![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat zei mijn zus destijds ook op oudejaarsavond van 1999 op 2000 toen we net na middernacht nog een keer de dansvloer opkuisten is een snelle swing in de jachthoorn in kontich destijds... Exact dag op dag 9 maanden later stond ik aan de voet van haar graf... ![]() Zo snel gaat het dus Ernst... Hopelijk gaat het vanaf nu nét zo snel met dit onland... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 11 april 2010 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt Shadowke, maar zo is nu eenmaal het leven...
Om het bij een vrijmetselaars gezegde te houden,zo boven,zo beneden.. Het is inmiddels bijna 10 jaar geleden en de tijd heelt alle wonden zegt men,nou dus niet helemaal waar...Het slijt wel,maar het feit dat ik nu ouder ben dan zij destijds toen ze stierf geeft mij nu eerder een gevoel van onwezenlijkheid.. Zij was haar hele leven de oudste van ons twee,en nu ben ik dat... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 11 april 2010 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ironie is dat alle partijen die buiten de discussie worden gehouden feitelijk de discussie zouden moeten voeren. Hou de tsjeven, de liberalen, de rooien en de groenen er buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast bedankt daarvoor mijn beste...
Zij heeft het genot van het hebben van kleinkinderen niet mogen meemaken en haar enig kind destijds op het moment dat zij stierf in verwachting was van haar eerste.... Die is geboren in 2001,de tweede in 2005 en de derde in 2009... Nu ben ik dus bij wijze van spreken grootvader in loco wat die hummels betreft,dat is iets wat ik aan mijn zus én haar enig kind in moreel opzicht verschuldigd ben...en mijn eigen twee kinderen zijn wat dat betreft voor de tweede meter en voor de jongste peter... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet eigener ervaring dat het leven vaak zeer betrekkelijk is.
Citaat:
![]() Svennies, je raakt me persoonlijk met dit bericht. Het verlies van een dierbare is een onuitsprekelijk verdriet. Mag ik je hierin kameraadschappelijk tot steun zijn door mijn medeleven te betuigen? Ernst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn er nog die herinneringen die gekoesterd kunnen worden... En kan ik haar 3 kleinkinderen die hun oma nooit hebben gekend vele verhalen vertellen over die prachtige vrouw waarvan ik de eer en het voorrecht genoot om haar broer te mogen zijn... |
|
![]() |
![]() |