![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Waarmee vergelijk je de stank van het Pi-forum? | |||
Een toilet in Brussel Noord |
![]() ![]() ![]() |
11 | 44,00% |
Mijn oksels |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
Mijn onderbroek |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
Mijn sokken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een verbrandingsoven in Roemenië |
![]() ![]() ![]() |
12 | 48,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat er meerdere fora naast elkaar kunnen bestaan, maar dat we elkaar het licht in de ogen moeten gunnen.
Momenteel is er inderdaad een hoop wrok tussen de twee fora, maar ik hoop dat die wegebd en we moeten ook eens in een andere dan in een politics vijver gaan vissen om het andere forum uit te breiden. Het moet geen kopie van politics zijn. Na verloop van tijd zal iedereen wel zien welk forum hem het best bevalt. Over het forum uit de enquête spreek ik me niet uit. Persoonlijk ligt het me minder, maar om het af te breken ... dat gaat me iets te ver. |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er worden hier verschillende dingen gezegd: 1) Bashen Zoals al gezegd door duupje gebeurde het simultaan van beide partijen op beide fora. hier heeft de moderatie gewoon de 5 haattopics gedeletet bij ons blijft het er gewoon staan. ikzelf zag wel een groot verschil: waar sommige individuen op dit forum op de man spelen bleef bij ons de kritiek beperkt op de moderatie. ok het zou niet mogen. persoonlijk lig ik er niet wakker van. morgen is dat bashen over: het is tof om 2 dagen mopjes te maken. nadien steekt het voor iedereen tegen. 2) Forumnarren zoals Hans die even overal vive la belgique komen zetten wie zijn wij om dat tegen te houden, niemand hoeft erop te reageren, en hans gaat niet blijven dezelfde zever verkondigen. Noot: Worden brepaalde individuen te storend, dan kan steeds een stemming tot tijdelijke time out bediscussieerd worden Laatst gewijzigd door Europlia : 29 oktober 2007 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 29 oktober 2007 om 23:23. |
||
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Ik denk dat narren op elk forum aanwezig zijn en dat we die niet kunnen uitsluiten.
Dit vond ik een goed voorstel: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1425 |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() OMG
![]() ![]() ![]() ![]() Mja, ik denk dat ik me ook maar ga registreren op dat forum. Dan heb ik tenminste nog een kans om aan de top te staan ![]() Verder moet ik zeggen dat de gang van zaken hier de laatste dagen helemaal niet naar mijn zin waren. ![]() Men kan niet zo maar de accounts willekeurig verwijderen naar eigen goeddunken. We leven in een beschaafde maatschappij, laat het er op onze forums ook beschaafd en rechtvaardig aan toe gaan. Die gasten zijn totáál onterecht geband. Verder vind ik ook dat dit forum vééééél té groot is en niet meer opvolgbaar. Op een kleiner forum kan men veel persoonlijker zijn en de zaken allemaal beter opvolgen. Is dan ook veel aangenamer om naartoe te gaan. Veel mensen zijn van zulk groot forum als dit hier afgeschrikt, en komen niet terug. Dus: we moeten het nieuwe forum een kans geven om het tot een leuk en aangenaam forum te laten worden, en het moet ook niet té groot worden. Gewoon op mensenmaat! ![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aub, wacht tot morgen met u op het nieuwe forum in te loggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Het nieuwe forum ligt blijkbaar offline voor het moment
|
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Echter: het forum is momenteel niet bereikbaar, daarnet wel.
![]() Ik al me dan maar morgen registreren. |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Ik kan wel bepaalde delen modereren, maar ik krijg het ook niet recht.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|