![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat mij betreft, mag er ook schoon schip gemaakt worden bij de managers. Geen enkel probleem mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kan ook zelf zorgen dat er werk beschikbaar is. 30 jaar geleden was er ook weinig werk. AL zeker in mijn geboortestreek. Ik ben toen als zelfstandige begonnen. Met hard en veel werken heb ik een behoorlijk leven en een kleine spaarpot kunnen vergaren. Indien mijn kinderen en hun leeftijdgenoten werk zouden willen binnen een straal van 50km van de woonplaats is zou dat ook een heel groot probleem zijn. Ik begrijp wel dat het niet voor iedereen evident is om ver van de woonplaats werk te zoeken. Ik wil ook niet kakken op mensen die hun werk verliezen. Maar vind jij het normaal dat de één op 52 op prépensioen kan gaan terwijl zijn buur die even oud is, evenveel gewerkt, verdiend, en bijgedragen heeft. Bij ontslag gewoon als werkzoekende ingeschreven wordt, zonder bijkomende premie, en tot zijn 65e kan opgeroepen worden? Laatst gewijzigd door pajoske : 31 mei 2010 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hun argument om te doen ?
Als we 4000 mensen hebben die werkloos worden, en 1000tal in brugpensioen opvangen, hebben we 3000jobs gered,. Nu de DENKFOUT die hierinzit is, als die 4000 mensen werkloos zouden zijn na een faillissement, zou Carrefour en zijn distributie gewoon overgenomen worden door de efficientere concurrentie, en zou je daar 3O00 jobs zien ontstaan.... Dus wat verdwijnt aan de ene kant, zou ontstaan aan bij de concurrentie. Want het gaat hier niet over een export product van een buitenlandse firma die zijn productie kan outsourcen naar een lageloonland... Dus perfecte IDIOTIE ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Zó een betrouwbare bron is dat nu ook weer niet maar soit bij gebrek aan beter alvast de enige die we maar moeten als waar aannemen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het geld moet toch ergens vandaan komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Alleen inkomsten waar ge uw kas hebt voor mogen afdraaien komen in aanmerking voor belastingen, beurswinstnemingen en meerwaardes op onroerend goed zijn belastingsvrij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Schering en inslag wat misbruiken betreft. Men stelt vast en doet NIETS. |
|
![]() |
![]() |