![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=carolus66;4478990]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom kom je niet met argumenten om mij ervan te overtuigen dat men geen genocide pleegt in Afghanistan en dat men niet de papaverteelt bestrijdt maar juist zijn aandeel hierin beschermt, op kosten van de belastingbetaler. Zelf jij moet toch bekend zijn met berichten dat de papaverteelt toeneemt, juist waar ook de Nederlanders actief zijn met hun 'opbouw missie.' Hollanders staan hun zonen en dochters als soldaten af aan de bescherming van de internationale drugshandel. Dat is al eeuwen een feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten aanzien van de twaalfjarigen baseer ik mij op de media, wat er in de praktijk gebeurt. In deze kwestie gaat het slechts om het belang van degenen die verdienen aan drugshandel, niet het belang van families die kapot worden gemaakt. Men zou kunnen zeggen dat in de oorlogsgebieden bij de belaagde bevolking er dagelijks sprake is van aanslagen zoals in New York, Madrid of London. Duitsland bombardeert burgers die zich verzamelden om gestolen trucks met benzine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 december 2009 om 13:18. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik de aanwezigheid van buitenlandse troepen daar geen goede zaak!Ik geloof niet in de nobele bedoelingen van Amerika, maar wat jij beweert over het afstaan van zonen er dochters ter bescherming van drugshandel is evengoed onzin! Waarom biedt jij niet eens je verontschuldigingen aan? Zeg niet dat je niet zou weten waarvoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Schepen
|
![]() [quote=Egmond Codfried;4480724]Welke democratie?
diegene die wij in het westen hier kennen; indien u niet tevreden bent, kan u steeds elders gaan wonen. Geschiedenis is een reconstructie van het verleden en kan gebruikt worden om op basis van vorig gedrag een voorspelling te doen op toekomstig gedrag. Bij de geschiedschrijving gaat het al fout als men zich baseert op media berichten geschreven door zogenaamde journalisten die in dienst zijn van de status quo, de macht die elke 50-60 jaar een grote schoonmaak houdt onder de mensen die ze eerst massaal naar europa haalden. en geschiedenisboeken zijn absoluut en puur objectief...tuuuuuuuuuuurlijk! Je intellectuele vermogens zijn duidelijk aan de lage kant en ik begrijp niet waarom ongeinformeerde mensen geen moeite doen zich te informeren. komende van als jij die ongemanierd is in de hoogste graad is dat uiteraard een vreselijke slag in het gezicht.... En wat zou dat moeten bewijzen? De assertieve Joodse schrijvers en organisaties vandaag zijn tegen zwarten en moslims, men noemt niet eens de zwarten die onder Hitler werden vermoord alsof men zulks goedkeurt waar het zwarten betreft. De zwarten en moslims zijn nu het slachtoffer van de joodse Europeanen en de Indo's die hun assimilatie hiermee zullen vervolmaken als 'echte' Nederlanders. Het ware Nederlandersschap ligt in de omhelzing van genocide, het goedpraten van genocide. in mijn simpele leefwereld bewijst dat alles. ga je trouwens even helpen aan introspectie te doen: vermits jij zo overtuigd bent van je eigen goed, je eigen "geweldigheid" en vermits jij de enige bent die dat denkt, meer nog, anderen denken net het tegenovergestelde...meestal is dat geen goed teken....funny farm people voelen zich ook nooit begrepen. snap je? en nogmaals, indien nederland u niet zint, gebruik dan de allergrootste vrijheid die wij hier kennen: de vrijheid om te gaan en te staan waar we willen. jij bent blijkbaar iets vergeten: de dag dat jij jouw grofheid hier begon te etaleren, was de dag dat jij ALLE geloofwaardigheid verloren hebt. oordeel en veroordeel er maar op los, je leventje staat er bol van, je teert erop, je overleeft erop...en dat voor iemand die weet wat discriminatie is......probeer maar te beledigen alsof je nutteloze leventje ervan afhangt....je zal nog wel tot het besluit komen dat jouw mening echt nergens van tel is. gewoon omwille van de vreselijke persoon die jij bent. en dat mijn beste, heeft niéts met jouw huidskleur te maken maar alles met jouw innerlijke. het ware makkelijker geweest moest je je achter de kleur van je vel kunnen gestoken hebben hé. ik daag je uit meer dan alleen je donkere huid te zijn.[/QUOTE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
marie van de koster is over het heden bezig. *zucht* oops, was het vergeten, jij hebt geen uitstaans met het heden, da's iets voor het gepeupel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
trouwens, GZ heeft het veel te druk met het onderwijzen van de meute, wat zou hij, oh grote GZ, zich gaan bezighouden met zo'n aardse details!!?? GZ zal zich ook nooit excuseren omdat jij in het codfried heelaal (GZ universe), waarvan de evenaar door zijn ... gaat, helemaal niets te betekenen hebt.... ![]() komt daar nog bij dat GZ helemaal niet inziet waarom hij zich zou moeten excuseren. alice, beeld je in dat je met zoiets getrouwd bent! ![]() ik denk dat GZ veel geleden heeft, getraumatiseerd is of nog steeds gefrustreerd is o.w.v. de persoon die hij uiterlijk en innerlijk is...GZ weet en kan dus eigenlijk niet beter alice. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zouden hen dan toch een grote dienst bewijzen, (... en ook aan onszelf!) nietwaar Godfried? Maar het ocmw,kindergeld, dopgeld, sociale woningen kunnen we niet meegeven, sorry! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuw spelletje gevonden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem je de mensen voor onnozelaars of zo? Ga met je moslims waar je denkt dat ze het beter zullen hebben dan hier, in hun eigen landen bvb? Weinigen zullen ze missen, hier en in de omringende landen... Om toch eventjes op het bovenstaande te antwoorden: niemand hier heeft last met wat de Joden doen of niet doen: ze trekken hun plan. Wat een verschil met je marokkanen enz! Die vullen dagelijks onze kranten met hoofdzakelijk negatieve berichten! Nogal duidelijk dat de ene groep "niet in onze weg loopt" en we veel leden van die andere groep naar een andere planeet wensen! Laatst gewijzigd door andev : 7 december 2009 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man...man...man... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() Egmond, er is geen vervolging van moslims en zwarten in Europa. Daar eindigt de discussie voor mij. Geef mij 1 voorbeeld van een vervolgde zwarte omwille van zijn huidskleur.
![]() |
#77 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Van alle in België woonachtige Joden overleefde ruim 70 procent de Holocaust, zo'n 65.000 personen. Dit was aanzienlijk meer dan in bijvoorbeeld Nederland waar het merendeel van de Joden in de oorlog omkwam. De redenen waarom dit zo was, zijn velerlei. Ten eerste, en dat staat hierboven al aangegeven, lieten niet alle Joden zich als Jood registreren. In België woonden nogal wat Joden van recent Oost-Europese afkomst die in een aantal gevallen ook niet over de Belgische nationaliteit beschikten en die op grond van hun ervaringen met het Oost-Europese antisemitisme het wijselijke besluit hadden genomen zich niet als Jood te laten aanmerken. Ook gaven de Joden al snel geen gehoor meer aan de oproep om zich vrijwillig te melden voor deportatie, reeds na de zomer van 1942. Ten tweede was er het nodige verzet van de 'gewone' bevolking, dat wil zeggen van delen van de plaatselijke autoriteiten, van de kant van de Rooms-katholieke Kerk en dan met name de lagere geestelijkheid en katholieke instellingen alsmede van de zijde van allerlei alledaagse burgers die al dan niet actief - onderduiken, valse persoonsbewijzen - of passief - tegenwerken - zich tegen de deportaties van de Joden verzetten. Ten derde had België het grootste deel van de oorlog een militair bestuur (Militärverwaltung) en geen burgerlijk bestuur (Zivielverwaltung) waardoor de vervolging wat minder heftig was dan in bijvoorbeeld in Nederland dat wel te maken had met een burgerlijke nazileiding. Ten vierde speelde de natuurlijke gesteldheid van België de onderduikers in de kaart en dan met name het heuvelgebied van de Ardennen waar men onderduikers betrekkelijk goed een schuilplaats kon bieden. Ten vijfde werd België in de loop van 1944 al bevrijd wat in het voordeel van de opgepakte en nog niet weggevoerde alsmede de ondergedoken Belgische Joden heeft gewerkt. Zie wikipedia. U weet het of U weet het niet maar de enige trein met Joden op transport naar Auswitzch die ooit is tegengehouden, is in België tegengehouden door het lokale verzet. Laatst gewijzigd door Tashunka : 8 december 2009 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoewel ik geloof dat wat men 'allochtonen' noemt alle recht hebben om hier te zijn, het gestolen goud van Suriname is in Nederland, adviseer ik ze toch plannen te maken om weg te gaan, als hun leven hen lief is. Wij leven in een genocidale cultuur die elke 50-60 jaar grote schoonmaak houdt onder haar minderheden die zij zelf hiernaartoe haalde. Ik heb vooral te doen met die 'allochtonen' die hier geboren en getogen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Wel lieverd, als je goed oplet zitten sommigen van jullie Stillen, dus een soort Ambtenaren die door de mislukte Belgische Staat worden betaald om het vrije debat de nek om te draaien, steeds op bepaalde delen van fora, jullie lopen elkaar niet voor de voeten en gaan niet met elkaar in discussie, maar hitsen de imbecielen hier op tegen personen die echt willen discussieren, en zijn jullie in feite net als die ambtenaren die in 1940-45 keurig voor de bezetter uitzochten wie joods, roma, homo, zwart e.d. was zodat zij vergast konden worden terwijl de andere ambtenaren bij de spoorwegen ervoor zorgden dat de treinen keurig op tijd naar de concentratiekampen konden vertrekken, met de mensen in veewagons, terwijl de Hollanders volhouden dat ze het niet geweten hebben, waar iedereen kon zien dat de joden al bij het station werden vernederd en geschopt en geslagen, en herdenken ze deze feiten alsof de Duitsers het gedaan hebben, terwijl deze lieve Hollanders erbij waren en hielpen dat 75 % van hun joden, die al 600 jaar hier waren, werden vergast, en nu zijnjullie Stillen hetzelfde van plan te doen met de zwarten en moslims en ik ben hier om ze te waarschuwen.
|
![]() |
![]() |