![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is net het grappige aan droso's hele zaak. Enerzijds komen klagen dat de moderatie subjectief is en racistische praat laat staan, maar langs de andere kant wel vrolijk blijven posten op het forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem met het verwijderen van expliciete beelden. Ik vind dat er te weinig verwijderd worden. Ik vind het ook niet kunnen hoe "integratie en immigratie" misbruikt wordt doordat over ieder krantenartikel daar een draad wordt opgestart. Enkel met de bedoeling haat te spuien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten daar dan ook foto's van uiteengerukte lichamen na een bomaanslag worden getoont ??? ![]() Een meerwaarde zou ik het niet noemen , en degenen die het wensen te zien kunnen dit idd via een link gaan bekijken ... Anders gaan beide partijen heel den draad volzetten met foto's van zo'n dingen , en dat is niet smakelijk meer ... (Maar 't geeft me wel een idee om op k&k een gruweldraadje op te starten ... ![]() Citaat:
De hamer en sikkel die ook symbool staat voor onderdrukking duikt hier ook regelmatig op ...Avatars van sovjetmassamoordenaars en zelfs afbeeldingen die belgië verheerlijken ![]() Ieder heeft z'n eigen mening en z'n eigen manier om die naar voor te brengen ... En 't is niet omdat mijn mening de enige juiste is dat de anderen nix mogen zeggen of laten zien hé ... ![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dit niet expliciet? Laatst gewijzigd door artisjok : 8 februari 2009 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of Mohammeds die een zwijn neuken... Van mij mag dat allemaal hoor, maar als het criterium voor censurering luidt dat het voor bepaalde mensen shockerend kan zijn, waarom is de moderatie dan zo selectief?
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Persoonlijk vind ik het maar flauw , zeker als je weet dat het in sommige Vlaamsgezinde kringen gebruikt wordt als voorbeeld om te laten zien hoezeer wallonië met de ¨****** van Vlaanderen kan blijven spelen onder het goedkeurend oog van "belgië" ... Maar om daar nu over te gaan roepen ... Er zijn hier ergere dingen op het forum te zien hoor ... ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij was het een Vlaamse leeuw die de Waalse haan pakt met geweld. Het is best mogelijk dat dit niet het ergste is op het forum, maar dit is geen excuus. Ik heb nooit begrepen dat dit bleef staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog geen expliciet racisme hier op het forum aangetroffen. Slechts gefulmineer.
Fruitvliegje, ben je zo'n superduperantifa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is op dit forum ook iemand met een avatar van een Vlaamse leeuw die in vlammen opgaat. Heb je ons daarover al horen bleiten bij de moderatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik vind dit niet van dezelfde orde als de leeuw die de haan pakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA'ers die die Belgische vlag destijds verbrand hebben zijn nadien door de partij teruggefloten. Zeg jij me eens hoeveel mensen die ooit de Vlaamse vlag besmeurden hiervoor al hun excuses aanboden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom werden ze terug gefloten?
Alleja wat is er erg aan een vlag verbranden (behalve luchtvervuiling die vrijkomt bij het verbranden) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Welk nut heeft het een onderbouwd antwoord te formuleren als reactie op een niet-onderbouwde scheldpartij?
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En kijk nu eens waar ik nu weer een ban voor kreeg: http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=97
Het gezegde "parels voor de zwijnen" parafraseren, niet eens naar iemand in het bijzonder gericht én dat nog eens expliciet verduidelijkt aan de moderatie. Intussen ook nog geen antwoord gekregen op dit: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=52 Ondertussen blijft het in 'integratie en immigratie' bulken van de fait-divers criminele berichten met de overduidelijke bedoeling om hele bevolkingsgroepen te criminaliseren. Ik vrees dat ik daar een paar keer te veel op gewezen heb. Het zou me niet verbazen dat het opperhoofd van dit forum zijn handlangers de opdracht heeft gegeven om mij zoveel mogelijk de mond te snoeren. Na al die 'toevalligheden' maak je mij niet meer wijs dat die mannen geen verborgen agenda hebben. Goed bezig hier op racistpolitics.be, héél goed bezig... Mij zie je hier niet meer terug.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga eens kijken wat er van dat subforum geworden is. Zelfs deze draad http://forum.politics.be/showthread.php?t=119158 die duidelijk onder maatschappij en samenleving hoort te staan, wordt niet verplaatst. |
|
![]() |
![]() |