![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de meeste mensen ervan overtuigd zijn dat Bush een puinhoop heeft achtergelaten.
Degene die de puinhoop eerst moet ruimen heeft altijd een negatief imago. De Republikeinen wilden uiteindelijk niet zelf de puinhoop gaan ruimen, maar zich eerder de volgende vier jaar gaan herbronnen, terwijl ze de democraten de vuilnis laten ophalen die G.W. heeft achtergelaten. Hoe doe je dat? a) Je doet net alsof je een goede kandidaat erop afstuurt. McCain heeft vast en zeker alle mogelijke geschikte talenten en credentials, maar de mens is 74. Moest hij verkozen geworden zijn en hij deed iets mis, "lag dat aan zijn leeftijd/gezondheid/ouderdom"...; b) Je kiest een "geschikte" vice-president. Buiten het feit dat Bassie ook te oud was, en Claudia Schiffer te intelligent bleek, konden ze geen betere kandidate vinden. het was VROUW, had een kont, zag er goed uit en braakte woordjes uit. Stel dat ze McCain verkozen hadden én hij was het hoekje omgegaan, dan konden ze de deplorabele situatie van het land nog steeds wijten aan het feit dat er een "spleet" verkozen was geweest. De republikeinen WILDEN geen president van hun partij om nu de kolen uit het vuur te gaan halen in Iran! ----------------------------- De Democraten: tja, wat moeten ze. Ze zijn de gedoodverfde winnaars. Gaan ze hun "wasps" of hoe heten ze? White American Chauvinist Pigs... sorry nee, white american silly people? ook niet ... enfin, iedereen weet wie ik bedoel, gaan ze dié gasten de beerput van bushybush laten opruimen? ben je mal! Neenee, als ze toch moeten winnen gaan ze reservepersoneel inzetten a) een vrouw (intelligent, ervaren, onderlegd, alles wat je wil.... maar : EEN FEMELLEKE clinton b) een ander soort minderheid: (ok, well bred hoor, ze zijn niet gek die democrats), dus een gekleurde witte! ook intelligent, well bred door witte familieleden, én het KLEURTJE. Als het foutloopt kunnen de Democrats nadien nog altijd zeggen dat het ofwel aan het Femelleke lag, ofwel aan het kleurtje Get the picture? Iemand iets over Biden gehoord? Ik alvast niet. Was bladvulling. --------------- En als het foutloopt bij BO ? Dan ligt het aan het couleureke natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 november 2008 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben er dus over nagedacht als ik u probeer samen te vatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dacht je soms dat ze daarover dobbelden of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn de WASPS? Blijkbaar zijn het bij de Democraten geen WASPS, maar WASCS dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 november 2008 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs slegie begrijpt dat: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Een schitterende Obama speech van 18 maart, in Philadelphia (Pa), waarschijnlijk uit de tekstverwerker van de 26-jarige Jon Favreaux: A more perfect union
Het stuk over Wright is helemaal opmerkelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het feit dat zoveel nadruk wordt gelegd op de kleur en dus het anders zijn, zorgt in mijn ogen eerder voor een uitdieping van de wij-zij kloof dan dat geëvolueerd wordt naar het nog amper opmerken van de kleur. Ik ben blij voor de Amerikanen dat ze voor het minste kwaad hebben gekozen maar moest er niet zoveel heisa gemaakt worden rond zijn kleur, ik denk dat ik ze geeneens had opgemerkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
en hoezo? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De dag dat een atheistische homo president wordt zal ik nog waarschijnlijk niet meemaken. ![]() Persoonlijk kan het me geen barst schelen wat iemand is. Het komt erop aan wat iemand doet. De rest is allemaal maar verpakking
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Btw. Pim Fortuyn heeft ongelofelijk veel bijgedragen aan de acceptatie van homo's in Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nu wil me al een zwarte James Bond hebben.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bewijzen daarvan? Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 6 november 2008 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Of iemand met het syndroom van Down? Of nee, die hebben we momenteel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |