![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Heeft er iemand een stukje spacecake voor mij, zodat ik het eens met je juiste geestenstoestand kan herlezen?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Klassiekers zijn mensen die al meer dan 2000 jaar rond dezelfde pot draaien.
![]() |
![]() |
#65 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Een kind kan ervaren dat zijn ouders liefdevol -proberen te- zijn, zonder daarom hun diepste gedachten te kunnen doorgronden, laat staan 'machtiger' te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kind kan het bestaan van zijn moeder niet verklaren. Evenmin kent hij vrouwen zoals een vrouwendokter dat zou kunnen. Nog minder kan hij bewijzen dat zijn moeder zijn moeder is.
Maar als ze glimlachend boven zijn wiegje hangt, herkent hij meteen zijn mama. Zo ook met God. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Moet ik hier nu huilen, gieren, of mis ik gewoon mijn speen ?
Laatst gewijzigd door Andro : 22 juli 2008 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry Fozzy Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch wat ze zeggen over mensen die het voortduren over zichzelf willen hebben? Gelieve hierop niet openlijk te antwoorden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dan opgelost? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 juli 2008 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Hmm... ik converseer op mijn manier, is dat toegelaten Dhr Paulus ?
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 juli 2008 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan mij ook vergissen natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Het is U vergeven.
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1)Het is mogelijk zich een wezen voor te stellen waarvan het voorstelbaar is dat het niet zou bestaan. no prob, ik heb fantasie genoeg om aan een wezen te denken dat mogelijk niet bestaat, vb een eenhoorn 2) Dit nu is groter dan een wezen waarvan voorstelbaar is dat het niet bestaat. een grotere - of sterkere, of machtigere - eenhoorn dan die eerste eenhoorn waaraan ik dacht dus 3) Dus als men zich van datgene, dat het grootst denkbare is, kan voorstellen, dat het niet bestaat, dan is dat niet het grootst denkbare. ik kan perfect aan iets zeer machtigs, de allermachtigste eenhoorn, denken en tegelijkertijd me voor stellen dat die niet bestaat, Anselmus onderschat mijn voorstellingsvermogen 4) Dit is echter een onverzoenbare tegenstrijdigheid. Waarom, ik heb juist aangetoond dat ik wel perfect een supermachtig fantasiewezen kan bedenken, en toch er van uit gaan dat het niet bestaat, weerom, Anselmus onderschat mij 5) Daarom is er werkelijk een wezen, dat het grootst denkbare is, zodat het ook onmogelijk is om te denken dat het er niet is; en dit zijt Gij, O Heer onze God.... Ik kan me best voorstellen dat God niet bestaat, Anselmus onderschat het menselijk voorstellingsvermogen aan 100 int uur. Noem mij eender welk grootst denkbare wezen, en ik kan me voorstellen dat het er niet is... Ik zou me zelfs kunnen voor stellen dat Anselmus niet bestaat, al stond hij voor mij 6) Want als het verstand zich een hoger wezen dan u zou kunnen voorstellen, zou het schepsel boven de Schepper verheven zijn, en dat is absurd ik kan me gerust voor stellen dat als de Schepper een papa en mama had, dat die machtiger zouden zijn dat de Schepper zelf, waarom zou dat absurd zijn? Omdat Anselmus daar niet zelf aan gedacht heeft?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |