![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als rechts staat voor niet te laten dood bijten,zelfs door een Poedel wel dan zal U graag rechts willen zijn...
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die kinderen die hun speelkameraad voor hun ogen zien neerknallen, kunnen daar idd gemakkelijk een trauma aan overhouden.
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() Als rechts staat voor zo te panikeren dat schieten de enige oplossing lijkt vanaf het moment dat een hond aan uw broekspijpen zit te scharrelen, misschien wel op zoek naar een beentje-rijd-buitenkansje, dan ben ik extreem-links, met veel graagte....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
*150 dB stem*
Laatst gewijzigd door Maes_P : 18 juni 2008 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit soort honden bijt niet gewoon in een broekspijp wees daar maar zeker van,ik begrijp die agent dan ook heel goed,en ik zou hetzelde hebben gedaan ....
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sowieso, het geluid van een pistoolschot (iets wat je nooit verwacht om naast je oren te horen) vergeet je nooit meer.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
'De politie, uw vriend' krijgt een vieze bijklank op deze manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie maar dat je nooit in mijn broekspijp komt bijten...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() De flik heeft -volgens het artikel in HLN- een blauwe plek overgehouden aan de beet dankzij zijn combatboots. Hij is 2 WEKEN WERKONBEKWAAM.
![]() Met die combatboots had hij dat hondJE gewoon wat schoppen moeten verkopen... een wapen trekken & vuren is gewoon KNETTERGEK. Het was geen pittbull die hem naar de keel beet hé... ![]() Een beftekkel van een scheet hoog, komaan...
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn honden die mensen kunnen dood bijten,en honden mogen gewoon weg niet bijten,zo simpel is dat .....
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk, dat ik mijn buurvrouw ga aanraden haar Pekinees preventief te laten neerschieten. Je weet maar nooit...............
![]()
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zijt een zeveraar (zoals zo dikwijls)
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb al een paar keer op de schietstand vergeten mijn "potten" op te zetten, en hoewel uw oren een paar minuten "tuuten" ben je er geen 2 weken doof van. Zelfs niet van een .45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt dat ik dat niet in de gazet gelezen heb ?? Mijn hobbie is nochtans van de gazetten te volgen. En zoiets zou toch wel wat ophef geven, niet? (bij de weg, om mijn geheugen te testen, er is zo wel eens iets gebeurd, zowat 20 jaar terug geloof ik, in Ath, de stad van de Waalse "dieu", maar bijt me niet in mijn enkels als ik de bal hier wat mis sla.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gij zegt "hoogstens 2 keer schoppen ...", terwijl in dat gazettenartikel staat dat die agent eerst met een stoel geslagen had. Ja, wat is daar eigenlijk gebeurd in dat huis? eerstens, als iemand bij mij binnen komt, dan vliegt de hond in zijn mand, en die komt daar niet meer uit. En als die bezoeker aangeeft, zelfs "zonder woorden" dat ie zelfs dan nog ongerust is, dan gaat de hond in de keuken, met de keukendeur dicht. Maar, maar, als iemand met een stoel naar mijn hond slaagt, dan krijgt die wel onmiddellijk met mij te maken. Ik ben namelijk zowel bezorgd voor mijn hond, als voor mijn stoel. Die bezoeker ligt met zijn klikken en klakken buiten op straat, voor hij het beseft. Dus, mijn konklusie: dat verhaal klopt langs geen kanten, er zitten teveel gaten in. Afwachten of daar meer duidelijkheid in komt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga mij daar nu niet formeel over uitspreken maar op een schietstand is imo toch meer ruimte om het geluid van die knallen te laten "uitsterven" dan in een doorsnee living van, laat ons zeggen, 7 op 5m. Op een schietstand verwacht je die knallen ook, itt een woonkamer, wat het mijn inziens minder hard laat uitschijnen.
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier stopt mijn discussie nu zé ...