![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
edit: bron
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 17 oktober 2008 om 12:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 oktober 2008 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ze nog nooit persoonlijk aan de deur gehad. Ik heb mij altijd voorgenomen om hen in dat geval binnen te vragen voor een tas thee of koffie.
Naastenliefde is iets fijn - iedereen heeft er alle waardigheid toe.
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
DAN wordt het pas echt gezellig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat zij bizarre dingen met mijn gegevens willen doen en opdringerig zijn, weerhoudt mij er hoegenaamd niet van om hen vriendelijk iets te drinken aan te bieden. Dat geldt overigens niet enkel voor hen, maar voor iedereen die aan de deur komt.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Hmm ze weigeren vaccins. Weigeren ze ook antibiotica ?
Dan kan het probleem van fundi gelovigen zichzelf snel oplossen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 17 oktober 2008 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nee, wat er aan de hand is is dat dokters ervan uit gaan dat polio niet meer voorkomt en dus nooit denken aan polio bij een diagnose. En dan kan komt er natuurlijk geen polio meer voor ... . Daarnaast door onze verbeterde levensomstandigheden waren de kinderziekten sowieso al op de terugweg nog voor vaccinatie. En wat doet het er toe voor u als u en uw kinderen gevaccineerd zijn worden jullie toch niet ziek ? Dus wat is het probleem ? Of ben je bang dat uw vaccin niet werkt of niet goed werkt ? Ik ben voor vrijheid ook op dit vlak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is eigenlijk heel simpel: in deze kleine plattelandsparochie kent iedereen iedereen wel. Wanneer er een huis wordt verkocht, doet dit nieuws de ronde als een lopend vuurtje. Dus wordt dit door de mensen van de parochieploeg genoteerd - gewoonlijk degene die het dichtst in de buurt woont - en komt dit even ter sprake op de maandelijkse vergadering. Daar wordt afgesproken wie dit huisbezoek voor zijn rekening wil nemen. We zorgen ervoor dit steeds met tweeën te doen, en we hoeden ons ervoor mensen lastig te vallen. Bij het minste negatieve signaal excuseren we ons en gaan we weer weg. In de 11 jaar dat ik dit doe heb ik slechts één enkele keer een negatieve reactie gekregen. De bewoners bleken zich overigens niet in de buurt te integreren en binnen de kortste keren stond hun huis alweer te koop. Voor het overige geen enkele negatieve ervaring hiermee gehad, maar wel al een paar heel fijne. Zo hebben we bvb. een paar jaar geleden een nieuw lid voor onze parochieploeg kunnen recruteren. Het jonge echtpaar was immers zélf actief in hun oude parochie, en ze waren maar wát blij dit engagement in hun nieuwe woonomgeving een vervolg te kunnen geven. Tot groot genoegen van de "oudgedienden"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wist u dat polio past echt epidemische vormen aannam in de 20 ste eeuw. Verstedelijking wordt naar voor geschoven als 1 van de redenen. Dat het aantal gevallen sinds de start van de wereldvaccinatieprogramma gedaald is van 350000 gevallen in 1988 tot 1310 gevallen in 2007. Durft u nog steeds beweren dat vaccinatie niet succesvol was? ik ben zeker dat dit kindje graag een verplicht vaccin gekregen had.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eén negatieve reactie, doch geen nood, ze wensten zich toch niet te integreren. Effe lekker sarcastisch doen... Nogal wiedes dat dat gezin zich niet wenste te "integreren". Na hun weigering om deel te nemen aan parochiale activiteiten werden ze door de rest van het plattelandsdorp met de nek aangekeken en compleet genegeerd. Een mens zou voor minder zijn huis terug verkopen... ![]()
![]() |