Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 januari 2010, 10:10   #61
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Maar mochten er geen meningsverschillen zijn tussen VL-BE en FR-BE waarover zouden de Belgen dan leuteren; zeker degenen die op dit forum zitten?
Dan hadden we dit forum niet meer nodig en konden we ons met leuke dingen gaan bezighouden. En hoefden we ons al zeker niets meer aan te trekken van professionele manipulators zoals jij er één bent.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 10:11   #62
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Dan hadden we dit forum niet meer nodig en konden we ons met leuke dingen gaan bezighouden. En hoefden we ons al zeker niets meer aan te trekken van professionele manipulators zoals jij er één bent.
Ah, je zit hier met een missie? En je doet dat hier tegen je zin?
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 10:21   #63
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, je zit hier met een missie?
In de ernstige draden van dit forum wel. Bijvoorbeeld om de mensen erop te wijzen dat je in een draad als deze al de hele morgen zit te liegen dat je zwart ziet. Door jouw manier van discussiëren, waarbij je steeds dingen opwerpt zonder ze bewijzen, zijn er misschien mensen die hier gemakkelijk in zouden kunnen trappen en jouw leugens voor waar aannemen.

Jij zit hier anders ook met en missie, niet? Is de jouwe niet de Vlamingen zodanig te schofferen en te vernederen om ze met een minderwaardigheidscomplex op te zadelen, zodat ze weer van belgique zouden gaan houden?

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 11 januari 2010 om 10:24.
Oud 11 januari 2010, 10:29   #64
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de ernstige draden van dit forum wel. Bijvoorbeeld om de mensen erop te wijzen dat je in een draad als deze al de hele morgen zit te liegen dat je zwart ziet. Door jouw manier van discussiëren, waarbij je steeds dingen opwerpt zonder ze bewijzen, zijn er misschien mensen die hier gemakkelijk in zouden kunnen trappen en jouw leugens voor waar aannemen.

Jij zit hier anders ook met en missie, niet? Is de jouwe niet de Vlamingen zodanig te schofferen en te vernederen om ze met een minderwaardigheidscomplex op te zadelen, zodat ze weer van belgique zouden gaan houden?
Denk je dat hier eventueel 1 of 2 mensen overtuigen een verschil zal maken?
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 10:54   #65
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat voor hautaine Bruxellois een spel is, is voor ons bittere ernst.
Uw brol ernstig? Laat me lachen!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 10:56   #66
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar mochten er geen meningsverschillen zijn tussen VL-BE en FR-BE waarover zouden de Belgen dan leuteren; zeker degenen die op dit forum zitten?
Ze zouden gewoon een andere hobby moeten vinden.
Oud 11 januari 2010, 10:59   #67
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En de trollen hebben elkaar weer gevonden...
Oud 11 januari 2010, 11:16   #68
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En de trollen hebben elkaar weer gevonden...
Jan Peumans wist zeer goed dat hij veel Vlamingen zou provoceren door zijn liefde voor Wallonië te uiten. Ik ga akkoord met het feit dat we al in twee landen leven en ik steun ook de splitsing van België. Wat ik wel helemaal niet steun, is die blinde haat vanwege veel Vlamingen tegenover Franstaligen. Men kan voor de splitsing van België zijn en tegelijkertijd niets tegen de Walen/Franstaligen hebben maar voor veel Vlamingen is het blijkbaar dit te moeilijk te begrijpen.
Oud 11 januari 2010, 11:23   #69
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Jan Peumans wist zeer goed dat hij veel Vlamingen zou provoceren door zijn liefde voor Wallonië te uiten. Ik ga akkoord met het feit dat we al in twee landen leven en ik steun ook de splitsing van België. Wat ik wel helemaal niet steun, is die blinde haat vanwege veel Vlamingen tegenover Franstaligen. Men kan voor de splitsing van België zijn en tegelijkertijd niets tegen de Walen/Franstaligen hebben maar voor veel Vlamingen is het blijkbaar dit te moeilijk te begrijpen.
Peumans zégt toch dat hij niets tegen de Walen heeft? Wat zit je hier dan zo te jammeren?
Oud 11 januari 2010, 11:27   #70
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jij kent echt wel weinig van de Vlamingen hé?

er zijn nauwelijks Vlamingen die de Walen haten, ik ken er geen. er zullen er wel zijn hoor, die heb je overal, maar dat zal in verhouding staan met wat er in andere landen gebeurt. wat wel zo is dat er veel Vlamingen bijzonder veel argwaan hebben tov Franstaligen die in Vlaanderen komen wonen EN dan nog eens eisen dat alles in het Frans gebeurt. Er zijn nauwelijks Vlamingen die het erg vinden dat er Franstaligen komen wonen in Vlaanderen hé, maar het feit dat ze dan onmiddellijk eisen dat alle Vlamingen rondom hun Frans spreken, tja, dat veroorzaakt wrijvingen. raar hé?
Oud 11 januari 2010, 11:32   #71
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Peumans zégt toch dat hij niets tegen de Walen heeft? Wat zit je hier dan zo te jammeren?
Natuurlijk dat Peumans niets tegen de Walen heeft, ik had het over iets anders. Uit dit artikel : "Nu zal ik weer brieven krijgen: als ge zoveel van de Walen houdt, ga er dan wonen (lacht)".Als het echt waar is dat Peumans zo'n brieven krijgt, hebben veel Vlamingen dan serieuse problemen.
Oud 11 januari 2010, 12:04   #72
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk dat Peumans niets tegen de Walen heeft, ik had het over iets anders. Uit dit artikel : "Nu zal ik weer brieven krijgen: als ge zoveel van de Walen houdt, ga er dan wonen (lacht)".Als het echt waar is dat Peumans zo'n brieven krijgt, hebben veel Vlamingen dan serieuse problemen.
Kabouter Pinnemuts Peumans moet niet zoveel van zijn tak maken. Ook al is hij een Limburger.

Laatst gewijzigd door system : 11 januari 2010 om 12:04.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 15:57   #73
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Het volstaat echt niet om een beetje overactief of wild te zijn om een diagnose ADHD te krijgen. Dergelijke diagnosestellingen zijn gewoon slecht. Dat betekent niet dat ADHD niet bestaat.
Bovendien zijn niet alle ADHD'ers wild of overactief (ADD bijvoorbeeld).

Met mijn beperkte kennis van ADHD meen ik wel opgevangen te hebben dat medicijnen kunnen helpen voor mensen met ADHD,maar dat ook bijkomende behandeling nodig is. En dat dat laatste veelal (te duur?) achterwege gelaten wordt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 15:58   #74
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Kabouter Pinnemuts Peumans moet niet zoveel van zijn tak maken. Ook al is hij een Limburger.
Dank u voor deze zeer inhoudelijke reactie.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 11 januari 2010, 16:45   #75
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er blijven maar draden komen over karikatuur Peumans.

Wordt Waal !

Laat me niet lachen, als die kerel na een onveval achteraf zou horen dat hij levensreddend "bloed" van een Waal intevenair toegedient kreeg zou hij ter plaatse doodvallen, laat staan dat hij Waal zou willen worden.

Wat een karikatuur zeg.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 17:16   #76
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

Wordt Waal !

Laat me niet lachen, als die kerel na een onveval achteraf zou horen dat hij levensreddend "bloed" van een Waal intevenair toegedient kreeg zou hij ter plaatse doodvallen, laat staan dat hij Waal zou willen worden.

Wat een karikatuur zeg.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 17:17   #77
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wordt Waal !

Wat een karikatuur zeg.
Een beetje zoals jij nog liever zou doodvallen dan bloed toegediend te krijgen van een Nederlander, met andere woorden?
Oud 11 januari 2010, 17:32   #78
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wordt Waal !

Wat een karikatuur zeg.
Je bedoelt: een beetje zoals met jouw bewering dat je niets tegen Vlamingen hebt?
Oud 11 januari 2010, 17:33   #79
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat voor hautaine Bruxellois een spel is, is voor ons bittere ernst.

Dat is dan ook de reden waarom half vlaanderen er knorrig en verzuurd bijloopt. Geef mij dan maar het spel, daar slaap en eet je goed van en dat voorkomt maagzweren.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 17:45   #80
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Je bedoelt: een beetje zoals met jouw bewering dat je niets tegen Vlamingen hebt?
Wat zou ik nu tegen vlamingen hebben ?

Ik heb wel mijn bedenkingen met VB Vlamingen, N.VA Vlamingen en Oostfronter Vlamingen.

Maar dat is mijn goed recht.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be