![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hadden we dit forum niet meer nodig en konden we ons met leuke dingen gaan bezighouden. En hoefden we ons al zeker niets meer aan te trekken van professionele manipulators zoals jij er één bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, je zit hier met een missie? En je doet dat hier tegen je zin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de ernstige draden van dit forum wel. Bijvoorbeeld om de mensen erop te wijzen dat je in een draad als deze al de hele morgen zit te liegen dat je zwart ziet. Door jouw manier van discussiëren, waarbij je steeds dingen opwerpt zonder ze bewijzen, zijn er misschien mensen die hier gemakkelijk in zouden kunnen trappen en jouw leugens voor waar aannemen.
Jij zit hier anders ook met en missie, niet? Is de jouwe niet de Vlamingen zodanig te schofferen en te vernederen om ze met een minderwaardigheidscomplex op te zadelen, zodat ze weer van belgique zouden gaan houden? Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 11 januari 2010 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de trollen hebben elkaar weer gevonden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan Peumans wist zeer goed dat hij veel Vlamingen zou provoceren door zijn liefde voor Wallonië te uiten. Ik ga akkoord met het feit dat we al in twee landen leven en ik steun ook de splitsing van België. Wat ik wel helemaal niet steun, is die blinde haat vanwege veel Vlamingen tegenover Franstaligen. Men kan voor de splitsing van België zijn en tegelijkertijd niets tegen de Walen/Franstaligen hebben maar voor veel Vlamingen is het blijkbaar dit te moeilijk te begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zijn nauwelijks Vlamingen die de Walen haten, ik ken er geen. er zullen er wel zijn hoor, die heb je overal, maar dat zal in verhouding staan met wat er in andere landen gebeurt. wat wel zo is dat er veel Vlamingen bijzonder veel argwaan hebben tov Franstaligen die in Vlaanderen komen wonen EN dan nog eens eisen dat alles in het Frans gebeurt. Er zijn nauwelijks Vlamingen die het erg vinden dat er Franstaligen komen wonen in Vlaanderen hé, maar het feit dat ze dan onmiddellijk eisen dat alle Vlamingen rondom hun Frans spreken, tja, dat veroorzaakt wrijvingen. raar hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk dat Peumans niets tegen de Walen heeft, ik had het over iets anders. Uit dit artikel : "Nu zal ik weer brieven krijgen: als ge zoveel van de Walen houdt, ga er dan wonen (lacht)".Als het echt waar is dat Peumans zo'n brieven krijgt, hebben veel Vlamingen dan serieuse problemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 11 januari 2010 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met mijn beperkte kennis van ADHD meen ik wel opgevangen te hebben dat medicijnen kunnen helpen voor mensen met ADHD,maar dat ook bijkomende behandeling nodig is. En dat dat laatste veelal (te duur?) achterwege gelaten wordt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er blijven maar draden komen over karikatuur Peumans.
Wordt Waal ! Laat me niet lachen, als die kerel na een onveval achteraf zou horen dat hij levensreddend "bloed" van een Waal intevenair toegedient kreeg zou hij ter plaatse doodvallen, laat staan dat hij Waal zou willen worden. Wat een karikatuur zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |