Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2009, 20:09   #61
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik zou niet op een forum blijven waar moderators over mij liegen, ze.
Dat is net het grappige aan droso's hele zaak. Enerzijds komen klagen dat de moderatie subjectief is en racistische praat laat staan, maar langs de andere kant wel vrolijk blijven posten op het forum.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2009, 20:29   #62
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Omdat het over het tonen van expliciete beelden gaat ???
Fotootjes van dode joodse of palestijnse kinderen posten om een discussie beter te maken ?
'k weet niet hoor . Maar het is wel vervelend om een draad te lezen als die er uitziet als een horrorfilm . . .
Mss kunnen de mods een apart subforum maken waar we om ter meest gruwelijke beelden kunnen plaatsen ... Mss wat op palen gespietste hoofden om de één of andere discussie over houtbewerking wat kleur mee te geven ...
Ik vind iedere discussie over censuur interessant.
Ik heb geen probleem met het verwijderen van expliciete beelden.
Ik vind dat er te weinig verwijderd worden.

Ik vind het ook niet kunnen hoe "integratie en immigratie" misbruikt wordt doordat over ieder krantenartikel daar een draad wordt opgestart. Enkel met de bedoeling haat te spuien.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2009, 20:40   #63
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat het over het tonen van expliciete beelden gaat ???
Fotootjes van dode joodse of palestijnse kinderen posten om een discussie beter te maken ?
'k weet niet hoor . Maar het is wel vervelend om een draad te lezen als die er uitziet als een horrorfilm . . .
Mss kunnen de mods een apart subforum maken waar we om ter meest gruwelijke beelden kunnen plaatsen ... Mss wat op palen gespietste hoofden om de één of andere discussie over houtbewerking wat kleur mee te geven ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Bovendien vind ik dat er wel degelijk situaties zijn dat het posten van de foto relevant is. In mijn geval zat ik in een discussie met de heer Ostyn die in zijn verdediging van Israel een nogal grove abstractie maakte van het slachtofferleed.

Daarbij komt nog dat er nogal selectief wordt omgesprongen met de beoordeling of iets 'expliciet' of 'shockerend' is. Avatars die een WaalseHaan-in-de-kont-geneukt-door-een-VlaamseLeeuw, nazi's en nazicollaborateurs, white power-symbolen e.d. afbeelden, vormen kennelijk geen enkel probleem...
Oud 8 februari 2009, 21:00   #64
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila
Bovendien vind ik dat er wel degelijk situaties zijn dat het posten van de foto relevant is. In mijn geval zat ik in een discussie met de heer Ostyn die in zijn verdediging van Israel een nogal grove abstractie maakte van het slachtofferleed.
Net zoals er mensen zijn die de Israelische slachtoffers weglachen als zijnde quasi onbestaande ...
Moeten daar dan ook foto's van uiteengerukte lichamen na een bomaanslag worden getoont ???
Een meerwaarde zou ik het niet noemen , en degenen die het wensen te zien kunnen dit idd via een link gaan bekijken ...
Anders gaan beide partijen heel den draad volzetten met foto's van zo'n dingen , en dat is niet smakelijk meer ...
(Maar 't geeft me wel een idee om op k&k een gruweldraadje op te starten ...)

Citaat:
Daarbij komt nog dat er nogal selectief wordt omgesprongen met de beoordeling of iets 'expliciet' of 'shockerend' is. Avatars die een WaalseHaan-in-de-kont-geneukt-door-een-VlaamseLeeuw, nazi's en nazicollaborateurs, white power-symbolen e.d. afbeelden, vormen kennelijk geen enkel probleem...
Weer zoiets dat bij alle politieke strekkingen te vinden is ...
De hamer en sikkel die ook symbool staat voor onderdrukking duikt hier ook regelmatig op ...Avatars van sovjetmassamoordenaars en zelfs afbeeldingen die belgië verheerlijken ...
Ieder heeft z'n eigen mening en z'n eigen manier om die naar voor te brengen ...
En 't is niet omdat mijn mening de enige juiste is dat de anderen nix mogen zeggen of laten zien hé ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2009, 21:04   #65
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Net zoals er mensen zijn die de Israelische slachtoffers weglachen als zijnde quasi onbestaande ...
Moeten daar dan ook foto's van uiteengerukte lichamen na een bomaanslag worden getoont ???
Een meerwaarde zou ik het niet noemen , en degenen die het wensen te zien kunnen dit idd via een link gaan bekijken ...
Anders gaan beide partijen heel den draad volzetten met foto's van zo'n dingen , en dat is niet smakelijk meer ...
(Maar 't geeft me wel een idee om op k&k een gruweldraadje op te starten ...)

Weer zoiets dat bij alle politieke strekkingen te vinden is ...
De hamer en sikkel die ook symbool staat voor onderdrukking duikt hier ook regelmatig op ...Avatars van sovjetmassamoordenaars en zelfs afbeeldingen die belgië verheerlijken ...
Ieder heeft z'n eigen mening en z'n eigen manier om die naar voor te brengen ...
En 't is niet omdat mijn mening de enige juiste is dat de anderen nix mogen zeggen of laten zien hé ...
Wat vind je van de "Avatars die een WaalseHaan-in-de-kont-geneukt-door-een-VlaamseLeeuw" ?
Is dit niet expliciet?

Laatst gewijzigd door artisjok : 8 februari 2009 om 21:04.
Oud 8 februari 2009, 21:08   #66
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat vind je van de "Avatars die een WaalseHaan-in-de-kont-geneukt-door-een-VlaamseLeeuw" ?
Is dit niet expliciet?
Of Mohammeds die een zwijn neuken... Van mij mag dat allemaal hoor, maar als het criterium voor censurering luidt dat het voor bepaalde mensen shockerend kan zijn, waarom is de moderatie dan zo selectief?
Oud 8 februari 2009, 21:10   #67
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dit niet expliciet?
De basis daarvan ligt als ik me niet vergis in de afbeelding van een waalse haan die het bij een Vlaamse leeuw doet (Of het was dien Tom Lannoy die dat voor z'nen anti Vlaamse show begon , 'k ben er al niet zeker meer van )...
Persoonlijk vind ik het maar flauw , zeker als je weet dat het in sommige Vlaamsgezinde kringen gebruikt wordt als voorbeeld om te laten zien hoezeer wallonië met de ¨****** van Vlaanderen kan blijven spelen onder het goedkeurend oog van "belgië" ...

Maar om daar nu over te gaan roepen ... Er zijn hier ergere dingen op het forum te zien hoor ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 8 februari 2009, 21:15   #68
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
De basis daarvan ligt als ik me niet vergis in de afbeelding van een waalse haan die het bij een Vlaamse leeuw doet (Of het was dien Tom Lannoy die dat voor z'nen anti Vlaamse show begon , 'k ben er al niet zeker meer van )...
Persoonlijk vind ik het maar flauw , zeker als je weet dat het in sommige Vlaamsgezinde kringen gebruikt wordt als voorbeeld om te laten zien hoezeer wallonië met de ¨****** van Vlaanderen kan blijven spelen onder het goedkeurend oog van "belgië" ...

Maar om daar nu over te gaan roepen ... Er zijn hier ergere dingen op het forum te zien hoor ...
Wat de basis is/was stond er niet bij uitgelegd.
Volgens mij was het een Vlaamse leeuw die de Waalse haan pakt met geweld.
Het is best mogelijk dat dit niet het ergste is op het forum, maar dit is geen excuus.
Ik heb nooit begrepen dat dit bleef staan.
Oud 8 februari 2009, 21:17   #69
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Ik heb nog geen expliciet racisme hier op het forum aangetroffen. Slechts gefulmineer.

Fruitvliegje, ben je zo'n superduperantifa?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2009, 22:01   #70
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat de basis is/was stond er niet bij uitgelegd.
Volgens mij was het een Vlaamse leeuw die de Waalse haan pakt met geweld.
Het is best mogelijk dat dit niet het ergste is op het forum, maar dit is geen excuus.
Ik heb nooit begrepen dat dit bleef staan.
Mja , je vroeg me wat ik er van vond hé ...
Oud 8 februari 2009, 22:30   #71
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Mja , je vroeg me wat ik er van vond hé ...
Ja, dat is juist.
Als ik het goed begrijp vind je het flauw, maar moet het niet gecensureerd worden.
Maar ik begrijp nog niet goed waarom niet.
Oud 17 februari 2009, 12:16   #72
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik kan er niet tegen dat de mods onwaarheden verkondigen.
Wat een ellende toch!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2009, 14:27   #73
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dit niet expliciet?
Er is op dit forum ook iemand met een avatar van een Vlaamse leeuw die in vlammen opgaat. Heb je ons daarover al horen bleiten bij de moderatie?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2009, 19:02   #74
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Er is op dit forum ook iemand met een avatar van een Vlaamse leeuw die in vlammen opgaat. Heb je ons daarover al horen bleiten bij de moderatie?
Er staat duidelijk bij waarop deze avatar een reactie is.
En ik vind dit niet van dezelfde orde als de leeuw die de haan pakt.
Oud 18 februari 2009, 06:53   #75
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er staat duidelijk bij waarop deze avatar een reactie is.
En ik vind dit niet van dezelfde orde als de leeuw die de haan pakt.
De N-VA'ers die die Belgische vlag destijds verbrand hebben zijn nadien door de partij teruggefloten. Zeg jij me eens hoeveel mensen die ooit de Vlaamse vlag besmeurden hiervoor al hun excuses aanboden?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2009, 13:22   #76
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Waarom werden ze terug gefloten?
Alleja wat is er erg aan een vlag verbranden (behalve luchtvervuiling die vrijkomt bij het verbranden)

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2009, 14:22   #77
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En het toppunt is: de moderatie vindt zich blijkbaar te goed om een onderbouwd antwoord te formuleren op de bedenkingen die ik meermaals heb geuit.
Welk nut heeft het een onderbouwd antwoord te formuleren als reactie op een niet-onderbouwde scheldpartij?
Oud 22 februari 2009, 16:33   #78
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

En kijk nu eens waar ik nu weer een ban voor kreeg: http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=97
Het gezegde "parels voor de zwijnen" parafraseren, niet eens naar iemand in het bijzonder gericht én dat nog eens expliciet verduidelijkt aan de moderatie.

Intussen ook nog geen antwoord gekregen op dit: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=52

Ondertussen blijft het in 'integratie en immigratie' bulken van de fait-divers criminele berichten met de overduidelijke bedoeling om hele bevolkingsgroepen te criminaliseren. Ik vrees dat ik daar een paar keer te veel op gewezen heb. Het zou me niet verbazen dat het opperhoofd van dit forum zijn handlangers de opdracht heeft gegeven om mij zoveel mogelijk de mond te snoeren. Na al die 'toevalligheden' maak je mij niet meer wijs dat die mannen geen verborgen agenda hebben.

Goed bezig hier op racistpolitics.be, héél goed bezig... Mij zie je hier niet meer terug.
Oud 22 februari 2009, 17:04   #79
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En kijk nu eens waar ik nu weer een ban voor kreeg: http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=97
Het gezegde "parels voor de zwijnen" parafraseren, niet eens naar iemand in het bijzonder gericht én dat nog eens expliciet verduidelijkt aan de moderatie.

Intussen ook nog geen antwoord gekregen op dit: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=52

Ondertussen blijft het in 'integratie en immigratie' bulken van de fait-divers criminele berichten met de overduidelijke bedoeling om hele bevolkingsgroepen te criminaliseren. Ik vrees dat ik daar een paar keer te veel op gewezen heb. Het zou me niet verbazen dat het opperhoofd van dit forum zijn handlangers de opdracht heeft gegeven om mij zoveel mogelijk de mond te snoeren. Na al die 'toevalligheden' maak je mij niet meer wijs dat die mannen geen verborgen agenda hebben.

Goed bezig hier op racistpolitics.be, héél goed bezig... Mij zie je hier niet meer terug.
Good riddance. Ga maar een ander forum vervuilen met je complottheoriëen en persoonlijke aanvallen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2009, 17:09   #80
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Good riddance. Ga maar een ander forum vervuilen met je complottheoriëen en persoonlijke aanvallen.
Ik zou toch ook eens willen weten waarom het toegestaan is om voor ieder krantenartikel een of meer draden op te starten onder I&I.
Ga eens kijken wat er van dat subforum geworden is.

Zelfs deze draad http://forum.politics.be/showthread.php?t=119158 die duidelijk onder maatschappij en samenleving hoort te staan, wordt niet verplaatst.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be