelkader's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Hij en circe zijn er enkel op uit om haat te zaaien en spuien tegenover moslims...
Negeren die handel!

Ik weet het, je hebt 100 % gelijk. Maar soms is de verleiding te groot om de inconsistenties in hun gebries aan te tonen.

Op lange duur begint het inderdaad wel te vervelen. Het is niet dat die haatzaaiers ooit gaan bijdraaien hé.
Abdelkader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2008, 20:27   #65
Banneling

Standaard

Citaat:
Negeren die handel!

Die moslims toch. Altijd en overal met zeer korte lontjes.
Face the facts moslim, noch ik, noch Circe zijn van hetzelfde kaliber als de racisten die jouw geloof aan de lopende band produceert. Het enige wat wij doen is de fascistoïde, racistische aard van jouw geloof te onderlijnen. Dat heet vrije meningsuiting en daar kunnen jullie moslims niet tegen.

Hier, doe eens een een oefeningetje in het kritisch benaderen van de islam.
Som de verdraagzaamheden in naam van de religie van de bommengordels in onderstaand artikeltje eens op. We zijn benieuwd.
En als je gedaan hebt, herlees je onderaan de definitie van racisme nog eens.

Citaat:
Moslimleider predikt geweld tegen toeristen
maandag 24 maart 2008 16:44

De radicale Indonesische moslimgeestelijke Abu Bakar Bashir heeft zijn volgelingen opgeroepen geweld te gebruiken tegen toeristen.

De Indonesische radicale moslimleider Abu Bakar Bashir
Dat berichten Australische media naar aanleiding van videobeelden van preken die Bashir in oktober hield.

Toeristen
Op die beelden, die zijn gemaakt door een Australische onderzoeker, roept Bashir zo’n driehonderd toehoorders in de provincie Oost-Java op toeristen af te tuigen die de islamitische gebruiken niet respecteren.

‘Als hier ongelovigen zijn, sla ze dan in elkaar. Tolereer ze niet,’ aldus Bashir die de niet-moslims vergelijkt met ‘wormen, slangen en maden’.

Ook hekelt hij toeristen die de 'moraal verzieken' door hun blote huid op het strand te tonen.

Bashir wordt beschouwd als de leider van de radicale moslimbeweging Jemaah Islamiyah die banden zou hebben met terreurnetwerk Al-Qa’ida. Hij is veroordeeld voor betrokkenheid bij de aanslagen op twee discotheken in Bali in 2002 waarbij meer dan tweehonderd mensen, voornamelijk Australische toeristen, om het leven kwamen.

Laatst gewijzigd door Online : 24 maart 2008 om 20:28.
Oud 24 maart 2008, 20:30   #66
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader Bekijk bericht
Ik weet het, je hebt 100 % gelijk. Maar soms is de verleiding te groot om de inconsistenties in hun gebries aan te tonen.
Nog nooit heb ik jou één inconsistentie weten aantonen. Waarschijnlijk begrijp je de betekenis van dat woord niet. Ofwel hou je d'r een islamitische definitie op na, maar die is wetenschappelijk niets waard zoals je weet.
Oud 24 maart 2008, 20:33   #67
Banneling

Standaard

Citaat:
Negeren die handel!
Ik begin zo te denken dat in het vocabularium van de doorsnee moslim het woord 'islamkritisch' niet mag bestaan.
Hoe dan ook, ze zouden de betekenis ervan best eens opzoeken. Dan zouden ze niet constant de fout maken om het gemakswoord racist uit te hollen tot in het oneindige.
De definitie van racisme kunnen ze hieronder lezen.
Oud 24 maart 2008, 20:49   #68
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Negeren die handel!
Ja, ik weet het, het is zot om zo veel moeite te doen om te proberen te communiceren.
Ik heb/had de ijdele hoop tot een redelijke discussie te komen met gegronde argumenten.
Ik weet niet of ik goesting heb om gelijk wie zomaar haat te laten zaaien.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2008, 20:54   #69
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, ik weet het, het is zot om zo veel moeite te doen om te proberen te communiceren.
Kwalificeer je jezelf als zot Artisjok? Je zit hier al 3 bladzijden met mij te communiceren ...

Citaat:
Ik heb/had de ijdele hoop tot een redelijke discussie te komen met gegronde argumenten.
Wat jij redelijke argumenten noemt is voor de islamkritische geest gewoon dhimmiegebazel.

Citaat:
Ik weet niet of ik goesting heb om gelijk wie zomaar haat te laten zaaien
Als ware dhimmie wil je de definitie van islamkritisch zijn uiteraard al evenmin als de huismoslims begrijpen.
Ik stel voor dat jij ze nu nog wat paternalistisch verder gaat bemoederen en pamperen. Dat ligt trouwens in de linkse traditie.
Oud 20 april 2008, 01:39   #70
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Negeren die handel!
moslims vragen erom om gehaat te worden
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2008, 07:24   #71
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Negeren die handel!
misschien toch eerst wat meer posts van me lezen: ik bekritizeer de islamitische ideologie. Mensen zijn voor mij gelijkwaardig, hun culturen en ideologieën niet!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2008, 07:33   #72
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
misschien toch eerst wat meer posts van me lezen: ik bekritizeer de islamitische ideologie. Mensen zijn voor mij gelijkwaardig, hun culturen en ideologieën niet!
Je bekritiseert enkel de ideologie?
Misschien toch eens je eigen posts lezen.
Naar moslima's verwijzen in bewoordingen als "hoer" "die vanachter hun geit komen" noem jij een ideologie bekriteseren?
Oud 20 april 2008, 07:59   #73
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naar moslima's verwijzen in bewoordingen als "hoer" "die vanachter hun geit komen" noem jij een ideologie bekriteseren?
Een moslima die vanachter de geit komt is een hoer???? tiens tiens.

wat ik wel beweer is dat analfabete geitenhoedsters hier rechtstreeks worden geimporteerd onder het mom van "love of my life" en gezinshereniging. Ze komen dus rechtstreeks vanachter de geit. Ik neem aan dat er voor jou ook zo'n bruid is gereserveerd ginder in Marokko of in turkije?

En met "hoeren" hebben jullie evenmin een probleem, blijkbaar zitten er voor elke moslim 72 hoeren te wachten in het paradijs, als ze zich maar snel genoeg opblazen.
Hoeries: waar dachten jullie dat we het woord "hoer" vandaan hadden? Waarschijnlijk waren het er voordien slechts 72 in totaal waar iedereen gebruik van kon maken. Tegenwoordig blijken het er 72 de man te zijn... dat moet ginder nogal een drukke bedoening zijn dan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 april 2008 om 08:01.
Oud 20 april 2008, 08:32   #74
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Een moslima die vanachter de geit komt is een hoer???? tiens tiens.

wat ik wel beweer is dat analfabete geitenhoedsters hier rechtstreeks worden geimporteerd onder het mom van "love of my life" en gezinshereniging. Ze komen dus rechtstreeks vanachter de geit. Ik neem aan dat er voor jou ook zo'n bruid is gereserveerd ginder in Marokko of in turkije?
Dat beweerde je helemaal niet, lees nog eens de draad over het gelijke kansen decreet in het onderwijs.
Je geeft dus toe dat je alleen wat kan schelden, beledigen en haat zaaien.
Je beledigt ook steevast de andere forummers die een andere mening hebben.
Waarom neem je aan dat er in Marokko of Turkije voor mij zo'n bruid gereserveerd is? Wie ben ik? (Jij beweerde toch in een andere draad dat jij dat kon achterhalen a.d.h.v mijn IP-adres?)

Citaat:
En met "hoeren" hebben jullie evenmin een probleem, blijkbaar zitten er voor elke moslim 72 hoeren te wachten in het paradijs, als ze zich maar snel genoeg opblazen.
Hoeries: waar dachten jullie dat we het woord "hoer" vandaan hadden? Waarschijnlijk waren het er voordien slechts 72 in totaal waar iedereen gebruik van kon maken. Tegenwoordig blijken het er 72 de man te zijn... dat moet ginder nogal een drukke bedoening zijn dan.
Leg eens uit, van waar komt het woord hoer?
Wie zijn "jullie" in je tekst?

Citaat:
Citaat:
Je beweert dat je de ideologie bekritiseerd. Waarom moet je dan vb in de draad over gelijke kansen in het onderwijs, naar moslima's verwijzen in bewoordingen als "hoer" en "die vanachter hun geit komen".
Antwoord eens op de vraag : Is dit de ideologie bekritiseren of is dit mensen beledigen?
Oud 20 april 2008, 08:55   #75
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat beweerde je helemaal niet, lees nog eens de draad over het gelijke kansen decreet in het onderwijs.
Je beledigt ook steevast de andere forummers die een andere mening hebben.
Waarom neem je aan dat er in Marokko of Turkije voor mij zo'n bruid gereserveerd is? Wie ben ik? (Jij beweerde toch in een andere draad dat jij dat kon achterhalen a.d.h.v mijn IP-adres?)
Maar leer toch eens lezen jongentje! Een moderator van kifkif werkte bij een firma waar hij iedereen zijn privé gegevens kon achterhalen via het IP adres!!! blijkbaar moet de schrik er bij jou toch goed inzitten dat je dit maar niet krijgt doorgeslikt hé.

Citaat:
Leg eens uit, van waar komt het woord hoer?
Wie zijn "jullie" in je tekst?
Volgens mij komt het woord "hoer" van "hoeries": die grootogige maagden uit het islamitische paradijs. En jij noemt dat schelden? Je doet maar.

Citaat:
Je beweert dat je de ideologie bekritiseerd. Waarom moet je dan vb in de draad over gelijke kansen in het onderwijs, naar moslima's verwijzen in bewoordingen als "hoer" en "die vanachter hun geit komen".
Antwoord eens op de vraag : Is dit de ideologie bekritiseren of is dit mensen beledigen?
Misschien kan je beter mijn tekst even netjes quoten, inclusief de context. Importhuwelijken hebben niet enkel met de islamitische ideologie van eigen volk eerst te maken maar ook met het poco beleid in Europa.

Oud 20 april 2008, 09:33   #76
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar leer toch eens lezen jongentje! Een moderator van kifkif werkte bij een firma waar hij iedereen zijn privé gegevens kon achterhalen via het IP adres!!! blijkbaar moet de schrik er bij jou toch goed inzitten dat je dit maar niet krijgt doorgeslikt hé.
Je noemde Smals als zijnde die firma.
Stellen dat er iemand bij Smals aan alle gegevens kan van alle inwoners van België, is er ver over. Dat geloof ik niet.
Ik wacht nog altijd op je uitleg. Wat voor firma is Smals? Toon eens aan dat er daar iemand is die aan alle gegevens kan van alle inwoners van België

Citaat:
Volgens mij komt het woord "hoer" van "hoeries": die grootogige maagden uit het islamitische paradijs. En jij noemt dat schelden? Je doet maar.
Hoer komtvan het germaanse woord "har" = liefhebben in ongunstige betekenis. of van het oudnoors hora, overspelige vrouw; gotisch hors, echtbreker.

Als je naar een moslima verwijst met het woord "hoer" of met "die vanachter hun geit komen" dan is dat beledigen, dan is dat niet "een ideologie bekritiseren".

Citaat:
Misschien kan je beter mijn tekst even netjes quoten, inclusief de context. Importhuwelijken hebben niet enkel met de islamitische ideologie van eigen volk eerst te maken maar ook met het poco beleid in Europa.
Dat wil ik best, maar ik vind die draad niet terug. Dan kan ik meteen aantonen dat je weer aan het liegen bent. Het ging niet over import huwelijken. Het ging over het gelijke kansen decreet van het onderwijs.

En antwoord nu eens op de vraag:

P.S. Ik ben geen jongentje. Ik ben ook geen Turk noch Marokkaan. Ook daar ben je volkomen verkeerd.
Oud 20 april 2008, 10:01   #77
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je noemde Smals als zijnde die firma.
Stellen dat er iemand bij Smals aan alle gegevens kan van alle inwoners van België, is er ver over. Dat geloof ik niet.
Ik wacht nog altijd op je uitleg. Wat voor firma is Smals? Toon eens aan dat er daar iemand is die aan alle gegevens kan van alle inwoners van België
Beste,
Smals is een FIRMA, zoek het op.
dat jij niet gelooft dat een firma die de kruispuntbank beheert aan alle gegevens kan geraken, is jouw probleem. Voor mijn part hoef je er niet in te geloven.
Ik hoef niks aan te tonen, mijn posting was niet aan jou gericht maar aan de persoon in kwestie die netjes heeft gereageerd.
Dit is dan ook het laatste wat ik er aan JOU (die amper weet waarover het gaat) aan vuil ga maken: nogmaals: je hebt er niks mee te maken "meisje", indien je op kifkif hebt gepost k�*n het echter wel zijn dat al jouw gegevens werden genoteerd, daar heb ik dan weer niks mee te maken.

Citaat:
Hoer komtvan het germaanse woord "har" = liefhebben in ongunstige betekenis. of van het oudnoors hora, overspelige vrouw; gotisch hors, echtbreker.
haaa.... goed zo! Dat zullen het ginderboven toch DRUIVEN zijn zoals Luxenburg heeft kunnen aantonen. Moet verdomme wèl tegenvallen voor die zelfontploffers hé.

Citaat:
Als je naar een moslima verwijst met het woord "hoer" of met "die vanachter hun geit komen" dan is dat beledigen, dan is dat niet "een ideologie bekritiseren".
Ik wacht nog steeds op je letterlijke quote. Een geitenhoedster iemand "recht vanachter de geit" noemen is geen belediging, een boerenzoon komt ook "recht vanachter zijn koeien".
Het ligt toevallig niét in mijn cultuur om mensen een 'hoer' te noemen, dus wil ik toch wel een rechtstreekse quote van mijn woorden, volgende maal krijg je een melding aan de mods aan je mouw.

Citaat:
Dat wil ik best, maar ik vind die draad niet terug. Dan kan ik meteen aantonen dat je weer aan het liegen bent. Het ging niet over import huwelijken. Het ging over het gelijke kansen decreet van het onderwijs.
mij niet gelaten, als je het niet kan bewijzen dan zwijg je erover. Ik kan zo tig dingen aanhalen die "ik niet terugvind" maar die "jij wel gezegd hebt"... zeker als ik zo begrijpend lees als jij meent te mogen doen.

Citaat:
En antwoord nu eens op de vraag:
Het is niet omdat je een foute veronderstelling vijftig keer herhaalt dat ze juist is. QUOTE ME!

Citaat:
P.S. Ik ben geen jongentje. Ik ben ook geen Turk noch Marokkaan. Ook daar ben je volkomen verkeerd.
dan wordt het tijd je je dhimmistatus netjes openlijk verkondigt. Hoe heet het lief? Achmed of Mohammed?

Laatst gewijzigd door circe : 20 april 2008 om 10:02.
Oud 20 april 2008, 10:56   #78
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste,
Smals is een FIRMA, zoek het op.
dat jij niet gelooft dat een firma die de kruispuntbank beheert aan alle gegevens kan geraken, is jouw probleem. Voor mijn part hoef je er niet in te geloven.
Ik heb Smals opgezocht en vindt nergens terug dat Smals de kruispuntbank beheert.
De kruispuntbank is een overheidsinstelling die gegevens doorgeeft aan de instelling die de gegevens mag opvragen. Ze beheert zelf de gegevens niet.
Als jij hier beweert dat tenminste 1 persoon binnen Smals toegang heeft tot alle gegevens van alle inwoners van België, moet je dit kunnen aantonen.
Ik stel het tegendeel. Maar je antwoordt er niet op.
"Iedereen die voor of bij de overheid werkt heeft alleen een gecontroleerde toegang tot die gegevens die hij nodig heeft voor zijn werk, voor zijn domein. Het RIZIV, RVA, de pensioenen, de RSZ, de kinderbijslag,... kunnen alleen aan "hun" gegevens.

een voorbeeldje : de maximumfaktuur
Uitwisseling van de gegevens tussen de instellingen

Wanneer een ziekenfonds in de loop van het jaar vaststelt dat de uitgaven voor geneeskundige verzorging van een gezin een bepaalde drempel overschrijden, dan vraagt dit aan het RIZIV om hem mee te delen tot welke inkomenscategorie het gezin behoort. Deze categorie wordt berekend op basis van het inkomen van elk gezinslid. Op vraag van het RIZIV wordt bij de KSZ en de FOD Financiën een onderzoek opgestart om te bepalen of een gezin al dan niet in aanmerking komt voor de MAF.
bron : http://www.smals.be/site_nl/content/...eric_0031.html"

Citaat:
Ik hoef niks aan te tonen, mijn posting was niet aan jou gericht maar aan de persoon in kwestie die netjes heeft gereageerd.
Dit is dan ook het laatste wat ik er aan JOU (die amper weet waarover het gaat) aan vuil ga maken: nogmaals: je hebt er niks mee te maken "meisje", indien je op kifkif hebt gepost k�*n het echter wel zijn dat al jouw gegevens werden genoteerd, daar heb ik dan weer niks mee te maken.
Je posts stonden publiek op dit forum. Daar mag ik nog altijd op reageren.

Citaat:
Ik wacht nog steeds op je letterlijke quote. Een geitenhoedster iemand "recht vanachter de geit" noemen is geen belediging, een boerenzoon komt ook "recht vanachter zijn koeien".
Het ligt toevallig niét in mijn cultuur om mensen een 'hoer' te noemen, dus wil ik toch wel een rechtstreekse quote van mijn woorden, volgende maal krijg je een melding aan de mods aan je mouw.
de letterlijke quote :
http://forum.politics.be/showthread....13#post3282113
"Zoals het een goede multiKUL maatschappij beoogt wordt echter voorrang gegeven aan GOK kinderen: uw moeder kan nie lezen of schrijven en is een hoer, dan mag je binnen, of je spreekt thuis geen Nederlands, dat geeft je ook voorrang."
http://forum.politics.be/showthread....62#post3282662
"kijk eens naar Yasserke, diens moeder komt vers vanachter de geit"
Het ligt niet in je cultuur om iemand hoer te noemen? Maar je doet het wel.

Citaat:
mij niet gelaten, als je het niet kan bewijzen dan zwijg je erover. Ik kan zo tig dingen aanhalen die "ik niet terugvind" maar die "jij wel gezegd hebt"... zeker als ik zo begrijpend lees als jij meent te mogen doen. Het is niet omdat je een foute veronderstelling vijftig keer herhaalt dat ze juist is. QUOTE ME!
Nu ik dit bewezen heb kan je antwoorden op mijn vraag.
Is dit de ideologie bekritiseren of is dit mensen beledigen?

Citaat:
dan wordt het tijd je je dhimmistatus netjes openlijk verkondigt. Hoe heet het lief? Achmed of Mohammed?
Gebruik je het woord dhimmi tegen mij om een ideologie te bekritiseren of om te beledigen? Mijn man en ik zijn Belg. Mijn man zijn grootmoeder was wel Nederlandse, dus is hij geen zuivere Belg.
Je bent dus weeral mis.

Laatst gewijzigd door artisjok : 20 april 2008 om 10:57.
Oud 20 april 2008, 14:17   #79
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
moslims vragen erom om gehaat te worden
Jij ook blijkbaar.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2008, 14:19   #80
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat aardig van je: je bent tegen de islam, maar niet tegen de moslims?
Uiteraard, dat begrijpen we helemaal.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be