![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik zie het iets groter, nl het belang en de vooruitgang van de mensheid. Megalomaan, and I like it ![]() Citaat:
Citaat:
En morgen gaat een drukke dag worden. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn soms geen alternatieven Pinda, Deal with it.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gewoon een kleine tussenwerping:
Geen dierproeven - geen chemotherapie voor kanker. Alle kankerpatiënten zonder meer laten overlijden? ![]() Ook als uw moeder - vader - kind - partner kanker krijgt? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() nvm, zie flanel
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 30 september 2009 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() insuline is ontdekt dmv dierproeven. Ik denk dat diabetespatienten daar heel blij mee zijn
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burger
|
![]() Foei!
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik proef liever van dieren dan op dieren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() We kunnen ook apolitieke nichten uit Merelbeke gebruiken.
Ze zorgen niet voor nageslacht en dragen verder ook niets bij tot de maatschappij. Er gaat dus niets verloren.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit daar niet mee in inderdaad. 't Zijn dan ook lagere levensvormen.
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geen bewustzijn...euhm dieren hebben wel degelijk een bewustzijn. Waar haal je dat nu weer vandaan? Dit is al lang geleden bewezen hoor. Enkel dieren als mieren en vliegen maken handelingen die puur instinctief zijn. Probeer het dus nog eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Waarom wordt het vanzelfsprekend geacht dat mensen boven dieren staan, maar wanneer ik differentieer tussen verschillende soorten mensen ik meteen word aangevallen?
Wat is dat voor hypocrisie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je heel trots op zijn. Bravo. Nee, je hebt een wettelijke toelating welke geschreven is door een paar bureaucraten. Het recht heb je nog steeds niet. Nogmaals gewetenloze dierenbeul, een spuitje om het voor altijd in te laten slapen? Is het diertje dan hersendood ofzo tot de tests zijn afgewerkt waarna het sterft? Ta, ik kan er niet aan doen dat jij plezier hebt in je werk om dieren ziektes te geven en experimenten erop uit te oefenen waardoor ze afzien. Je moet echt trots zijn. Stilstaan is stilstaan, gewone vooruitgang is vooruitgang. Lulz, er is wel een alternatief, is al jaren bekend. Zelfs al is er geen alternatief dan nog vind ik dat dierenproeven moeten stoppen omdat we het recht niet hebben. Als er geen alternatieven zijn dierenbeul, dan wil dit nog niet zeggen dat er dieren door moeten afzien omdat het ons dan goed uitkomt. Waar willen we naartoe, dat de mens 249 jaar kan gaan worden? Mensen worden nu eenmaal ziek en daar moeten we ons dan ook maar bij neerleggen op een gegeven moment.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat je kankerpatieten zomaar moet laten sterven, nee gebruik de technieken die er zijn maar verder onderzoek moet zonder dierenproeven gebeuren vind ik. Ik heb familie en bekenden verloren aan kanker, ook dierenleed heeft dit niet kunnen voorkomen. Indien men morgen sigaretten van de markt haalt zal dit al heel wat meer kankerdoden voorkomen dan alle testen die nu op dieren worden uitgevoerd. Indien men vroeger niet zoveel asbest had gebruikt zou men ook al veel kankers kunnen voorkomen welke ook niet gered zijn door dierenproeven. Misschien had men en moet men eens wat minder chemicalien en andere afvalstoffen overal in water en overal storten welke kankers veroorzaken en waardoor toch nog enorm veel mensen sterven ondanks de dieren die al zijn mishandeld om wat testen te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik had liever dierenrechten gehad dan ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zijn het lagere levensvormen?
![]() |
![]() |